Η περιποίηση των μαλλιών στην καραντίνα είναι εξίσου σημαντική με την φροντίδα που τους δίναμε και πριν από αυτήν. Πόσο συχνά πρέπει να λούζεις τα μαλλιά σου, πώς η διατροφή τα επηρεάζει, πώς θα έχεις τελικά υγιή μαλλιά;

Λόγω εγκλεισμού δεν παραμελούμε τον εαυτό μας αλλά τον φροντίζουμε και κάνουμε τα πάντα για να νιώθουμε όμορφα. Η περιποίηση των μαλλιών στην καραντίνα είναι μέσα στο… πρόγραμμα.

Αλλά πώς να τα φροντίσεις σωστά; Ο Βασίλης Διαμαντόπουλος, ιδιοκτήτης της ομώνυμης Σχολής Κομμωτικής και του Κομμωτηρίου απαντά σε όλες τις ερωτήσεις και τις απορίες μας!

Το λούσιμο των μαλλιών στη σωστή… θερμοκρασία!

Το πόσο συχνά πρέπει να λούζουμε τα μαλλιά μας τώρα που καθόμαστε σπίτι είναι μια απορία που πολλές γυναίκες έχουν.

Σύμφωνα με τον Βασίλη Διαμαντόπουλο, το καλύτερο είναι να ρυθμίσουμε τη συχνότητα ανάλογα με τις ανάγκες των μαλλιών και του τριχωτού της κεφαλής. «Τα μαλλιά και το δέρμα ενυδατώνονται με φυσικό τρόπο με τη βοήθεια φυσικών θρεπτικών ελαίων που παράγει ο οργανισμός μας», αναφέρει ο κομμωτής προσθέτοντας πως «αν έχετε λεπτή τρίχα και λιπαρότητα τότε σίγουρα θα πρέπει να λούζεστε καθημερινά για την υγιεινή του τριχωτού της κεφαλής».

Και τελικά κάνω μπάνιο με κρύο ή ζεστό νερό; Η αλήθεια βρίσκεται κάπου στη μέση.

Σίγουρα το κρύο νερό είναι δυσάρεστο όταν θέλουμε να απολαύσουμε το μπάνιο μας, αλλά και το πολύ ζεστό μπορεί να προκαλεί αφυδάτωση και ξεθώριασμα του χρώματος. Ο πιο σωστός τρόπος είναι να ξεκινήσουμε το λούσιμο με ελαφρώς ζεστό νερό ώστε να απομακρυνθούν τα περίσσεια έλαια που συσσωρεύονται στα μαλλιά και να ολοκληρώσουμε στο δεύτερο χέρι λουσίματος με ελαφρώς κρύο, προκειμένου να “σφραγίσουν”οι πόροι της τρίχας και να δεσμεύσουν μέσα τους όλα τα θρεπτικά συστατικά και τα καλλυντικά που εμπεριέχονται στο σαμπουάν που έχουμε επιλέξει

Τα μαλλιά της… καραντίνας έχουν τα θετικά και τα αρνητικά τους

Μπορεί να έχεις κι εσύ μονίμως τα μαλλιά σου πιασμένα αυτήν την περίοδο, ώστε να μην σε ενοχλούν. Ωστόσο, είναι μια καλή τακτική ή φθείρουμε τα μαλλιά μας με το λαστιχάκι;

Όπως αναφέρει ο κ. Διαμαντόπουλος, «η έντονη πίεση με λαστιχάκια είναι σίγουρα ένας παράγοντας που επιβαρύνει τα μαλλιά μας με τελικό αποτέλεσμα το σπάσιμο, το οποίο θα πρέπει να πούμε ότι διαφέρει από εκείνο της ψαλίδας. Τα ραγίσματα μπορούν να συμβούν σε όλο το μήκος το μαλλιών, όχι μόνο στις άκρες όπως η ψαλίδα, με αποτέλεσμα τα μαλλιά σας να φαίνονται εύθραυστα και απεριποίητα».

