3 τρόποι να βρίσκεις χρόνο για σένα ακόμα και στις πιο busy μέρες!

LIKE US ON FACEBOOK

3 τρόποι να βρίσκεις χρόνο για σένα ακόμα και στις πιο busy μέρες, αυτές που νιώθεις ότι δεν προλαβαίνεις να κάνεις και να ασχοληθείς με τίποτα άλλο εκτός από όσα τόσο επιμελώς έχεις γράψει στην ατζέντα των υποχρεώσεων σου!

Οι ρυθμοί μας τρέχουν όλο και γρηγορότερα τα τελευταία χρόνια, αλλά η αλήθεια είναι ότι ακόμα και τις ημέρες που νιώθουμε ότι δεν έχουμε χρόνο για τίποτα, θα πρέπει να βρίσκουμε λίγα λεπτά να κάνουμε πράγματα για την ψυχική μας υγεία.

Πράγματα που όμως να μην έχουν να κάνουν με τους άλλους, αλλά με εμάς και λίγες στιγμές ηρεμίας που τόσο έχουμε ανάγκη. Πόσο εύκολο είναι να το πετύχουμε αυτό; Με αυτούς τους τρόπους!

Οι 3 τρόποι για να βρίσκεις χρόνο για σένα:

Κάνε πεντάλεπτα διαλείμματα

Συχνά. Τελειώνεις τη μια δουλειά και ξεκινάς αμέσως την επόμενη; Ρύθμισε το ξυπνητήρι στο κινητό σου κάθε δύο ώρες και κάνε ένα πεντάλεπτο διάλειμμα. Τι μπορείς να κάνεις μέσα σε πέντε λεπτά; Να σηκωθείς απ’ τη θέση σου, να πιεις λίγο νερό ή να μην κάνεις απολύτως τίποτα! Δώσε στο μυαλό σου αυτό το πεντάλεπτο κενό από σκέψεις και απ’ τις συνεχόμενες εναλλαγές απ’ τη μια δουλειά στην άλλη. Επικεντρώσου στην αναπνοή σου και προσπάθησε έστω και για λίγα λεπτά να συγκεντρωθείς σε σένα.

Μην χρησιμοποιείς το τηλέφωνο σου το πρωί και το βράδυ

Το πρωί μόλις ξυπνάμε και το βράδυ πριν πέσουμε για ύπνο, είναι η καταλληλότερη ώρα για να την αφιερώσουμε σε εμάς. Οι περισσότεροι μόλις ξυπνάμε πιάνουμε στα χέρια μας το κινητό μας και ίσως να ρίχνουμε μια γρήγορη ματιά στα email και τα social media. Σχεδόν το ίδιο κάνουμε κι όταν πέφτουμε να κοιμηθούμε και γι’ αυτό αναρωτιόμαστε γιατί δεν προλάβαμε να κάνουμε τίποτα. Βάλε το κινητό σου σε λειτουργία πτήσης και τουλάχιστον αυτές τις λίγες ώρες προσπάθησε να σκεφτείς πράγματα που δεν έχεις δει στο διαδίκτυο. Διάβασε ένα βιβλίο, φτιάξε καφέ το πρωί και απόλαυσε την ηρεμία του να μην ακούς τίποτα έστω και για λίγο. Είναι ένας μικρός τρόπος να δημιουργήσεις ουσιαστικό χρόνο για σένα.

Άσε κενά στο πρόγραμμα σου

Ξέρεις αυτά τα κενά που προσπαθείς πάντα να τα γεμίζεις με δραστηριότητες, με εκδηλώσεις, εκθέσεις, επισκέψεις και στην πραγματικότητα χρόνο για τους άλλους. Δεν χρειάζεται να τα γεμίζεις όλα, άσε μερικά κενά στο πρόγραμμά σου. Τι να κάνεις τότε; Μην ανοίξεις το laptop σου για να δεις ταινία ή σειρά στο Netflix, μη βλέπεις για ώρες τα Insta Stories των φίλων σου στο Instagram. Πήγαινε για περπάτημα για 20 λεπτά, πήγαινε για τρέξιμο ή απλά κάτσε στη βεράντα ή στον καναπέ σου και επίτρεψε στον εαυτό σου να κάνει σκέψεις που δεν έχουν σχέση και δεν επηρεάζονται από κανέναν. Σκέψεις μόνο δικές σου και σκέψεις μόνο για σένα.

Διάβασε ακόμη:

Σημάδια ότι έχεις αγνοήσει την ψυχική σου υγεία για πολύ καιρό

Photo: Unsplash/Anne Dudek

Copyright © iPop 2012 - 2017 | All rights reserved