Πόσο άρωμα πρέπει να βάζουμε; Πόσες φορές πρέπει να “ψεκαζόμαστε” και σε ποια σημεία; Πάντα αναρωτιόμασταν και τώρα οι ειδικοί μας λύνουν τις απορίες.

Θέλεις να μυρίζεις ωραία αφού το άρωμα είναι ένα δυνατό “όπλο” αλλά δεν θέλεις να “μπουχτίσεις” τον άλλον με το άρωμά σου. Τελικά πόσο άρωμα πρέπει να βάζουμε, σε ποια σημεία και τι μπορούμε να κάνουμε ώστε να διαρκεί περισσότερο;

Που πρέπει να “ψεκάζουμε”;

Είναι καλό να βάζεις άρωμα σε σημεία παλμών, όπως στο εσωτερικό των καρπών, στο εσωτερικό των γονάτων, των αγκώνων, στον αυχένα. Αυτά είναι τα μέρη του σώματος που θερμαίνονται πιο γρήγορα και απελευθερώνουν το άρωμα.

Πόσο άρωμα πρέπει να βάζουμε;

Ένα ερώτημα που μας “καίει” καθώς δεν θέλουμε να είμαστε υπερβολικοί, δεν θέλουμε να μας τελειώνει το μπουκαλάκι με το άρωμα σε χρόνο dt αλλά θέλουμε να αφήνουμε και τη μυρωδιά μας στο πέρασμά μας. Σύμφωνα με τους ειδικούς αυτό εξαρτάται από το κάθε άτομο αλλά και το άρωμα που φορά. Μερικά αρώματα είναι πιο βαριά, περιέχουν βανίλια ή μέλι και μια φορά είναι αρκετή, διαφορετικά θα μυρίζεις σαν ζαχαρωτό!

Το πόσες φορές πρέπει να ψεκάζεις εξαρτάται και από την θερμοκρασία του σώματος, όσο πιο ζεστό είναι το σώμα τόσο πιο έντονο είναι το άρωμα. Οι περισσότεροι πάντως θεωρούν πως οι δύο ψεκασμοί είναι αρκετοί.

Πώς θα κάνεις το άρωμά σου να διαρκεί περισσότερο;

Το καλύτερο που μπορείς να κάνεις ώστε να κρατήσει περισσότερο το άρωμα είναι να εφαρμόσεις πρώτα μια κρέμα σώματος με την ίδια μυρωδιά. Παράλληλα, είναι καλό να βάλεις άρωμα μόλις βγεις από το μπάνιο, όταν οι πόροι σου θα έχουν ανοίξει και το άρωμα θα έχει εισχωρήσει στο δέρμα. Κι αν το εφαρμόσεις στα παραπάνω σημεία που αναφέραμε, τότε ακόμη καλύτερα!

Θέλει προσοχή όταν βάζεις άρωμα γιατί η κολόνια μπορεί να σου προκαλέσει πονοκέφαλο και ναυτία. Κι όμως!

Διαβάστε επίσης:

Η μυρωδιά επηρεάζει τον εγκέφαλο σου με τρόπο που δεν φαντάζεσαι!

Photo: Photography / Mark Popovich