Εγώ πίνω τον καφέ μου ΣτοΠοτήριΜου. Εσύ τι περιμένεις;

LIKE US ON FACEBOOK

«Ένα freddo espresso μέτριο ΣτοΠοτήριΜου παρακαλώ», αυτό το ποτήρι που κουβαλώ μαζί μου κάθε φορά που θέλω να πιω τον καφέ μου, τον χυμό μου ή το τσάι μου!

Ναι, εγώ επιλέγω να πίνω τον καφέ ΣτοΠοτήριΜου, εσύ ακόμα; Στις περισσότερες καφετέριες πλέον έχεις την επιλογή να πιεις τον καφέ σου στο ποτήρι σου και να μειώσεις τη χρήση πλαστικών. Πρόκειται για ένα poject απ’ την Greenpeace, το οποίο σε παροτρύνει να πίνεις το ρόφημά σου σε επαναχρησιμοποιούμενο ποτήρι και όχι σε μιας χρήσης!

Και σου δίνει και bonus: Έχεις έκπτωση σε όποιο ρόφημα κι αν επιλέξεις.

Το iPop.gr επικοινώνησε με τις Κωνσταντίνα Πιερρή και Φιλίππα Φιλίππου, οι οποίες μας έλυσαν τις βασικές μας απορίες εκ μέρους όλης της ομάδας ΣτοΠοτήριΜου. Για όσα ακόμα δεν γνωρίζεις, εδώ θα βρεις όλες τις απαντήσεις που ψάχνεις!

