Αυτή η απλή άσκηση του μυαλού για να την παλέψεις με την αϋπνία!

LIKE US ON FACEBOOK

Υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που υποφέρουν από αϋπνίες και είναι πραγματικά βασανιστικό! Υπάρχει, όμως, μια απλή άσκηση του μυαλού που σε βοηθά να κοιμηθείς στο πι και φι!

Το χειρότερο με την αϋπνία είναι ότι μετά την απόλυτη εξάντληση, κούραση , το μυαλό σου κάνει στροφές και σκέφτεται όλα αυτά που δεν δεν θέλεις με τίποτα να σκέφτεσαι στις 2 η ώρα το βράδυ. Stop! Υπάρχει μια άσκηση του μυαλού που σε βοηθά να κοιμηθείς και γρήγορα.

Είναι εκείνη ακριβώς τη στιγμή που είσαι μεταξύ ύπνου και «ξύπνιου» αλλά δεν μπορείς με τίποτα να κοιμηθείς. Κι εκεί ξεκινούν τα προβλήματα. Είναι όλα στο μυαλό, στριφογυρίζεις και το άγχος σου χτυπά την πόρτα. Σκέφτεσαι το μέλλον, όλα τα δυσάρεστα, όλα σου τα προβλήματα αλλά νιώθεις αδύναμος να κάνεις οτιδήποτε για να το αλλάξεις αυτό.

Καθώς πολλοί υποφέρουν από αϋπνίες και γι΄αυτό το λόγο έχουν εφευρεθεί για να λύσουν αυτό το πρόβλημα. Πολλοί παίρνουν φάρμακα για να καταπολεμήσουν την αϋπνία, ωστόσο αυτό δεν είναι λύση!

Και το θέμα είναι πως οι περισσότεροι άνθρωποι, ενώ προσπαθούν να κοιμηθούν σκέφτονται τις συνέπειες της επόμενης μέρας, κοιτούν κάθε δύο λεπτά και σκέφτονται σε πόσο άσχημη κατάσταση θα είναι την επόμενη μέρα.

Χαλάρωσε! Οι έρευνες λένε πως υπάρχει μια άσκηση του μυαλού που σε βοηθά να κοιμηθείς και γρήγορα. Η έρευνα από την Αυστραλία, η οποία δημοσιεύτηκε στο Behaviour Change, αναφέρει πως υπάρχουν τεχνικές που σε βοηθούν, όπως το meditation, να μην αφήσεις τον εαυτό σου να παρασυρθεί από όλες αυτές τις αγχωτικές σκέψεις και σταμάτα να σκέφτεσαι πόσο χάλια θα νιώθεις την επόμενη μέρα που θα ξυπνήσεις. Ναι, τις 4 ώρες που σου απομένουν μέχρι να κοιμηθείς.

Το να λες στον εαυτό σου ότι ΠΡΕΠΕΙ να κοιμηθείς, δεν βοηθά. Καθόλου. Αντιθέτως, πρέπει να το αποδεχθείς και να πεις πως είναι εντάξει που δεν σε παίρνει ο ύπνος. Κι όμως.

Και είναι όντως ΟΚ. Γνωρίζουμε πως ο ύπνος είναι πολύ σημαντικός για να επιβιώσεις αλλά είναι ΟΚ αν δεν το κάνεις για μια ημέρα. Θα σηκωθείς το πρωί, θα περιποιηθείς τον εαυτό σου με ένα νόστιμο και πλούσιο πρωινό και μια γεμάτη κούπα καφέ. Μπορεί να μην είσαι τόσο παραγωγικός την επόμενη μέρα αλλά και αυτό είναι εντάξει. Θα την παλέψεις. Έχει συμβεί ξανά στο παρελθόν και θα συμβεί ξανά και στο μέλλον.

Μάλλον, το καλύτερο που μπορείς να κάνεις αντί να κοιτάς την ώρα είναι να διώξεις το άγχος και να αποδεχθείς το γεγονός ότι δεν σε παίρνει ο ύπνος.

Bonus: Δες ποια είναι τα 20 τραγούδια που σε χαλαρώνουν και σε βοηθούν να κοιμηθείς πιο εύκολα. Και πάτα το play!

Διαβάστε επίσης:

Αν αντιμετωπίζεις κάτι τέτοιο, τότε ίσως πάσχεις από αγχώδη διαταραχή

Photo: yulkapopkova/Getty Images/Vetta
Copyright © iPop 2012 - 2017 | All rights reserved