Εκπαίδευσε το μυαλό σου να βλέπει πάντα τη θετική πλευρά, γιατί γίνεται!

LIKE US ON FACEBOOK

Εκπαίδευσε το μυαλό σου να βλέπει πάντα τη θετική πλευρά, γιατί γίνεται ακόμη κι όταν περιτριγυριζόμαστε 24 ώρες το 24ωρο από δυσάρεστες ειδήσεις, από αναρτήσεις στο Instagram και το Facebook ή ακόμη κι όταν για κάποιο λόγο όλα στη ζωή σου πηγαίνουν στραβά!

Και η αλήθεια είναι ότι το να είμαστε απαισιόδοξοι, να γκρινιάζουμε και θυμώνουμε είναι η εύκολη λύση. Η δύσκολη είναι να καταφέρνουμε να παραμένουμε αισιόδοξοι ακόμη κι όταν όλα γύρω μας αλλάζουν ή δεν “συμμορφώνονται” με τον τρόπο που θα θέλαμε εμείς.

Σου έχουμε, όμως, μερικά καλά νέα γιατί μπορείς να εκπαιδεύσεις το μυαλό σου να βλέπει πάντα τη θετική πλευρά, ή με άλλα λόγια σου εξηγούμε πως ο τρόπος που σκεφτόμαστε επηρεάζει άμεσα τον τρόπο που αισθανόμαστε.

Εάν σκέφτεσαι συνέχεια αρνητικά, εάν μετά από κάθε θετικό που συμβαίνει στη ζωή σου ακολουθεί ένα αλλά, γίνεται μετά να σκέφτεσαι αισιόδοξα; Η απάντηση είναι όχι και υπάρχει επιστημονική απόδειξη γι’ αυτό.

αισιοδοξία κάνει καλό στην υγεία

Ειδικότερα, ο Δρ. Rick Hanson, ένας νευροψυχολόγος και δάσκαλος διαλογισμού, στο βιβλίο του Buddha’s Brain: The Practical Neuroscience of Happiness, Love, & Wisdom αναφέρει ότι μια επαναλαμβανόμενη ψυχική δραστηριότητα, όπως για παράδειγμα ο διαλογισμός ή σκέψη όλων εκείνων των πραγμάτων για των οποίων είμαστε ευγνώμων μπορεί πραγματικά ν’ αλλάξει τον τρόπο που σκεφτόμαστε.

Δηλαδή, εάν για λίγα δευτερόλεπτα κάθε μέρα σκέφτεσαι όλα όσα για τα οποία είσαι ευγνώμων και κάνεις θετικές σκέψεις, τότε μπορεί ν’ αλλάξει και ο τρόπος που σκέφτεται το μυαλό σου!

Αυτό το φαινόμενο, το οποίο ονομάζεται νευροπλαστικότητα, υποδηλώνει ότι ο εγκέφαλός μας είναι ο ιδανικός καμβάς τον οποίο μπορούμε πάντα ν’ αλλάζουμε. Να τον γεμίζουμε με θετικές σκέψεις για να μας βοηθήσει κι αυτός να απομακρυνθούμε από την αρνητικότητα και να υιοθετήσουμε μια πιο θετική στάση απέναντι στη ζωή.

Μερικοί τρόποι που μπορούμε να βοηθήσουμε το μυαλό να σκέφτεται πιο θετικά είναι μέσα από τον διαλογισμό, όπου πραγματικά μπορούμε να συγκεντρωθούμε στις σκέψεις μας, αλλά και να βρούμε μια ρουτίνα που “δουλεύει” για εμάς και να την επαναλαμβάνουμε με συνέπεια. Μπορεί για παράδειγμα, όταν πηγαίνεις στο γυμναστήριο ή για περπάτημα να νιώθεις καλύτερα, μπορεί όταν ζωγραφίζεις, ακούς μουσική ή διαβάζεις ένα βιβλίο να μην τα βλέπεις όλα τόσα μαύρα. Βρες τι είναι αυτό που σε κάνει να νιώθεις καλύτερα και κάν’ το όσες περισσότερες φορές μπορείς!

Διάβασε ακόμη:

Τι πραγματικά σημαίνει να είσαι εσωστρεφής, σύμφωνα με έναν ψυχολόγο

Photo: Noémi Macavei-Katócz/Unsplash
Copyright © iPop 2012 - 2017 | All rights reserved