Τεχνικές χαλάρωσης απ’ το άγχος που πραγματικά θα σε βοηθήσουν!

LIKE US ON FACEBOOK

Άγχος καθημερινά; Δυσκολεύεσαι να το διαχειριστείς και να το καταπολεμήσεις; Αυτές οι τεχνικές χαλάρωσης απ’ το άγχος θα σου φανούν σωτήριες. 

Άγχος, ένα συχνό πρόβλημα της εποχής. Οι σύγχρονοι ρυθμοί ζωής και οι υπερβολικές απαιτήσεις, κοινωνικές, οικονομικές, επαγγελματικές κι αρκετές ακόμα, οδηγούν πολλούς ανθρώπους καθημερινά στο άγχος κι αρκετές φορές και στην κατάθλιψη.

Αν το στρες και σ’ εσένα είναι καθημερινό και χρόνιο, τότε ξέρεις πολύ καλά πως κάτι τέτοιο πρέπει να σταματήσει το συντομότερο. Ίσως να έχεις δοκιμάσει πολλούς τρόπους, έχεις κάνει γυμναστική, έχεις προσπαθήσει να χαλαρώσεις, έχεις ασχοληθεί με μια δημιουργική δραστηριότητα, όμως τίποτα. Καμία διαφορά. Τι θα κάνεις λοιπόν;

Τεχνικές χαλάρωσης απ’ το άγχος που πραγματικά θα σε βοηθήσουν

Διαλογισμός 

Δε θα σου πάρει πολλή ώρα, λίγα μόλις λεπτά θα σε βοηθήσουν να χαλαρώσεις. Ωστόσο, είναι πολύ σημαντικό να εντάξεις τον διαλογισμό στη ζωή σου σε καθημερινή βάση.

τεχνικές χαλάρωσης απ' το άγχος

Freepik

Έλεγξε την αναπνοή σου 

Μια τεχνική που εξασκείς κυρίως μέσα απ’ το διαλογισμό, αλλά κι απ’ τη yoga πολλές φορές. Ανέπνευσε βαθιά και αργά, εισπνέοντας απ’ τη μύτη, περνώντας την αναπνοή σου απ’ την κοιλιά και εκπνέοντας απ’ το στόμα.

“Σάρωσε” το σώμα σου 

Καθώς αναπνέεις προσπάθησε να συντονίσεις το σώμα σου. Ξάπλωσε ανάσκελα. Ξεκίνα από τα δάχτυλα των ποδιών σας και φτάσε μέχρι το κεφάλι, παρατηρώντας πώς αισθάνεται το σώμα σου.

τεχνικές χαλάρωσης απ' το άγχος

Sarah Diniz Outeiro / Unsplash

Άκου μουσική 

Η μουσική μπορεί πραγματικά να μειώσει το άγχος σου. Έρευνες, μάλιστα, έχουν δείξει ότι η απαλή μουσική μπορεί να μειώσει την αρτηριακή πίεση, τον καρδιακό παλμό και το άγχος.

Τι άλλο μπορείς να κάνεις σε συνδυασμό με τα παραπάνω;

  • Βρες έστω και λίγο χρόνο για τον εαυτό σου.
  • Κάνε yoga.
  • Κοίτα παλιές, αγαπημένες φωτογραφίες
  • Τραγούδα.
  • Χόρεψε.
  • Γέλα δυνατά.
  • Κάνε κάθε μέρα πράγματα που σε κάνουν να γελάς και να περνάς καλά.
  • Αγκάλιασε τους ανθρώπους που αγαπάς.
  • Βάλε τάξη στο σπίτι και το μυαλό σου.
  • Επισκέψου έναν ψυχολόγο, δεν είναι κακό, μόνο καλό θα σου κάνει.
  • Πες ευχαριστώ.
  • Αγάπα τον εαυτό σου!

Διάβασε ακόμα:

Η σωτήρια βιταμίνη για την κατάθλιψη και το άγχος

Photo: Pexels




Copyright © iPop 2012 - 2020 | All rights reserved