Ωστόσο, καθώς μένουμε σπίτι εκτιθέμεθα λιγότερο στην ατμοσφαιρική ρύπανση, η οποία κάνει τα μαλλιά πιο λιπαρά, καταστρέφοντας το δέρμα που κρατά τα τριχοθυλάκια. «Όσο δεν εκτίθεται κάποιος σε αυτή θα διαπιστώσει ότι δεν έχει τόσο έντονη απώλεια μαλλιών και σίγουρα τα μαλλιά φαίνονται πιο λαμπερά και υγιή», αναφέρει χαρακτηριστικά ο Βασίλης Διαμαντόπουλος.

Την ίδια στιγμή, όμως, θα πρέπει να προσέχουμε και τη διατροφή μας καθώς δεν επηρεάζει μόνο τη γενική μας υγεία αλλά και την υγεία των μαλλιών.

Δηλαδή, τι πρέπει να καταναλώνουμε αυτές τις μέρες και όχι μόνο;

Βοηθάει η καλή κατάσταση του σιδήρου αλλά και οι βιταμίνες C, B και ψευδάργυρος που παίζουν ρόλο στην καλή θρέψη και οξυγόνωση της τρίχας. Μια διατροφή που είναι ποικίλη και πλούσια σε φρέσκα λαχανικά και φρούτα εποχής καθώς και σπόρους, έλαια, λιπαρά ψάρια αλλά και άπαχα κρεατικά είναι επιθυμητή για την υγεία των μαλλιών

Υπάρχουν diy μάσκες για όλους τους τύπους μαλλιών;

«Η αλήθεια είναι πως αποφεύγω να προτείνω μαζικά τρόπους περιποίησης των μαλλιών διότι κάθε γυναίκα έχει ξεχωριστές ανάγκες για τα μαλλιά της», αναφέρει ο κ. Διαμαντόπουλος προσθέτοντας πως γι’ αυτό έχει βγει μια πληθώρα προϊόντων περιποίησης μαλλιών που απευθύνονται σε διαφορετικούς τύπους μαλλιών (για βαμμένα, για αφυδατωμένα, για μακριά, για λιπαρά μαλλιά κτλ).

Ωστόσο, ένα φυσικό προϊόν που αγαπώ ιδιαίτερα και μπορούν να το βρουν οι γυναίκες σε όλα τα φαρμακεία είναι το αμυγδαλέλαιο ή και γιατί όχι το ελαιόλαδο. Μπορούν να εφαρμόσουν σε νωπά μαλλιά λίγες σταγόνες και να τα τυλίξουν με μία μεμβράνη ώστε να αναπτυχθεί θερμότητα και να εισχωρήσουν τα θρεπτικά συστατικά του ελαίου

Όταν το χρώμα στα μαλλιά…. μας εγκαταλείπει!

Πώς μπορώ να προστατεύσω το χρώμα στα μαλλιά μου για να διαρκέσει όσο περισσότερο γίνεται;

Δεν είσαι μόνη σε αυτόν τον “αγώνα” καθώς πρόκειται για το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι γυναίκες αυτή την περίοδο.

Σύμφωνα με τον κ. Διαμαντόπουλο, πολλές γυναίκες προσπαθούν να διατηρήσουν το χρώμα τους καταφεύγοντας σε ακατάλληλα προϊόντα που βρίσκουν στο εμπόριο, με αποτέλεσμα να δημιουργούνται δυσχρωμίες σε διάφορες περιοχές των μαλλιών, να ερεθίζεται το τριχωτό της κεφαλής από λανθασμένη εφαρμογή ή χρήση και εν τέλει να μην είναι και πάλι ικανοποιημένες.

 

Αυτό που προτείνω στις πελάτισσές μου είναι να μην πειραματίζονται με προϊόντα για τα οποία θα χρειαστούν διπλάσιες τεχνικές εργασίες στο κομμωτήριο για να τα επαναφέρουμε στην αρχική τους κατάσταση και εν τέλει να διακινδυνεύουν την ποιότητα των μαλλιών, που για μένα είναι υψίστης σημασίας. Καλό είναι να τα ενυδατώνουν και να τα περιποιούνται συχνά και όταν επανέλθουμε σε φυσιολογικούς ρυθμούς θα φροντίσουν και το χρώμα τους αναλόγως

Και με την γκρίζα ρίζα τι γίνεται;

«Υπάρχουν στο εμπόριο διάφορα σπρέι χρώματος που μπορεί κάθε γυναίκα να χρησιμοποιήσει ψεκάζοντας στην χωρίστρα της ή στους κροτάφους, δημιουργώντας ένα προσωρινό εφέ βαμμένης ρίζας, το οποίο υποχωρεί μετά από κάθε λούσιμο. Επίσης, υπάρχουν και εντελώς αδιάβροχα σπρέι στα οποία παραμένει το χρώμα για πολύ περισσότερο και δεν είναι επιβαρυντικά για τα μαλλιά», μας συμβουλεύει ο Βασίλης Διαμαντόπουλος.

