Νιώθεις ότι πρέπει να λούζεις τα μαλλιά σου καθημερινά -ενώ δεν πρέπει- επειδή λαδώνουν εύκολα. Έχεις δοκιμάσει μάσκες, έχεις δοκιμάσει κρέμες, έχεις δοκιμάσει να τα πλένεις ανά δύο μέρες και πάλι κανένα αποτέλεσμα. Βρήκαμε τη λύση αν λαδώνουν τα μαλλιά σου γρήγορα.

Έχεις σκεφτεί πως αν λαδώνουν τα μαλλιά σου εύκολα και γρήγορα, τότε φταίει η διατροφή σου; Ναι, η διατροφή παίζει μεγάλο ρόλο στην υγεία των μαλλιών σου κι εσύ μπορεί να μην το αντιλαμβάνεσαι.

Τρως ό,τι θέλεις και σε ευχαριστεί και καταλήγεις είτε να πλένεις τα μαλλιά σου κάθε λίγο και λιγάκι, είτε να τα πιάνεις μια αλογοουρά για να κρύψεις τα λαδωμένα μαλλιά σου.

Απ’ την άλλη μπορεί να υπάρχουν τροφές που αυξάνουν την παραγωγή ελαίων κι άλλα που τη μειώνουν. Και σου έχουμε και τις δύο λίστες για το τι να αποφύγεις και τι να επιλέξεις.

Λαδώνουν τα μαλλιά σου;  Φταίνε αυτά τα τρόφιμα

Ζάχαρη

λαδώνουν τα μαλλιά

Οι ορμόνες μας βοηθούν να έχουμε τον έλεγχο σχεδόν όλων των διαδικασιών που συμβαίνουν στο σώμα μας. Γι’ αυτό είναι σημαντικό να βρίσκονται σε ισορροπία και η ζάχαρη δεν βοηθά σε αυτό. Στην πραγματικότητα λειτουργεί αντίστροφα προκαλώντας μια ανισορροπία, επηρεάζει τις φλεγμονώδεις διεργασίες στο σώμα, αυξάνει τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα και ενθαρρύνει τους αδένες να παράγουν περισσότερο λάδι.

Επεξεργασμένοι υδατάνθρακες

Υπάρχουν οι καλοί και οι κακοί (επεξεργασμένοι) υδατάνθρακες. Οι δεύτεροι υπερφορτώνουν το σώμα μας με διαδικασίες επεξεργασίας υδατανθράκων. Αυτή η διαδικασία κάνει τους αδένες να παράγουν περισσότερα έλαια και να καταλήγουμε να έχουμε λαδωμένα μαλλιά. Με μέτρο, λοιπόν.

Τηγανητά

λαδώνουν τα μαλλιά

Όλοι αγαπάμε τις τηγανιτές πατάτες αλλά όπως και όλα τα τηγανητά και τα “βρώμικα” υπερφορτώνουν το σώμα μας με έλαια λόγω της υπερδιέγερσης των συγκεκριμένων αδένων. Αυτό καλύπτει το δέρμα μας και το τριχωτό της κεφαλής. Πρέπει να αποφεύγεις τέτοια τρόφιμα και να ακολουθείς μια πιο υγιεινή διατροφή και όχι μόνο για το καλό των… μαλλιών σου!

Γαλακτοκομικά

Όσο περίεργο κι αν σου ακούγεται, μπορείς να κατηγορήσεις τα γαλακτοκομικά για τα λαδωμένα σου μαλλιά. Αυτό γιατί τρόφιμα, όπως το βούτυρο, το γάλα και το τυρί χωνεύονται από το σώμα ως έλαια και λίπη και μας αφήνουν με… λαδωμένα μαλλιά και ακμή. Περιέχουν επίσης συστατικά που σχετίζονται με υπερβολική ποσότητα τεστοστερόνης, η οποία επίσης επηρεάζει την παραγωγή επιπλέον σμήγματος.

Αλάτι

Η υπερβολική κατανάλωση αλατιού μπορεί να οδηγήσει σε σακούλες κάτω από τα μάτια, πιτυρίδα και γενική αφυδάτωση του σώματος. Και η αφυδάτωση κάνει το σώμα να παράγει περισσότερα έλαια για να καταπολεμήσει την έλλειψη νερού. Κι έτσι έχεις λαδωμένα μαλλιά!

Και ποιες είναι οι τροφές που βοηθάνε;

Τροφές πλούσιες σε βιταμίνη Β και Ε

Οι βιταμίνες Β και Ε είναι από τις πιο σημαντικές για το σώμα και τα μαλλιά μας. Όχι μόνο βοηθούν στην ανάπτυξη ισχυρών και όμορφων μαλλιών, αλλά ρυθμίζουν την επιπλέον παραγωγή ελαίων κάνοντάς τα να δείχνουν καλύτερα. Τρόφιμα όπως, φασόλια, λαχανικά, φρούτα και ξηροί καρποί, βοηθούν σημαντικά.

Τρόφιμα πλούσια σε ψευδάργυρο

λαδώνουν τα μαλλιά

To σώμα μας έχει ανάγκη από ψευδάργυρο σε μικρές ποσότητες. Αν αυξήσεις την κατανάλωση προϊόντων πλούσιων σε ψευδάργυρο, μπορεί να βοηθήσει στην καταπολέμηση υπερβολικών ελαίων στο σώμα. Μπορείς να καταναλώσεις τον ψευδάργυρο από συμπληρώματα διατροφής ή από τρόφιμα όπως η βρώμη, τα οστρακοειδή και τα αυγά.

Υγιή λίπη

Τα υγιή λίπη είναι σημαντικό συστατικό για τη σωστή λειτουργία του σώματος. Απλά πρέπει να ρυθμίσεις την κατανάλωση κορεσμένων και trans λιπαρών. Καρύδια, φυτικά έλαια και ορισμένα είδη ψαριών πρέπει να μπουν στη διατροφή σου.

Διαβάστε επίσης:

Η κάθε άσχημη μυρωδιά στο σώμα σου κάτι μαρτυρά!

Photo: depositphotos, unsplash