Το μυαλό είναι ένα όμορφο, παράξενο μηχάνημα, το οποίο είναι άγρυπνο καθ’ όλη την διάρκεια της ημέρας και της νύχτας και το οποίο εισάγει και εξάγει συνεχώς πληροφορίες και σκέψεις. Ωστόσο, αυτό σίγουρα έχει και κάποια αρνητικά.

Σίγουρα, έχεις αναρωτηθεί και εσύ πολλές φορές «πώς να μην κάνω αρνητικές σκέψεις;». Αρχικά, θα πρέπει να βρεις καθημερινά πράγματα να κάνεις για να καθαρίζεις το μυαλό σου από αρνητικές σκέψεις και να κρατάς τον εαυτό σου σε μια ήρεμη ψυχολογική κατάσταση.

Το αληθινό θέμα είναι ότι το μυαλό σου μπορεί να γεμίσει σε σκέψεις και καθημερινές υποχρεώσεις, αλλά οι ίδιες οι σκέψεις μπορεί μερικές φορές να κολλήσουν στο μυαλό σου και να δημιουργήσουν αρνητική χροιά. Με αυτό τον τρόπο σου προκαλείται άγχος.

Σύμφωνα με έρευνα, ένας στους πέντε ανθρώπους επηρεάζεται από το άγχος. Οι γυναίκες έχουν δύο φορές περισσότερες πιθανότητες από τους άντρες να διαγνωστούν με κάποια διαταραχή άγχους.

Θα σου απαντήσουμε λοιπόν στο «πώς να μην κάνω αρνητικές σκέψεις;». Τα πράγματα είναι απλά.

Χαλάρωσε πριν πέσεις για ύπνο

Μην κάνεις τίποτα το κουραστικό πριν πέσεις για ύπνο. Το ξέρουμε είναι δύσκολο. Ωστόσο, όταν κάνεις κάτι κουραστικό πριν τον ύπνο, όχι μόνο σωματικό αλλά και πνευματικό, τότε ο ύπνος έρχεται πολύ αργότερα.

Εάν θέλεις ένα καθαρό μυαλό, είναι εξαιρετικά σημαντικό να θέτεις κάποια όρια στον εαυτό σου.

Καθόρισε μια αυστηρή ρουτίνα, χωρίς δουλειά πριν από τον ύπνο. Δεν υπάρχει κάτι χειρότερο από το να κοιμάσαι σκεπτόμενος συνέχεια την δουλειά σου.

Επίσης, μια έρευνα απέδειξε ότι η χρήση τεχνολογίας πριν από τον ύπνο επηρεάζει αρνητικά την ποσότητα και την ποιότητα του ύπνου σου.

Όταν έχεις έλλειψη ύπνου, τότε σου είναι δυσκολότερο να αντιμετωπίσεις τα θέματα που σου προκαλούν άγχος. Έτσι γίνεται δύσκολο να καθορίσεις πραγματικά το μυαλό σου και να αισθανθείς άνετα.

Δημιούργησε ένα πρωινό τελετουργικό

Συμβουλή: Το πρωινό τελετουργικό σου δεν θα πρέπει να περιλαμβάνει την χρήση του κινητού σου. Το πρώτο πράγμα που κάνουν οι περισσότεροι από εμάς όταν κλείνουμε το ξυπνητήρι είναι να ελέγξουμε το κινητό μας. Αυτό δεν είναι μόνο ένας άσχημος τρόπος να ξεκινήσεις την ημέρα σου, αλλά σύμφωνα με την έρευνα μπορεί να οδηγήσει σε υψηλότερα επίπεδα άγχους.

Έτσι, μόλις ανοίξεις τα μάτια σου προσπάθησε να δημιουργήσεις ένα τελετουργικό που να αγαπάς. Θα μπορούσε να είναι μια σύντομη εξάσκηση διαλογισμού, ένας περίπατος, ένα πρωινό τσάι ή 20 λεπτά ανάγνωσης περιοδικών.

Θα εκπλαγείς από το πόσο πιο παραγωγικός θα είσαι είτε στην εργασία σου από την αρχή.

Γράψε τι θέλεις να έχεις στο μέλλον σου

Σκέψου θετικά τι θέλεις για το μέλλον σου, για την καριέρα σου, για την σχέση σου, για την οικογένειά σου. Κυριολεκτικά, γράψε οτιδήποτε έρχεται στο μυαλό σου. Αυτός είναι ένας πολύ καλός τρόπος να αλλάξεις την προοπτική σου.

Γράψε τις θετικές σου σκέψεις και το σύμπαν θα βρει έναν τρόπο να το κατορθώσεις.

Διαβάστε επίσης:

Είναι καιρός να πεις αντίο στην μοναξιά και να αποδεχτείς τον εαυτό σου όπως είναι

Photo: Unsplash/Caroline Hernandez