Τρία γρήγορα χτενίσματα για τα skype calls

Ένα γρήγορο και ιδανικό χτένισμα, ειδικά αν πρόκειται για επικοινωνία σε business περιβάλλον, είναι ένα χαμηλό σινιόν χτένισμα ή εναλλακτικά ένα καθαρό slick ponytail. Υπάρχει πάντα και η λύση να χρησιμοποιήσουμε κομψά headbands ή hair clippers.

περιποίηση των μαλλιών στην καραντίνα

περιποίηση των μαλλιών στην καραντίνα

5 γρήγορα πράγματα που μπορώ να κάνω για υγιή μαλλιά απ’ τον Βασίλη Διαμαντόπουλο

  1. Κάθε 6-8 εβδομάδες να κουρεύονται οι άκρες προκειμένου να αποκτούν μεγαλύτερη ελαστικότητα και δύναμη. Επίσης, η εφαρμογή προϊόντων με έλαια βοηθούν πολύ την ενυδάτωση στις άκρες των μαλλιών μετά από κάθε λούσιμο ή με ειδικές θεραπείες κατά την διάρκεια της ημέρας.
  2. Η χρήση της πετσέτας θα μετά το λούσιμο θα πρέπει να γίνεται ταμποναριστά και να μην τρίβετε έντονα τα μαλλιά σας. Τα μαλλιά που έχουν απορροφήσει νερό σπάνε πιο εύκολα, οπότε πρέπει να τα φροντίζετε με προσοχή. Ακόμα περισσότερο πρέπει να προσέχουν οι γυναίκες με λεπτά και ευαίσθητα μαλλιά, οι οποίες είναι καλό να σκουπίζουν τα μαλλιά τους πολύ απαλά με κάποιο βαμβακερό πανί αντί για την χρήση πετσέτας για να μην έχουν φθορές.

  3. Προσεκτική χρήση της βούρτσας μας, η οποία κατά προτίμηση θέλουμε να είναι από φυσική τρίχα. Το βούρτσισμα θα πρέπει να ξεκινάει από τις άκρες και σιγά σιγά να ανεβαίνουμε προς τα πάνω. Πολλές γυναίκες ξεκινούν να βουρτσίζουν τα μαλλιά τους από την ρίζα προς τις άκρες, με αποτέλεσμα να μπλέκονται περισσότερο οι ήδη μπερδεμένες τούφες και σπάνε τους μικρούς κόμπους στα μαλλιά.
  4. Περιορισμένη χρήση θερμότητας από διάφορα εργαλεία styling (πρέσες, σεσουάρ κτλ). Αυτή την περίοδο είναι μία πρώτης τάξεως ευκαιρία για ενός είδους “detox” από την συχνή χρήση των εργαλείων θερμότητας που χρησιμοποιούσαν στην καθημερινότητας τους πολλές γυναίκες στο σπίτι, με αποτέλεσμα να επιβαρύνουν πολύ την ποιότητα των μαλλιών τους.
  5. Χρήση μάσκας μία φορά την εβδομάδα. Πολλές φορές συμβουλεύω τις πελάτισσές μου στο Κομμωτήριο να αφήνουν περισσότερη ώρα την μάσκα στα μαλλιά τους για να ενυδατωθούν ακόμη περισσότερο. Μπορείτε να εφαρμόσετε σε νωπά μαλλιά το προϊόν, να κάνετε μία χαλαρή πλεξούδα και να συνεχίσετε τις δουλειές σας στο σπίτι με το προϊόν επάνω σε αυτά μέχρι την ώρα που θα αποφασίσετε να τα λούσετε.