Εάν θα μπορούσαμε να διαλέξουμε μια κατηγορία ανθρώπων που πραγματικά θαυμάζουμε, τότε αυτή θα ήταν η κατηγορία των υπομονετικών, αυτών που αντιδρούν σε κάθε περίσταση και πάντα με τον καλύτερο τρόπο.

Εάν εσύ δεν ανήκεις σε αυτή την κατηγορία και σε ενοχλεί εύκολα το παραμικρό, δεν χρειάζεται παρόλα αυτά να ανησυχείς γιατί υπάρχουν τρόποι να γίνεις πιο υπομονετικός!

Όταν για παράδειγμα, θυμώνεις εύκολα επειδή άργησε η παραγγελία του καφέ σου, άργησε το μετρό, δεν βρίσκεις το τζιν που ήθελες στο αγαπημένο σου κατάστημα ή τα θέλεις όλα στο χέρι σου μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα. Ε λοιπόν, εάν δεν το έχεις καταλάβει μέχρι τώρα τα πράγματα στη ζωή δεν πηγαίνουν πάντα όπως τα θέλουμε, γι’ αυτό η υπομονή είναι μία από τις σημαντικότερες αρετές που μπορεί να έχει ένας άνθρωπος.

Σύμφωνα με την ειδικό Kelly Davis, η τεχνολογία έχει εντείνει αυτή μας την τάση να τα θέλουμε όλα και να τα θέλουμε όλα τώρα. Κι αυτό γιατί ακόμα και στη δουλειά ή στο σπίτι είμαστε “online” 24 ώρες το 24ωρο. Όλοι μπορούν να σε προσεγγίσουν οποιαδήποτε ώρα της ημέρας κι έτσι εσύ να νιώθεις ότι θα πρέπει ν’ ανταποκρίνεσαι αμέσως στα πράγματα που σου ζητάνε και κατά συνέπεια κι εσύ να περιμένεις επίσης από τους ανθρώπους να ανταποκρίνονται άμεσα στις ανάγκες σου.

η πιο σημαντική δεξιότητα που έχεις

Photo: Unsplash/Joshua Rawson-Harris

Τι γίνεται, όμως, όταν νιώθεις ότι η υπομονή σου εξαντλείται; Δοκιμάζεις έναν από αυτούς τους 4 τρόπους.

Δοκίμασε τον διαλογισμό

Ο διαλογισμός σίγουρα δεν είναι κάτι που όλοι αγαπούν, αλλά είναι σίγουρα κάτι που βοηθά τις σκέψεις μας να μπουν σε μια τάξη. Είναι μια πρακτική που από μόνη της εστιάζει στην προσοχή και την υπομονή και σε βοηθάει να είσαι περισσότερο συγκεντρωμένος στο εδώ και τώρα. Σε βοηθάει να εστιάζεις σε απλά πράγματα όπως των έλεγχο των αναπνοών ή τι συμβαίνει εκείνη τη στιγμή στο σώμα σου. Σύμφωνα με ειδικούς, είναι αρκετό ακόμη κι εάν κάτσεις για 10 λεπτά κάθε μέρα στο πάτωμα χωρίς να κάνεις τίποτα απολύτως!

Μην είσαι τόσο αυστηρός με τον εαυτό σου

Είναι πολύ σημαντικό να θυμάσαι ότι δεν μπορείς να τα έχεις όλα υπό έλεγχο όλη την ώρα κι ακόμη κι εάν αποτύχεις σε κάτι να μην σπεύσεις να “μαλώσεις” τον εαυτό σου, αλλά να σκέφτεσαι ότι είναι κάτι παροδικό και θα περάσει κι αυτό σύντομα, όπως όλα περνούν. Προσπάθησε να βελτιώνεσαι καθημερινά και να μην απογοητεύεσαι όταν όλα δεν πάνε, σύμφωνα με το πλάνο σου.

πρώτο βήμα για την ψυχική σου υγεία

Photo: Unsplash/Cody Black

Δοκίμασε τα ενθαρρυντικά λόγια

Γνωρίζεις αυτή την εσωτερική φωνή που σου φωνάζει συνέχεια ότι τα κάνεις όλα λάθος και ότι δεν κάνεις τίποτα σωστά. Σου έχουμε μερικά νέα, θα ήταν πολύ καλύτερο να την αντικαταστήσεις με μια φωνή που σε ενθαρρύνει με θετικά λόγια, που πραγματικά μπορούν να σε βοηθήσουν να γίνεις η καλύτερη εκδοχή του εαυτού σου. Πάρε μια βαθιά ανάσα και θυμήσου ότι δεν γίνονται όλα τα πράγματα ταυτόχρονα, μερικά χρειάζονται τον καιρό τους.

Θυμήσου ότι η ζωή είναι μικρή

Εάν όλα τα άλλα σε αυτή τη λίστα αποτύχουν, τότε θυμήσου ότι η ζωή είναι μικρή και δεν χρειάζεται καμία βιασύνη για πράγματα ανούσια. Σκέψου πόσο περιορισμένος είναι ο χρόνος σου πάνω στη Γη και αποφάσισε τι είναι αυτό που πραγματικά έχει σημασία για εσένα. Είναι τόσο σημαντικό εάν άργησε ο καφές σου ή εάν μόλις έχασες το λεωφορείο; Μήπως θα σε βοηθήσει περισσότερο να επικεντρωθείς σε πιο ουσιαστικά πράγματα;

Διάβασε ακόμη:

Πώς μπορείς να αντιμετωπίσεις την απογοήτευση, σύμφωνα με έναν ειδικό

Photo: Candidly Chan