Άλλαξε αυτό που θέλεις, αλλά κάντο με αγάπη. Είναι πολύ σημαντικό να μάθεις πώς να αγαπάς το σώμα σου. Η άσχημη εικόνα για το σώμα είναι συχνό πρόβλημα των γυναικών. Μπορεί να βλέπεις τον εαυτό σου στον καθρέφτη και να επικεντρώνεσαι σε κάθε ατέλεια που έχεις. Και να καταλήγεις να μην αγαπάς το σώμα σου. Αυτό έχει αντίκτυπο σε όλη σου τη ζωή γι’ αυτό είναι σημαντικό να το αλλάξεις τώρα. Οι 5 τρόποι ν’ αγαπήσεις το σώμα σου απευθύνονται σε όλους, σε κάθε γυναίκα και σε κάθε άνδρα εκεί έξω.

Εάν δεν είσαι ανάμεσα στους λίγους και πολύ τυχερούς που η φύση τους έχει χαρίσει απλόχερα ιδανικές αναλογίες, καλά γονίδια και μια φυσική τάση προς την υγιεινή διατροφή, τότε πιθανότατα υπερβάλλεις με τα ελαττώματά σου.

Πολλές γυναίκες μάλιστα δηλώνουν πως αισθάνονται πιο άνετα να γδυθούν μπροστά σ’ έναν άνδρα απ’ ό,τι σε μια γυναίκα, γιατί οι γυναίκες ασκούν περισσότερη κριτική.

Αυτή η αντίληψη όμως μπορεί να κρύβει και ενός είδους προβολή: Το ότι εσύ ασκείς κριτική και στον εαυτό σου, αλλά και στους άλλους.

Το να αγαπάς τον εαυτό σου περιλαμβάνει απαραίτητα μια θετική εικόνα του σώματός σου. Είτε είναι τέλειο είτε όχι, χρειάζεται την υποστήριξή σου, την αποδοχή και τη στοργική φροντίδα σου για να αισθάνεσαι πραγματικά καλά για τον εαυτό σου.

τρόποι ν' αγαπήσεις το σώμα σου

Unsplash/Andrei Lazarev

5 τρόποι ν’ αγαπήσεις το σώμα σου σε ό,τι φάση κι αν βρίσκεσαι

Θετική εικόνα

Στάσου απέναντι από έναν καθρέφτη και παρατήρησε το σώμα σου. Τι θετικά βλέπεις; Εάν δεν βλέπεις, παρατήρησε καλύτερα. Μην φύγεις μπροστά απ’ τον καθρέφτη εάν δεν βρεις έστω ένα θετικό για σένα.

Κάντο αυτό κάθε μέρα. Και σιγά σιγά θα δεις ότι θα αγαπάς όλο και περισσότερο εσένα.

Η στάση του σώματος

Η γλώσσα και η στάση του σώματος μπορεί να αλλάξει πραγματικά την εικόνα που έχεις εσύ και οι γύρω σου για εσένα. Κανείς δεν θα νιώσει άνετα μ’ έναν άνθρωπο που έχεις μαζεμένους ώμους και τα χέρια του είναι σταυρωμένα μπροστά. Κάθισε χωρίς να καμπουριάζεις και χαμογέλα!

τρόποι ν' αγαπήσεις το σώμα σου

Unsplash

Γυμναστική

Έχεις κάποια παραπάνω κιλά, τα οποία σε κάνουν να μην νιώθεις άνετα με το σώμα σου. Απ’ την άλλη δεν φροντίζεις τον εαυτό σου όπως θα έπρεπε. Η άσκηση είναι απαραίτητη για την υγεία, ενισχύει το ανοσοποιητικό σου και προλαμβάνει τις ασθένειες.

Εκτός απ’ αυτά, απελευθερώνει επίσης τις ενδορφίνες, τις χημικές ουσίες του εγκεφάλου που μας κάνουν να αισθανόμαστε καλά. Βοηθά όχι μόνο το σώμα σου να φαίνεται υπέροχο, αλλά και σένα την ίδια να νιώθεις καλά με τον εαυτό σου. Η γυμναστική είναι ζωή!

Σωστή διατροφή

Πίστεψέ με, θα έχεις άλλη ψυχολογία κι αντίληψη για το σώμα σου εάν χθες το βράδυ έφαγες σουβλάκια ή εάν έφαγες μια σαλάτα με κινόα.

Να τρως σωστά και να τρως όταν πεινάς. Αυτό που βάζεις ή δεν βάζεις στο στόμα σου κάθε μέρα, μπορεί να έχει τεράστιο αντίκτυπο στην εικόνα του σώματός σου και τη διάθεσή σου.

Τα μακαρόνια και η σοκολάτα μπορούν να σε κάνουν να αισθάνεσαι χαρούμενη προσωρινά, αλλά μακροπρόθεσμα μπορούν να σε ρίξουν σε κατάθλιψη.

Η κατανάλωση περισσότερων πρωτεϊνών, φρούτων και λαχανικών και λιγότερων απλών υδατανθράκων θα σου δώσει περισσότερη ενέργεια.

Εξάλειψε το αρνητικό και τόνισε το θετικό

Πιάσε αυτές τις αρνητικές σκέψεις και γύρισέ τες σε θετικές σκέψεις. Είναι μια τέχνη. Απλά δοκίμασέ το!

Όταν παίρνεις τη συνειδητή απόφαση να είσαι ένα πιο θετικό άτομο, θα εκπλαγείς με το πόσα περισσότερα άτομα θα προσελκύσεις. Μια γρήγορη στροφή προς τη θετικότητα μπορεί να γίνει το πιο σημαντικό πλεονέκτημά σου.

Δες ακόμα:

Αγάπα το σώμα σου και μην ντρέπεσαι γι’ αυτό μ’ αυτά τα tips!

Photo: Pexels