Κι όμως ένα βίντεο “ελληνικής καταγωγής” μπορεί να αλλάξει τον κόσμο!

LIKE US ON FACEBOOK

Όλοι γκρινιάζουμε και παραπονιόμαστε για το πώς είναι έτσι ο κόσμος και η χώρα μας. Όλοι αναζητούμε τρόπους να φύγουμε στο εξωτερικό, να παρατήσουμε το “μπάχαλο” την Ελλάδα και τη μίζερη ζωή μας. Κάνουμε τίποτα, όμως, για να γίνει ο κόσμος μας λίγο καλύτερος;

Είναι πολύ εύκολο να γκρινιάζεις, να επιρρίπτεις ευθύνες για τη χώρα που ζεις και να κάθεσαι στην ασφάλεια και την άνεση του καναπέ σου. Να διαβάζεις διαρκώς τα (άσχημα) νέα της ημέρας και να βουλιάζεις ακόμα πιο πολύ σ’ αυτόν τον καναπέ. Ευτυχώς υπάρχουν άνθρωποι, ομάδες και πρωτοβουλίες που κάνουν τον κόσμο μας καλύτερο και μας δίνουν έμπνευση καθημερινά.

Το City of Errors είναι μια από αυτές τις υπέροχες πρωτοβουλίες Ελλήνων, μια ΚοινΣΕπ (Κοινωνική Συνεταιριστική Επιχείρηση), που παράγει οπτικοακουστικό υλικό, το οποίο έχει ως στόχο να κάνει τον κόσμο καλύτερο. Και τα καταφέρνει!

Πώς; Το iPop.gr μίλησε με τη CEO του City of Errors, Μυρτώ Παπαδογεώργου, η οποία μας ενημέρωσε και μας εξήγησε την προσπάθεια τους και μας έδωσε τροφή για σκέψη.

  1. Τι είναι το City of Errors και τι θα δει κάποιος που θα το επισκεφτεί;
  2. Είναι μια εταιρεία παραγωγής βίντεο και οπτικοακουστικού υλικού, που έχει τη μορφή ΚοινΣΕπ. Εκτός βέβαια του ότι κάνουμε βίντεο για εταιρείες, παράγουμε και βίντεος που έχουν ένα κοινωνικό αντίκτυπο, που παρουσιάζουν ανθρώπους, εταιρείες, ΜΚΟ που βελτιώνουν την κοινωνία αντί να την κάνουν χειρότερη.Το City of Erros βγήκε απ’ το πρώτο project που ξεκίνησε ως μια ομαδική προσπάθεια εθελοντών να δημιουργήσει μια πλατφόρμα που θα παράγει βίντεο σχετικά με την πόλη και τους ενεργούς πολίτες της, οι οποίοι τη σώζουν. Γιατί ως γνωστό οι πόλεις υποφέρουν.
    Ξεκίνησε, λοιπόν, ως ένα project που το δουλέψαμε για δύο χρόνια για να δείξουμε ότι εκτός από την γκρίνια υπάρχουν και άλλες λύσεις. Και το δείξαμε με παραδείγματα. Με λίγα λόγια είναι μια εταιρεία, η οποία προσπαθεί όσο γίνεται να εστιάζει στις λύσεις που υπάρχουν σε αυτή τη ζωή κάτι που δυστυχώς δεν κάνει η τηλεόραση.
  3. Πώς αυτά τα βιντέακια χτυπάνε τις ευαίσθητες χορδές μας;
  4. Μόνο και μόνο παρουσιάζοντας αυτούς τους ανθρώπους, τις ιδέες, τις δράσεις μέσω βίντεο που έχουν τεράστια δύναμη στις μέρες μας – πολύ περισσότερη απ’ το γραπτό κείμενο-  προσπαθούμε να διαδώσουμε αυτή τη λογική ότι υπάρχουν προβλήματα αλλά υπάρχουν και λύσεις. Υπάρχουν άνθρωποι που παρά τις αντιξοότητες προσπαθούν και βρίσκουν τρόπους να δραστηριοποιηθούν ακόμα και στις μέρες μας. Προσπαθούμε να κάνουμε αυτούς τους ανθρώπους και τις ιδέες όσο το δυνατόν πιο γνωστές.
    Εμείς αναγνωρίζουμε ότι υπάρχουν πολλά προβλήματα αλλά πιστεύουμε πως τρόπος για να λυθούν βρίσκεται στο πως δραστηριοποιείται ο καθένας μας. Και δεν αναφέρομαι μόνο στον εθελοντισμό αλλά και στην επιχειρηματικότητα. Υπάρχουν νέοι επιχειρηματίες οι οποίοι προσπαθούν να είναι εξωστρεφείς, να δουλέψουν σωστά και να επιβιώσουν στην κρίση. Μιλάμε, όμως, και για πιο κοινωνικά θέματα καθώς δεν μπορούμε να εστιάζουμε μόνο στα προβλήματα γιατί φτάνουμε σ’ ένα αδιέξοδο, όπως έχει πάθει πολύς κόσμος από το TV watching. Εμείς προσφέρουμε ένα άλλο περιεχόμενο.

