Το συστατικό που χρειάζεται το δέρμα σου τις ημέρες του Χειμώνα

LIKE US ON FACEBOOK

Το δέρμα τον Χειμώνα χρειάζεται ειδική περιποίηση καθώς εκτίθεται σε χαμηλές θερμοκρασίες και μπορεί να βρεθείς αντιμέτωπος με πολλά αρνητικά συμπτώματα. Ποιο είναι το «μαγικό» συστατικό που θα σε σώσει;

Το δέρμα τον Χειμώνα νιώθεις ότι θα «σπάσει» και πραγματικά ορισμένες φορές αναρωτιέσαι αν έβαλες ενυδατική ή όχι. Φυσικά, και η ενυδατική κρέμα είναι must για όλες τις εποχές αλλά τον Χειμώνα την έχεις περισσότερο από ποτέ ανάγκη.

Νιώθεις το δέρμα σου «τσίτα», ξεφλουδίζεις, τσούζεις και όταν πας να βάλεις το makeup σου, δεν εφαρμόζει σωστά. Κι αναρωτιέσαι τι άλλο μπορείς να κάνεις. Το δέρμα σου τον Χειμώνα έχει ανάγκη από ένα συγκεκριμένο συστατικό. Ποιο είναι αυτό; Η βιταμίνη Ε.

Η βιταμίνη Ε καλύπτει και απαλύνει τυχόν σημάδια από το πρόσωπό σου, όταν την εφαρμόζεις τοπικά, ενώ είναι γνωστό πως ενισχύει και το ανοσοποιητικό σου σύστημα. Τι ακριβώς συμβαίνει, όμως, όταν την εφαρμόζεις ως μέρος της καθημερινής σου περιποίησης; Μαγεία. Περίπου δηλαδή!

Η βιταμίνη Ε είναι ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό που μπορεί να βοηθήσει σε μια περίπτωση φλεγμονής, να αποτρέψει τη βλάβη των ελεύθερων ριζών του δέρματος και να βοηθήσει ακόμη και στις διχρωμίες του προσώπου. Βοηθά να δεσμεύσει τις ελεύθερες ρίζες από τους καθημερινούς στρεσογόνους παράγοντες, ακόμη και από την ρύπανση ή τη βλάβη από την υπεριώδη ακτινοβολία, αποτρέποντας το δέρμα απ’ το να τα απορροφήσει.

Και γιατί στα λέμε όλα αυτά; Για να ψάξεις προϊόντα, κρέμες, λάδια, αλοιφές που να έχουν βιταμίνη Ε καθώς μπορεί να προσφέρει πάρα πολλά στο δέρμα σου τον Χειμώνα.

Γενικά, όμως, η βιταμίνη Ε είναι σημαντική και για την υγεία μας και πρέπει να την καταναλώνουμε και μέσω της διατροφής. 

Ποια τρόφιμα είναι πλούσια σε βιταμίνη Ε;

  • Γάλα αμυγδάλου: 16,5 mg/ημέρα
  • Ηλιόσποροι: 7,4 mg/ημέρα
  • Αμύγδαλα: 6,8 mg/ημέρα
  • Ηλιέλαιο: 5,8 mg/ημέρα
  • Φουντούκια: 4,3 mg/ημέρα
  • Αποξηραμένα βερίκοκα: 2,8 mg/ημέρα
  • Αβοκάντο: 2,7 mg/ημέρα
  • Σπανάκι: 1,9 mg/ημέρα
  • Κόκκινη πιπεριά: 1,8 mg/ημέρα
  • Μπρόκολο: 1,2 mg/ημέρα
  • Ακτινίδιο: 1,1 mg/ημέρα

Διαβάστε αναλυτικά:

Βιταμίνη Ε: Τα οφέλη για την υγεία και τα τρόφιμα που τη συναντάμε!

Photo: Good Housekeeping
Copyright © iPop 2012 - 2017 | All rights reserved