Η γήρανση και οι γκρίζες τρίχες είναι φυσικό να συμβαίνουν καθώς τα χρόνια περνούν. Τροφές και γκρίζες τρίχες: Ποιες μπορούν να βοηθήσουν και να επιβραδύνουν την εμφάνισή τους;

Οι περισσότεροι άνθρωποι κάνουν ό,τι μπορούν για να επιβραδύνουν την εμφάνιση των γκρίζων τριχών και να τις κρατήσουν μακριά. Αρκετές γυναίκες δίνουν αρκετά χρήματα για να βάψουν τα μαλλιά τους, ενώ υπάρχουν τρόποι που είναι πιο φθηνοί και πιο εύκολοι….

Τροφές και γκρίζες τρίχες: Ποιες επιβραδύνουν την εμφάνισή τους;

Καρύδια

Τροφές και γκρίζες τρίχες

Pexels

Τα καρύδια είναι νόστιμα και θρεπτικά ενώ μπορούν να επιβραδύνουν λιγάκι τις λευκές τρίχες απ’το να κάνουν την εμφάνισή τους. Πώς; Είναι πλούσια σε χαλκό, ο οποίος είναι ζωτικής σημασίας για την παραγωγή μελανίνης και η μελανίνη δίνει την χρωστική ουσία.

Περισσότερα καρύδια, λοιπόν, στη διατροφή σου.

Γαρίδες

Οι ειδικοί επίσης, αναφέρουν πως τα υψηλά επίπεδα ψευδαργύρου είναι σημαντικά για τη διατήρηση του χρώματος στα μαλλιά, πράγμα που σημαίνει πως οι τροφές πλούσιες σε ψευδάργυρο όπως γαρίδες, σπόροι και τυρί, είναι πολύ σημαντικά!

Την ίδια στιγμή, τα ωμέγα 3 δεν κάνουν καλό μόνο στην καρδιά σου αλλά σε βοηθούν για να έχεις δυνατά μαλλιά. Επομένως, τροφές πλούσιες σε ωμέγα 3 πρέπει να προστεθούν επίσης, στο μενού.

Κοτόπουλο

Τροφές και γκρίζες τρίχες

unsplash/Ivana Cajina

Τα χαμηλά επίπεδα βιταμίνης Β12 μπορούν να οδηγήσουν σε ξηρά, λεπτά μαλλιά ενώ δυστυχώς, συμβάλλουν και στην πρόωρη γήρανσή τους (καθώς και σε μια σειρά προβλημάτων υγείας, όπως είναι η κόπωση και η δύσπνοια).

Πρέπει να λαμβάνεις αρκετή βιταμίνη B12, από τα πουλερικά, τα αυγά, το τυρί, το γάλα και τα θαλασσινά!

Το άγχος “χρησιμοποιεί” τη βιταμίνη B και ορισμένες έρευνες έχουν δείξει πως οι μεγάλες δόσεις από συγκεκριμένες βιταμίνες B (Β6, Β12, φολικό οξύ) έχουν αρχίσει να αντιστρέφουν τη διαδικασία της γήρανσης των μαλλιών μέσα σε τρεις μήνες.

Μπρόκολο

Η ανάγκη για το φολικό οξύ συνδέεται συνήθως με τις έγκυες γυναίκες, αλλά μπορεί επίσης να συνδεθεί με την καλύτερη υγεία των μαλλιών, καθώς η έλλειψή του μπορεί να προκαλέσει πρόωρη γήρανση.

Μπρόκολα, σπαράγγια, φασόλια, μπιζέλια και φακές… σε επαρκείς ποσότητες!

Και τι πρέπει να αποφεύγουμε;

Απόφυγε την επεξεργασμένη ζάχαρη

Εντάξει, είναι γνωστό πως η κατανάλωσή της δεν κάνει καλό στην υγεία και θα πρέπει να αποφεύγεται. Μεταξύ άλλων, όμως, έχει κι ένα πρόσθετο “κακό”, καθώς επιταχύνει τη διαδικασία της γήρανσης και κάνει τα μαλλιά σου γκρίζα πιο… γρήγορα!

Μην καπνίζεις

τροφές και γκρίζες τρίχες

Pixabay

Ισχύει το ίδιο με τα παραπάνω. Το κάπνισμα επηρεάζει σημαντικά την υγεία σου ενώ επιταχύνει και τη γήρανση. Από ρυτίδες μέχρι και γκρίζα μαλλιά πολύ πιο γρήγορα από ότι περιμένεις!

Μην ξεχνάς τον ήλιο!

Τα θυλάκια της τρίχας έχουν βιταμίνη D, επομένως δεν αποτελεί έκπληξη εάν η βιταμίνη D βοηθά την τρίχα και την επιβραδύνει απ’ το να γίνει… λευκή!

Βγες λιγάκι στον ήλιο, έστω και 20 λεπτά καθημερινά για να πάρεις τη βιταμίνη D που έχεις ανάγκη! Θα φτιάξει και τη διάθεσή σου!

Δες κι αυτό:

Γυναίκες σταμάτησαν να βάφουν τα μαλλιά τους και μας δείχνουν το αποτέλεσμα!

Photo: Freepik