Μήπως ο τρόπος που κοιμάσαι και ο ύπνος επηρεάζει την ψυχολογία σου; Γίνεται να έχει σχέση ο ύπνος σου με την διάθεσή σου; 

Κι όμως, ο ύπνος επηρεάζει την ψυχολογία σου, όπως και την υγεία σου χωρίς καν να το αντιληφθείς. Ο ύπνος έχει πολλά οφέλη στον οργανισμό και το μυαλό σου. Όμως, όταν δεν κοιμάσαι σωστά, αυτό έχει αντίκτυπο όχι μόνο στην υγεία σου, αλλά και στην ψυχολογία σου.

Όπως είναι γνωστό, ο τρόπος που κοιμάσαι επηρεάζει τη μέση σου, τον αυχένα σου και τους ώμους σου, καθώς την επόμενη μέρα μπορεί να είσαι πιασμένος. Φυσικά, ο ύπνος συνδέεται και με το κυκλοφοριακό σύστημα, αφού όσοι κοιμούνται στο πλάι αντιμετωπίζουν λιγότερα προβλήματα με την καρδιά τους, καθώς βελτιώνεται η κυκλοφορία του αίματος προς την καρδιά. Επίσης, όσοι κοιμούνται μπρούμυτα εμφανίζουν πιο εύκολα ρυτίδες από αυτούς που κοιμούνται ανάσκελα.

Πώς γίνεται, όμως, ο ύπνος να επηρεάζει και την ψυχολογία σου;

Σκέψου απλά πόσες φορές έχεις ξυπνήσει και έχεις κακή διάθεση, επειδή δεν κοιμήθηκες καλά το βράδυ. Σκέψου πώς νιώθεις όταν ξυπνάς πιασμένος το πρωί και δεν μπορείς καν να κουνηθείς. Η καλύτερη στάση του σώματος κατά τον ύπνο σε ξεκουράζει και σε κάνει να αισθάνεσαι καλύτερα το επόμενο πρωί. Σκέψου πως ξεκινάς την μέρα σου με περισσότερη ενέργεια, πας με όρεξη στη δουλειά και στις υποχρεώσεις σου. Η πιο σωστή στάση του σώματος κατά τον ύπνο για να αισθάνεσαι καλύτερα την επόμενη μέρα είναι στο πλάι και αυτό γιατί έτσι δεν πιέζονται οι γοφοί και το κάτω μέρος της μέσης.

Επιπλέον, είναι σημαντικό να ξέρεις πως η καλύτερη στάση του σώματος ωφελεί και τον εγκέφαλό σου, καθώς μειώνει τον κίνδυνο για Αλτσχάιμερ αλλά και για άνοια, σύμφωνα με μελέτες.

Μην ξεχνάς πως το να κοιμάσαι καλά έχει άμεση επίδραση στην ψυχική σου υγεία και στην καλύτερη διάθεσή σου!

Διάβασε ακόμα:

Ο τρόπος που κοιμάσαι επηρεάζει την υγεία σου!

Studio Firma/Stocksy