Διαβάζω τις δηλώσεις της Μαράια, της συντρόφου του Γιάννη Αντετοκούνμπο σχετικά με το σώμα μετά τη γέννα και το στόχο που έβαλε να χάσει τα κιλά της μετά από δύο γέννες. Μοιράστηκε το σχέδιο και τον τρόπο που έχει ήδη εδώ και ένα μήνα να οδεύει προς το στόχο της. Όσες έχουμε κάνει παιδιά, καταλαβαίνουμε ακριβώς τη φάση που βρίσκεται τώρα. Το πόσο πολύ αλλάζει το σώμα μας κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης και πόσο δύσκολα φεύγουν τα κιλά από τη γυναίκα μετά τον τοκετό.

Δεν είναι body shaming άρθρο

Είναι ένα άρθρο έμπνευσης που αφορά τις μαμάδες που θέλουν να χάσουν τα κιλά της εγκυμοσύνης. Αν δε θες να χάσεις τα κιλά σου, μην διαβάζεις παρακάτω. Μην νιώθεις άσχημα αν κάποιος θέλει να κάνει κάποιες δράσεις για τον εαυτό του γιατί πιστεύει ότι αυτό είναι το καλύτερο για εκείνον. Ο καθένας μας ξέρει τι είναι καλύτερο για εμάς.

Φυσικά κάποιες από εμάς φάγαμε πολύ στην εγκυμοσύνη! Το σώμα αλλάζει πάρα πολύ ούτως ή άλλως και χρειάζεται αρκετός καιρός για να επιστρέψει στην προηγούμενη κατάσταση. Γενικά το θέμα των κιλών είναι πολύ ιδιαίτερο και θέλει αρκετή επιμονή και απόφαση για να ξεκινήσουμε.

 Τα παιδιά μου αξίζουν μια υγιή μαμά και εγώ αξίζω να αγαπήσω το σώμα μου ξανά, έτσι δεσμεύτηκα να δώσω προτεραιότητα στην υγεία μου.

Μαράια Αντετοκούνμπο

Εργαζόμενη μαμά: Πώς καταφέρνω (και προλαβαίνω) να τρώω υγιεινά

Γιατί θέλω να χάσω τα κιλά

Ο στόχος πρέπει να είναι δεμένος με το γιατί μας, δεν υπάρχει άλλη επιλογή. Χωρίς το γιατί θα το παρατήσουμε. Χρειάζεται να ξέρεις τι θα κερδίσεις όταν φτάσεις εκεί. Αν πάρουμε δηλαδή την ανάρτηση της Μαράια. θα δούμε ξεκάθαρο το γιατί της: Και αυτό είναι η υγεία.

Ο καθένας μας έχει διαφορετικό γιατί σύμφωνα με τις δικές του αξίες. Και είναι πολύ βασικό να τις έχουμε ξεκαθαρίσει ποιες είναι αυτές στη ζωή μας ώστε να ξέρουμε τι σημαίνουν οι κινήσεις που κάνουμε κάθε μέρα και ποιες ανάγκες δίνουν δύναμη στις κινήσεις μας.

