5 ερωτήσεις για την ψυχική σου υγεία που πρέπει να κάνεις κάθε μέρα εσύ η ίδια στον εαυτό σου, σύμφωνα με όσα έγραψε σε μια ανάρτησή της στο Instagram, η συγγραφέας και σύμβουλος Minaa B.

Η συγγραφέας Minaa B. ανέβασε στο Instagram μια φωτογραφία όπου σου παρουσιάζει τις 5 ερωτήσεις για την ψυχική σου υγεία, αυτές που πρέπει να σου κάνεις κάθε μέρα, προκειμένου να τη διατηρήσεις υπό έλεγχο.

Χαρακτηριστικά, η ίδια γράφει στη λεζάντα που συνοδεύει αυτή τη φωτογραφία ότι: «Έτσι όπως επισκεπτόμαστε τον γιατρό μας όταν δεν νιώθουμε καλά, το ίδιο απλό θα έπρεπε να είναι να ελέγχουμε και την ψυχική μας υγεία».

1. Πώς νιώθω σήμερα (ψυχικά και σωματικά);

Η Minaa B. στην ανάρτησή της διερωτάται ακόμη: «Το ήξερες ότι όταν αντιμετωπίζεις κάποια ψυχική αρρώστια, όπως η κατάθλιψη, το τραύμα, το άγχος, αυτό δεν σε επηρεάζει μόνο ψυχικά, αλλά μπορείς να το νιώσεις και στο σώμα σου; Μπορεί να είναι στη μορφή πονοκεφάλων, πόνου στο στομάχι, ζαλάδας κτλ.». Μπορεί να σε αγχώνει κάτι και να μην το έχεις αντιληφθεί, γι’ αυτό και είναι τόσο σημαντικό πριν ξεκινήσεις την ημέρα σου να ρωτάς τον εαυτό σου πώς νιώθεις εκείνη τη στιγμή.

2. Τι είναι αυτό που με απασχολεί περισσότερο;

Είναι η δουλειά, η οικογένεια, τι θα φας το βράδυ, ποια ταινία θα δεις, πού θα βρίσκεσαι τα επόμενα πέντε χρόνια; Διευκρίνισε το ένα πράγμα που τη συγκεκριμένη μέρα απασχόλησε περισσότερο το κεφαλάκι σου και ίσως έτσι μπορείς να βρεις καλύτερα τη λύση που ψάχνεις.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

✨ mental health check-in ✨ — it’s common for us to schedule a routine visit to the doctor when we aren’t feeling our best, so it should be common for us to check in with our #mentalhealth to ensure that we are physically, mentally and emotionally in tune. did you know that when you are dealing with a mental illness like depression, trauma and anxiety, not only does it affect you mentally, but you can feel it in your body? for it manifests in ways like headaches + stomach aches, dizziness and more. did you know that what we put in our bodies can also affect our mental health. nutrition is important. but low appetite can also be signs of depression and other mental health concerns. so when was the last time you ate? are you tired? being sleep deprived doesn’t do our health any favors, it’s okay to rest. your mind is depending on it. overall there are small day-to-day things that we experience that can be easily overlooked and is impacting our mental health in major ways. so check on yourself. check on a friend. — ✨ affirmation: i am a priority, i am allowed to take care of myself.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Minaa B. † (@minaa_b) στις

3. Πότε ήταν η τελευταία φορά που έφαγα ένα κανονικό γεύμα;

H μειωμένη όρεξη μπορεί να είναι κι αυτή ένα σύμπτωμα κατάθλιψης ή προβλημάτων ψυχικής υγείας, αναφέρει η ίδια, γι’ αυτό και είναι σημαντικό να υπενθυμίζεις στον εαυτό σου ότι ο οργανισμός σου για να επιβιώσει, χρειάζεται την τροφή.

4. Είμαι κουρασμένη;

Η στέρηση ύπνου το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν ωφελεί σε τίποτα την υγεία μας. «Χρειάζεσαι ξεκούραση και το μυαλό βασίζεται σε αυτή την ξεκούραση», αναφέρει η coach. Εάν η απάντηση σου στην ερώτηση εάν είσαι κουρασμένη είναι «ναι», τότε καλό θα ήταν να αλλάξεις τα σχέδια σου για το απόγευμα και να πας να κοιμηθείς!

5. Τι θα κάνω σήμερα που θα με γεμίσει με χαρά;

Δεν χρειάζεται να κάνεις όλες τις ώρες της ημέρας κάτι που σου αρέσει, ωστόσο θα πρέπει να βρεις αυτό το ένα πράγμα που θα κάνεις και θα σε γεμίσει χαρά. Μπορεί να είναι ότι θα βγάλεις τον σκύλο σου βόλτα ή ότι θα μαγειρέψεις το αγαπημένο σου γεύμα. Βρες κάθε μέρα κάτι για το οποίο θα ανυπομονείς να επιστρέψεις απ’ τη δουλειά ή για να βγεις απ’ το σπίτι.

Photo: Unsplash/Esther Ann