Τι να κάνεις πριν κοιμηθείς για να αποβάλεις το άγχος της δουλειάς

LIKE US ON FACEBOOK

Αναμφίβολα, η δουλειά είναι κουραστική για όλους ανεξαρτήτου πόστου, πόσο μάλλον αν κάθεσαι για ώρες σε ένα γραφείο.

Είναι αλήθεια πως το να κάθεσαι κάθε μέρα στο γραφείο μπορεί να έχει σοβαρές συνέπειες στην υγεία σου. Από τον πόνο στην πλάτη έως τα προβλήματα στα μάτια, αλλά και την παχυσαρκία που έχει αυξηθεί τα τελευταία χρόνια λόγω της καθιστικής ζωής. Το άγχος της δουλειάς μπορεί να είναι εξίσου μεγάλο εξαιτίας του φόρτου εργασίας, τον οποίο πιθανότατα «παίρνεις» μαζί σου φεύγοντας.

Γι’αυτό, λοιπόν, όταν πέφτεις για ύπνο είναι πολύ σημαντικό να έχεις πρώτα αποβάλει όλο αυτό το βάρος της δουλειάς. Μόνο έτσι θα είσαι φρέσκια και ξεκούραστη και την επόμενη μέρα.

Διώξε, λοιπόν, το άγχος της δουλειάς με μερικά απλά βήματα πριν κοιμηθείς.

Χρησιμοποίησε κρέμα ματιών

άγχος της δουλειάς

Σύμφωνα με την Ιατρική Σχολή του Χάρβαρντ, όταν κοιτάζεις μια οθόνη τηλεφώνου ή υπολογιστή, το πρόσωπό σου εκτίθεται αυτόματα σε μπλε φως, το οποίο μπορεί να επηρεάσει τον ύπνο σου και να προκαλέσει προβλήματα υγείας. Εκτός αυτού, μπορεί επίσης να συμβάλει στην πρόωρη γήρανση του δέρματος με εμφανή τα σημάδια των ρυτίδων.

Με βάση τους ειδήμονες, αυτό που έχεις να κάνεις είναι να χρησιμοποιήσεις κρέμα ματιών, προκειμένου να μειώσεις τα σημάδια γήρανσης γύρω από αυτήν την ευαίσθητη περιοχή. Η κρέμα είναι καλό να εφαρμόζεται πάνω από μία φορά την ημέρα, ώστε το δέρμα να παραμένει συνεχώς ενυδατωμένο.

Κάνε ασκήσεις ματιών

Σύμφωνα με τα Εθνικά Ινστιτούτα Υγείας, η δαπάνη λίγων λεπτών για να κάνεις απλές ασκήσεις ματιών μπορεί να βοηθήσει στην καταπολέμηση συμπτωμάτων όπως η θολή όραση, οι πονοκέφαλοι και η ξηροφθαλμία, οδηγώντας σε έναν πιο ξεκούραστο και ποιοτικό ύπνο και σε μια πιο παραγωγική μέρα εργασίας. Μερικές απλές ασκήσεις που μπορείς να κάνεις πριν κοιμηθείς είναι οι εξής:

  • Αλλαγή εστίασης: Κράτα το δάχτυλό σου σε μικρή απόσταση από τα μάτια σου και επικεντρώσου σε αυτό. Χωρίς να αλλάξεις την εστίαση, μετακίνησε το δάχτυλό σου μακριά από το πρόσωπό σου. Στη συνέχεια κοίτα τον τοίχο πίσω από το δάχτυλό σου, επέστρεψε την εστίασή σου πίσω στο δάχτυλό σου και μετακίνησε το προς το πρόσωπό σου. Χαλάρωσε τα μάτια σου και επανάλαβε μερικές φορές.
  • Σχήμα οκτώ: Φαντάσου μια εικόνα σε σχήμα οκτώ στο πάτωμα μπροστά σου. Παρακολούθησε προσεκτικά το σχήμα με τα μάτια σου για περίπου ένα λεπτό, αλλάζοντας τις κατευθύνσεις κατά το ήμισυ.

Καθάρισε το πρόσωπό σου

Είναι πολύ σημαντικό πριν πας για ύπνο να ξεβάφεσαι να πλένεις καλά το πρόσωπό σου. Μπορείς να το καθαρίσεις με ενα ειδικό σφουγγαράκι και ένα σαπούνι προσώπου αφού εχεις ξεβαφτεί. Έτσι, θα αποφύγεις τη δημιουργία μαύρων στιγμάτων και την επόμενη μέρα θα δείχνεις σίγουρα πιο φρέσκια και ενυδατωμένη.

Χαλάρωσε με γιόγκα

άγχος της δουλειάς

Έρευνες έχουν δείξει ότι όσοι κάνουν έστω και λίγη γιόγκα πριν πέσουν για ύπνο κοιμούνται καλύτερα και ταχύτερα, χαλαρώνοντας τόσο το σώμα τους όσο και το μυαλό τους από το άγχος της δουλειάς. Οι χαλαρές ασκήσεις της γιόγκα μπορούν να συμβάλλουν στη χαλάρωση και στην απώλεια της έντασης του γραφείου.

Υιοθέτησε αυτούς τους τρόπους πριν πας για ύπνο και σίγουρα το πρόσωπό σου θα φαίνεται πιο λαμπερό και ξεκούραστο.

Διάβασε επίσης:

Τι μπορούν να πάθουν τα μάτια σου από τον υπολογιστή;

Photo: jcomp / Freepik
Copyright © iPop 2012 - 2017 | All rights reserved