Κορονοϊός: Πώς να διαχειριστείς το άγχος και τον φόβο σου;

LIKE US ON FACEBOOK

Τη στιγμή που ο κορονοϊός βρίσκεται σε έξαρση και τα κρούσματα αυξάνονται, είναι λογικό να έχεις φόβο και άγχος για τον κορονοϊό. 

Από τη στιγμή που ο κορονοϊός είναι πανδημία και τα κρούσματα αυξάνονται τόσο στην Ελλάδα, όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο, είναι λογικό να φοβάσαι για εσένα, αν δεν έχεις διαγνωστεί με κοροναϊό, αλλά και για τους δικούς σου, εδικά αν μερικοί κατατάσσονται στις ευπαθείς ομάδες. Είναι, επίσης, λογικό να αγχώνεσαι με την όλη κατάσταση και με όσα συμβαίνουν στην κοινωνία, όμως είναι ανάγκη να το αντιμετωπίσεις και να μάθεις να διαχειρίζεσαι το άγχος σου.

Φόβος και άγχος για τον κορονοϊό: Πώς να το διαχειριστείς;

Διάβαζε μόνο έγκυρες ειδήσεις

Μην μπαίνεις στη διαδικασία να διαβάζεις fake news κι όλα όσα λέγονται στα social media. Ο καθένας μπορεί να γράψει ό,τι θέλει και χωρίς απαραίτητα να είναι αλήθεια και έγκυρο. Φρόντισε να ενημερώνεσαι μόνο για όσα ισχύουν κι αν έχεις απορίες εμπιστεύσου τους ειδικούς.

Συνειδητοποίησε την κατάσταση

Πρέπει να καταλάβεις πως είναι λογικό να αγχώνεσαι και να φοβάσαι. Συνειδητοποίησε τα όσα συμβαίνουν γύρω σου κι έπειτα ότι είναι λογικό το άγχος σου. Το θέμα είναι να μην επικρατεί πανικός. Αν τηρείς τα μέτρα προστασίας και ασφάλειας, δεν υπάρχει λόγος να πανικοβάλλεσαι.

Μην φτάνεις στην υπερβολή

Μην βγάζεις εύκολα συμπεράσματα και μην κάνεις βιαστικές κινήσεις. Αν, για παράδειγμα, δεν έχεις συμπτώματα και δεν έχεις συναναστραφεί με κανένα άτομο που είναι θετικό στον ιό, μην πηγαίνεις να κάνεις κάθε τρεις και λίγο το τεστ, πιστεύοντας ότι έτσι θα ξεαγχωθείς. Δεν είναι λύση αυτή, όπως λύση δεν είναι και το να αγοράσεις 20 πακέτα μακαρόνια κι άλλα τόσα φακές. Ναι μεν φτιάξε ένα πλάνο για το τι μπορεί να χρειαστείς τις επόμενες μέρες, αλλά μην το παρακάνεις, αν δεν υπάρχει λόγος.

via GIPHY

Ακολούθησε τα μέτρα προστασίας

Κράτα υγιή τον εαυτό σου, δυνατό το ανοσοποιητικό σου και φρόντισε να διώξεις μακριά τα μικρόβια. Μην ξεχνάς να πλένεις όσο πιο συχνά γίνεται τα χέρια σου, να χρησιμοποιείς αντισηπτικά και να καλύπτεις με τον αγκώνα σου ή με χαρτομάντιλο τη μύτη και το στόμα σου όταν φτερνίζεσαι ή βήχεις αντίστοιχα.

Μην ξεχνάς πως δεν είσαι ο μόνος που βιώνει αυτή την κατάσταση, που φοβάται να βγει από το σπίτι, που ίσως να μην μπορεί πλέον να πάει στη δουλειά και να κάνει όσα ακριβώς έκανε και πριν. Όμως, αν όλοι το πάρουμε αρνητικά αυτό που συμβαίνει κι αρχίσουμε να πανικοβαλλόμαστε, δε θα επικρατήσει κι η καλύτερη κατάσταση. Γι΄αυτό είναι σημαντικό να σκέφτεσαι και να δρας λογικά, χωρίς πανικό.

Διάβασε ακόμα:

Φτιάξε το δικό σου αντισηπτικό με τρία υλικά!

Photo: Unsplash/ Anthony Tran




Copyright © iPop 2012 - 2020 | All rights reserved