  1. Καταργούνται σταδιακά τα καλαμάκια και τα πλαστικά πιάτα και τώρα μειώνονται και τα πλαστικά ποτήρια. Τι ήταν αυτό που σας «ταρακούνησε» και προχωρήσατε στο συγκεκριμένο πρότζεκτ;
  2. Το περασμένο καλοκαίρι στα πλαίσια της παγκόσμια εκστρατείας της Greenpeace επισκέφτηκε την χώρα μας το Rainbow Warrior III (ένα από τα καράβια της οργάνωσης) , για να αποκαλύψει το μέγεθος του προβλήματος της ρύπανσης από τα πλαστικά. Όταν συνειδητοποιήσαμε μετά τα αποτελέσματα της έρευνας πως το πλαστικό έχει φτάσει παντού, αποφασίσαμε να ξεκινήσουμε κατευθείαν μια δράση για να το μειώσουμε. Έτσι γεννήθηκε η ιδέα του project Stopotirimou. Το γεγονός ότι ταυτόχρονα άρχισαν να χρεώνονται και οι πλαστικές σακούλες ήταν κάτι θετικό, γιατί οι καταναλωτές εξοικειώθηκαν με την πάνινη τσάντα ή/και το ποτήρι πολλαπλών χρήσεων και τα έβαλαν πιο εύκολα στην καθημερινότητά τους.ΣτοΠοτήριΜου
    Credits: Crystal Shaw/ Unsplash
  3. Το πρότζεκτ «ΣτοΠοτήριΜου» ξεκίνησε τον Οκτώβριο του 2017. Από τότε μέχρι σήμερα πώς έχουν ανταποκριθεί επαγγελματίες και καταναλωτές;
  4. Αρχικά οι επαγγελματίες που δέχτηκαν την πρόταση μας να ενταχθούν στο δίκτυο ήταν λίγοι και διστακτικοί. Συνεπώς το ποσοστό των καταναλωτών που ανταποκρίθηκε ήταν ανάλογο –οι πελάτες της εκάστοτε καφετέριας. Με το πέρασμα του χρόνου, το ΣτοΠοτήριΜου πήρε μεγάλη δημοσιότητα στα social media, κι έγινε πολύ γνωστό σε καταναλωτές και επαγγελματίες. Έτσι όλο και περισσότεροι ιδιοκτήτες  υιοθέτησαν μια πιο οικολογική συνείδηση για την καφετέρια τους και υποστήριξαν την προσπάθειά μας. Σήμερα μετράμε 179 επιχειρήσεις και καθημερινά εντάσσουμε κι άλλες.
  5. Ποιες πόλεις της Ελλάδας μέχρι στιγμής συμμετέχουν ενεργά;
  6. Εκτός απ’ την πρωτεύουσα και άλλες μεγάλες πόλεις, στο δίκτυο συμμετέχουν ενεργά πολλές πόλεις της Ηπειρωτικής Ελλάδας από τη Θράκη μέχρι και την Πελοπόννησο, 5 πόλεις της Κρήτης, ενώ εντυπωσιακή είναι η εξάπλωση του ΣτοΠοτήριΜου στα νησιά του Ιονίου και του Αιγαίου πελάγους.
  7. Πού μπορώ να ενημερωθώ για τις καφετέριες που συμμετέχουν στο «ΣτοΠοτήριΜου»; 
  8. Στην ιστοσελίδα που δημιουργήσαμε stopotirimou.gr μπορεί όποιος ενδιαφέρεται  να βρει τον χάρτη με όλες τις καφετέριες του δικτύου. Επίσης, μέσω της ιστοσελίδας υπάρχει η δυνατότητα να προτείνει μια καφετέρια για να μπει στο δίκτυο, αλλά και στην περίπτωση που είναι ιδιοκτήτης να κάνει άμεσα αίτηση για να ενταχθεί η καφετέριά του στο πρότζεκτ.  Τέλος υπάρχουν και διάφορες άλλες χρήσιμες πληροφορίες για την εκστρατεία καθώς και τα στοιχεία επικοινωνίας μας.ΣτοΠοτήριΜου
    unsplash/Dogancan Ozturan
  9. Είδαμε ότι πολλοί «γκρινιάζουν» για το κόστος των 4 λεπτών της σακούλας. Ποια παραπάνω βήματα πρέπει να γίνουν -κατά τη γνώμη σας- ώστε να ενημερωθεί πιο σωστά ο κόσμος και να αλλάξει η νοοτροπία του;
  10. Το γεγονός πως πολλοί παραπονέθηκαν για τη χρέωση της πλαστική σακούλας, μας έκανε να σκεφτούμε ότι οι πολίτες στην Ελλάδα δεν έχουν κατανοήσει τη σοβαρότητα του προβλήματος που έχει προκληθεί από την αλόγιστη κατανάλωση των πλαστικών μιας χρήσης. Διανύουμε την εποχή της  συνεχούς ενημέρωσης, αυτό σημαίνει πως καθημερινά δεχόμαστε τεράστιο όγκο αφιλτράριστων πληροφοριών. Αυτό που κρίνουμε εμείς απαραίτητο είναι να υπάρχει θέληση και καλή διάθεση να φιλτράρουμε όλες αυτές τις πληροφορίες και να δεχτούμε νέες αντιλήψεις έτσι ώστε να μπορέσουμε να αλλάξουμε τις καθημερινές μας συνήθειες και τελικά την νοοτροπίας μας.
  11. Ποιες άλλες δράσεις έχετε ως στόχο να υλοποιήσετε πάνω στην ίδια φιλοσοφία;
  12. Την περίοδο αυτή έχουμε σκεφτεί διάφορες ιδέες. Παρ’όλα αυτά μέσα από την ενασχόληση μας με το ΣτοΠοτήριΜου καταλάβαμε πως χρειάζεται χρόνος για ν’ αναπτυχθεί μια τέτοια πρωτοποριακή δράση, επομένως δεν γνωρίζουμε πότε και αν θα υλοποιηθούν οι ιδέες μας αυτές.ΣτοΠοτήριΜου
  13. Ένα μήνυμα που θα θέλατε να στείλετε;
  14. Ελπίζουμε σε μια Ελλάδα που θα πίνει τον freddo της #στο_ποτηρι_της.

Διαβάστε επίσης:

Πώς να μάθεις στα παιδιά σου να ζουν χωρίς πλαστικό

Copyright © iPop 2012 - 2017 | All rights reserved