Γιατί το logo των Μc Donald’s είναι κόκκινο και κίτρινο;

LIKE US ON FACEBOOK

Όπου κι αν βρίσκεσαι δεν υπάρχει περίπτωση να μην αναγνωρίσεις το χαρακτηριστικό σήμα “Μ” απ’ τα Mc Donald’s. Και πώς να μην το προσέξεις αφού το κόκκινο και κίτρινο χρώμα σου τραβάει αμέσως την προσοχή.

Η επιλογή των χρωμάτων μόνο τυχαία δεν είναι. Σύμφωνα με την ειδικό στην εφαρμοσμένη ψυχολογία των χρωμάτων, Karen Haller, ο συνδυασμός του κόκκινου με το κίτρινο χρώμα συνδέεται αυτομάτως με το “fast food” ενώ έχει άμεση ψυχολογική επίδραση στους πελάτες.

Όπως εξηγεί η ειδικός, τα συναισθήματα, η διάθεση που αυτός ο συνδυασμός χρωμάτων δημιουργεί είναι ιδανικά για τον στόχο της αγοράς.

Εξετάζοντας τις θετικές ιδιότητες του κόκκινου και του κίτρινου σε σχέση με τη βιομηχανία του fast food, το κόκκινο προκαλεί διέγερση, όρεξη, πείνα και προσελκύει την προσοχή. Το κίτρινο απ’ την άλλη ενεργοποιεί τα συναισθήματα της ευτυχίας και της φιλικότητας.

Όταν αυτά τα δύο χρώματα συνδυάζονται τότε έχουμε την ταχύτητα.Το κίτρινο επίσης είναι πιο ορατό στο φως της ημέρας, γι’ αυτό μπορεί κάποιος εύκολα να διακρίνει το “M” απ’ το Mc Donald’s, ακόμα κι από μεγάλη απόσταση

Και γιατί οι εταιρείες επιλέγουν το συγκεκριμένο χρώμα για να επικοινωνήσουν με τους πελάτες;

Η γλώσσα του χρώματος μεταδίδεται πιο γρήγορα στον εγκέφαλο συγκριτικά με τις λέξεις ή τα σχήματα, καθώς εργάζονται άμεσα με τα συναισθήματα του ατόμου. Τα χρώματα είναι αυτά που αποτυπώνονται στον εγκέφαλό μας και προκαλούν ανάλογα συναισθήματα. Έτσι, εξηγείται μάλλον γιατί κάθε φορά που βλέπουμε το “M” αυτομάτως μας “ανοίγει” η όρεξη!

Άλλες εταιρείες, όπως τα Starbucks, επιλέγουν το πράσινο χρώμα καθώς αυτό αποπνέει τα φιλικά συναισθήματα προς το περιβάλλον και τη φύση. Δεν συνδέεται με το γρήγορο και το έτοιμο αλλά με την χαλάρωση και την άνεση.

Photo: AFP/GETTY / NICOLAS ASFOURI
Copyright © iPop 2012 - 2017 | All rights reserved