Πώς θα διώξεις την αρνητική ενέργεια στο τέλος μιας κουραστικής ημέρας, όταν επιτέλους έχεις κλείσει τον υπολογιστή και θέλεις να ηρεμήσεις και να ξεκουραστείς. 

Πολλές φορές το εργασιακό περιβάλλον συνδέεται με το άγχος και γι’ αυτό οι περισσότεροι έχουμε συνδέσει την ώρα που επιστρέφουμε στο σπίτι με την άνεση, την ηρεμία και την ξεκούραση από οποιαδήποτε σκέψη και ανησυχία απασχολούσε το μυαλό μας κατά τη διάρκεια του οκταώρου.

Μάλιστα, τις περισσότερες φορές συνεχίζουμε να σκεφτόμαστε ή να ασχολούμαστε με θέματα που έχουν να κάνουν με τη δουλειά, ακόμη κι όταν δεν είμαστε πια σε αυτή, αφήνοντας έτσι κυριολεκτικά στην άκρη την ψυχική μας υγεία.

Για όλους αυτούς τους λόγους και για άλλους πολλούς, θεωρήσαμε ότι ένα σημαντικό μάθημα που πρέπει να αρχίζουμε να εφαρμόζουμε άμεσα είναι να προσπαθούμε στο τέλος μιας εργασιακής ημέρας, να αφήνουμε τις έγνοιες, τα άγχη και τις στεναχώριες έξω απ’ την πόρτα του σπιτιού μας.

Unsplash/Brooke Cagle

Βήμα-βήμα πώς θα διώξεις την αρνητική ενέργεια στο τέλος μιας κουραστικής ημέρας:

Βήμα πρώτο: Σήκω απ’ το γραφείο που κάθεσαι και πάρε μια βαθιά ανάσα. Αποφάσισε να αφήσεις ότι συνέβη κατά τη διάρκεια της ημέρας εκεί.

Βήμα δεύτερο: Διάλεξε ένα αντικείμενο την κούπα του καφέ σου, ένα αρχείο ή ο,τιδήποτε άλλο και φαντάσου ότι αφήνεις όλη την ενέργεια της ημέρας μέσα σε αυτό.

Βήμα τρίτο: Καθώς φεύγεις απ’ τη δουλειά, σκέψου ότι περνάς σε κάτι τελείως διαφορετικό. Βρες την ενέργεια μετά το τέλος της βάρδιας να κάνεις κάτι που θα σε γεμίσει χαρά!

Βήμα τέταρτο: Χρησιμοποίησε τον χρόνο που έχεις όταν επιστρέφεις στο σπίτι για να φτιάξεις στο μυαλό σου ένα πλάνο για το απόγευμα. Μπορεί να είναι μια συνάντηση με φίλους, μπορεί να είναι κάτι δημιουργικό ή απλά να ξεκουραστείς λίγο παραπάνω.

Βήμα πέμπτο: Όταν επιστρέφεις στο σπίτι και ανοίγεις την πόρτα του, πάρε μια βαθιά ανάσα και νιώσε την ενέργεια να κυλά σε όλο σου το σώμα. Νιώσε ευγνώμων που εσύ μπορείς να καθορίσεις και να αλλάξεις ο,τιδήποτε αρνητικό σε κάτι θετικό!

Photo: Unslplash/Kinga Cichewicz