Το να ετοιμάσουμε κάθε πρωί το κολατσιό για το σχολείο είναι μια σπαζοκεφαλιά. Κάθε σπιτικό λειτουργεί διαφορετικά. Όλα όσα κάνω εγώ και έχουν λειτουργήσει σε εμάς τα βάζω σήμερα σε αυτή τη λίστα με τα τιπς οργάνωσης σνανκ σχολείου.

διατροφή του παιδιού για καλές επιδόσεις στο σχολείο

Μήλο: Ο βασιλιάς του Φθινοπώρου και 5 snacks που θα λατρέψεις

  1. Ετοιμάζω τη λίστα με όλα όσα έχουν όρεξη να φάνε τα παιδιά την εβδομάδα που έρχεται. Μια φορά την εβδομάδα, συνήθως το Σάββατο, μαζεύω όλα τα ψώνια σύμφωνα με όλα όσα θα μαγειρέψω αυτήν την εβδομάδα. Δεν θέλω να έχω πολλά πηγαινέλα στο σούπερ μάρκετ και προτιμώ με μια έξοδο να μαζέψω όλα όσα θα χρειαστούμε. Χωρίς λίστα, είναι πολύ εύκολο να ξεφύγεις και να ψωνίσεις πράγματα πάνω από τον προϋπολογισμό της εβδομάδας.
  2. Κόβω ότι μπορεί να κοπεί! Φρούτα και λαχανικά! Ξέρουμε όλοι τα οφέλη των πράσινων μερίδων μέσα στη μέρα μας( Με προσοχή, κάποια φρούτα χάνουν τις βιταμίνες και τη φρεσκάδα τους). Μικροί-μεγάλοι πρέπει να τρώμε τα φρούτα και τα λαχανικά μας. Εγώ αυτό που βαριέμαι περισσότερο είναι το να τα κόψω. Βρίσκω όμως το κίνητρο να το κάνω γιατί ξέρω πόσο καλό μας κάνει.
  3. Βράζω πολλά αυγά μαζί. Τα αυγά τα δίνω σαν σνακ μόνα τους με φρούτα και τυράκι, αλλά άλλες φορές κάνω σάντουιτς με αυγό, γιαούρτι, αγγούρι και τυρί και είναι πολύ ωραία επιλογή. Γενικά ένα αυγουλάκι βραστό είναι ένα τέλειο κολατσιό που σε κρατά για αρκετή ώρα.
  4. Το Σαββατοκύριακο, αν δεν λείπουμε, φτιάχνω κάτι σε κέικ ή τάρτα, ή πίτα, κάτι ανάλογα την εποχή και την όρεξη. Αυτό αποτελεί και το πρωινό της Κυριακής αλλά και το σνακ για το σχολείο. Μια πολύ καλή λύση να φάνε τα παιδιά και εμείς κάτι που γνωρίζουμε ακριβώς με τι υλικά έχει μαγειρευτεί και είναι συνήθως κάτι γλυκό που τρώμε με χαρά.
  5. Ετοιμάζω από το βράδυ ότι μπορεί να ετοιμαστεί. Δηλαδή αν φτιάξω τοστ, το ετοιμάζω και το βάζω στο ψυγείο. Μένει μόνο να το ψήσω το πρωί. Ετοιμάζω το βράδυ ότι χρειάζεται και κάνω το τελικό πέρασμα το πρωί.
  6. Έχω επενδύσει σε ταπεράκια θερμός, που κρατούν τη θερμοκρασία του περιεχομένου. Τα τάπερ αυτά βοηθούν στο να προσφέρεις το κολατσιό σε καλή θερμοκρασία και είναι ένα από τα βασικά τιπς οργάνωσης σνακ σχολείου που εμένα τουλάχιστον με έχουν σώσει, ειδικά αν το παιδί μένει στο ολοήμερο.
  7. Μια φορά την εβδομάδα δίνω κάτι συσκευασμένο. Όχι γαριδάκια και πατατάκια. Κάτι από το φούρνο, ή ότι άλλο τραβά η όρεξη των παιδιών. Μια στο τόσο δεν πειράζει. Δεν πειράζει να γιορτάσουμε την Παρασκευή με αυτόν τον τρόπο.

Όχι άλλα τοστ: Φτιάξε τα 6 πιο ωραία και υγιεινά snacks για το σχολείο

Αυτά είναι τα τιπς οργάνωσης σνανκ σχολείου που κάνω και έχουν λειτουργήσει πολύ καλά στο δικό μας σπίτι. Ελπίζω να βοηθήσουν και εσένα. Αλήθεια μήπως έχεις και εσύ κάποιο τιπ οργάνωσης κολατσιού που μπορεί να μας βοηθήσει;

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News