πώς να σου αρέσει το υγιεινό φαγητό
Freepik

Πώς να αλλάξω το σώμα μετά τη γέννα

Το είδος δίαιτας που ενισχύει τη μακροζωία

  1. Από πού ξεκινάω και πού θέλω να πάω. Πάντα το κάνουμε αυτό αν θέλουμε να δούμε αποτέλεσμα. Οι επιλογές που κάνω σήμερα τι αποτελέσματα θα μου δώσουν;
  2. Πιάνομαι από το παρελθόν, από περασμένες ιστορίες επιτυχίας που έχω βιώσει εγώ στη ζωή μου είτε σε προηγούμενες απώλειες είτε κάποιος άλλος άνθρωπος δικός μου που εμπιστεύομαι και ξέρω ότι θα με βοηθήσει.
  3. Σχεδίασε το πλάνο σου. Τώρα είναι η ώρα να πάρεις μολύβι και χαρτί και να ξεκαθαρίσεις τι θες, γιατί το θες και πώς θα το καταφέρεις.
  4. Ποιοι είναι αυτοί που θα σε υποστηρίξουν στο ταξίδι αυτό. Ποιοι επαγγελματίες ξέρουν και έχουν τη γνώση να σε βοηθήσουν να πραγματοποιήσεις το στόχο σου. Διατροφολόγος, γυμναστής, coach. Μην ξεχνάς ότι όταν έχεις πληρώσει κάποιον λυπάσαι τα χρήματά σου και είσαι ακόμα πιο δεσμευμένος να το κάνεις πράξη.
  5. Πάρε το ημερολόγιό σου και σχεδίασε την εβδομάδα σου! Τι θα φας στα γεύματα της ημέρας, συγκεκριμένα και ποιες ώρες. Έχε το ημερολόγιο κοντά σου και σημείωνε με ακρίβεια τι έφαγες και πότε. Επίσης μην λες θα κάνω 3, 4 ή 5 φορές την εβδομάδα γυμναστική. Πάρε το ημερολόγιο και μπλόκαρε συγκεκριμένες ώρες σύμφωνα με το πρόγραμμά σου. Θα ξέρεις ότι εκείνη τη στιγμή θα κάνεις γυμναστική που θα ξεκαθαρίσεις εξ αρχής τι πρόγραμμα θα είναι (ιδανικά, κάτι που σου αρέσει).
  6. Μέτρα την πρόοδό σου κάθε εβδομάδα. Μην κολλάς με τη ζυγαριά κάποιες φορές χάνουμε πόντους και όχι κιλά, οπότε μην απογοητεύεσαι αν δεν χάσεις κιλά.
  7. Δώσε κίνητρα. Φυσικά θα σπάσεις το στόχο σε κομμάτια. Δηλαδή αν έχεις να χάσεις 20 κιλά, θα τα σπάσεις σε 5αδες. Δηλαδή στα πρώτα 5 κιλά που θα χάσεις, θα πεις τι δώρο θα σου κάνεις. Χρειάζεται επιβράβευση!

Πώς θα γίνει τρόπος ζωής

Το θέμα είναι να μην νιώθεις ότι στερείσαι! Φυσικά θα φάμε και το junk και κάποιες φορές το γλυκό. Και οι ειδικοί υποστηρίζουν ότι αν ζηλέψουμε κάτι και το στερηθούμε κάνει περισσότερο κακό. Φάε αυτό που ζήλεψες με μέτρο. Να διαλέξεις έναν τρόπο ζωής που θα συνεχίσεις να κάνεις ευχάριστα και όταν φτάσεις στον στόχο σου γιατί η αλήθεια είναι ότι το να χάσεις τα κιλά είναι εύκολο, το δύσκολο είναι να τα διατηρήσεις.

Όλα είναι θέμα απόφασης και άνθρωποι έχουν καταφέρει τεράστια επιτεύγματα απλά και μόνο από μια απόφαση! Βρες τους τρόπους που θα σε κάνουν να μην τα παρατήσεις και θα σε βοηθήσουν να μείνεις δεσμευμένη στο στόχο σου. Κάποιοι ανεβάζουν την διαδρομή στα social με σκοπό να τους παρακινήσουν να συνεχίσουν και με αυτόν τον τρόπο παρακινούν και άλλους ανθρώπους.

Για ποιον το κάνω

Για μένα το κάνω! Δεν πρόκειται να κάνεις ποτέ τίποτα αν πρώτα δεν το αποφασίσεις και αν δεν είναι κάτι που θες εσύ, ό,τι και αν σου πουν οι άλλοι. Το θέμα είναι να γίνει το κλικ. Διάλεξε τι είναι αυτό που θες και αυτό που σε εκφράζει και κατόπιν υποστήριξε την επιλογή σου χωρίς να νιώθεις άσχημα ή τύψεις επειδή αυτό ορίζει η «κοινή γνώμη».

Γιατί πάντα Δευτέρα αρχίζω διαίτα και Τετάρτη την χαλάω

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News