  1. Τρία στοιχεία που πρέπει να έχει κάποιος για να κάνει τον κόσμο καλύτερο;
  2. Σίγουρα πρέπει να έχει επιμονή, τεράστια υπομονή και λίγο θράσος.
  3. Τι θα δούμε μελλοντικά απ’ το City of Errors;
  4. Πλέον, ανοίξαμε και στη Θεσσαλονίκη και μόλις κάναμε το πρώτο μας βίντεο εδώ, ένα δώρο για τη Θεσσαλονίκη. Είναι για τη στοά Μoδιάνο, την πιο μεγάλη κεντρική αγορά στο κέντρο της Θεσσαλονίκη, ένα ιστορικό μνημείο το οποίο φέτος κλείνει τις πόρτες τους γιατί έχει βρεθεί σε πολύ άσχημη κατάσταση και θέλει πολύ χρόνο για να ανοίξει ξανά. Θεωρήσαμε σκόπιμο να καταγράψουμε το πως ήταν η στοά μέχρι και σήμερα, θέλοντας έτσι να κρατήσουμε ένα αρχείο.
    Είμαστε υπέρ αυτής της ανακαίνισης αλλά θέλαμε να καταγράψουμε πως ήταν αυτή τη στοά πριν παραδοθεί σαν κάτι καινούργιο, φρέσκο αλλά πιστό στην ιστορική του αξία.  Είναι μια αρχή που κάνουμε στην πόλη, όπου στόχος μας είναι να συνεχίσουμε την παραγωγή βίντεο και να εστιάσουμε πολύ στο πως αλλάζει. Γιατί είναι μια πόλη που δείχνει σημαντικές αλλαγές και βελτίωση. Μας ενδιαφέρει πολύ το πως μια πόλη σαν τη Θεσσαλονίκη γίνεται πιο βιώσιμη, πιο όμορφη και πιο εύκολη. Αλλά παράλληλα θέλουμε να συνεργαστούμε και με επιχειρήσεις, ΜΚΟ και ανθρώπους που έχουν κάτι καινούργιο να δείξουν.
  5. Ένα αισιόδοξο μήνυμα για τον κόσμο μας;
  6. Στην Ελλάδα γίνονται από πολλούς ανθρώπους μεμονωμένες προσπάθειες για να καλυτερεύσουν τα πράγματα σε όλους τους τομείς, απλά δεν τους βλέπουμε γιατί δεν φτάνουν ποτέ στον κεντρικό αγωγό νέων που λαμβάνουμε. Είναι πολύ σημαντικό να στηρίζουμε αυτές τις προσπάθειες με όποιον τρόπο μπορούμε και να μην τις απαξιώνουμε λόγω της καχυποψίας. Γιατί υπάρχει τεράστια καχυποψία στις μέρες μας για τα πάντα. Υπάρχουν κάποιοι άνθρωποι, πρωτοβουλίες και ομάδες άξιες που πρέπει να τις στηρίζουμε περισσότερο απ’ όσο στηρίζουμε το Master Chef και το Survivor.

Copyright © iPop 2012 - 2017 | All rights reserved