Για ένα υγιές δέρμα, πρέπει να έχεις ένα υγιές έντερο. Πώς θα το πετύχεις;

LIKE US ON FACEBOOK

Διατροφή και ακμή είναι σε άμεση σύνδεση γιατί για να έχεις ένα υγιές δέρμα, πρέπει να έχεις και ένα υγιές πρόσωπο. Είμαστε ό,τι τρώμε και με αυτόν τον κανόνα πρέπει να πορεύεσαι.

Μπορεί να έχεις δοκιμάσει διάφορες κρέμες, διάφορα καθαριστικά και ό,τι προϊόν κυκλοφορεί αλλά τίποτα δεν λειτουργεί όπως μια καλή διατροφή.

Διατροφή και ακμή: Τι ακριβώς χρειάζεται το δέρμα σου για να είναι λαμπερό και υγιές; Ποιες τροφές είναι αποδεκτές και κάνουν το δέρμα σου πιο καθαρό;

Ωστόσο, σύμφωνα με την Αμερικανική Ακαδημία Δερματολογίας, τόσο η υγιεινή διατροφή όσο και οι σωστές θεραπείες θα μπορούσαν να διαδραματίσουν ρόλο στην καθαρή επιδερμίδα. Είναι ένας σωστός συνδυασμός!

Γιατί υπάρχει μια σαφής σύνδεση μεταξύ τους υγιούς δέρματος και τους υγιούς εντέρου. Η ιδέα είναι ότι αν έχουμε ένα ανθυγιεινό, μη ισορροπημένο περιβάλλον εντέρου, οι τοξίνες μπορούν να απελευθερωθούν στην κυκλοφορία του αίματος και να προκαλέσουν φλεγμονή σε όλο το σώμα.

Από την άλλη, τα τρόφιμα που τρώμε μπορούν να προωθήσουν την υγιή πέψη και ως εκ τούτου να παράσχουν βιταμίνες και μέταλλα ζωτικής σημασίας για την υγεία του δέρματος και του σώματός μας.

Διατροφή και ακμή: Τι πρέπει να εντάξεις στην καθημερινότητά σου;

Προβιοτικά

Οι ερευνητές έχουν ανακαλύψει πως υπάρχουν καλά και κακά βακτήρια στο δέρμα των ασθενών. Οι άνθρωποι με καθαρό δέρμα είχαν καλά βακτήρια που προστατεύουν το δέρμα και τα άτομα με ακμή είχαν κακά βακτήρια.

Τα προβιοτικά είναι ένα “καλό” βακτήριο που μπορείς να εντάξεις στη διατροφή σου μέσα τρόφιμα, όπως το γιαούρτι και το κεφίρ και ελέγχουν τη φλεγμονή. Οι μπανάνες και τα κρεμμύδια επίσης, βοηθούν.

Ξηροί καρποί και σπόροι

Διατροφή και ακμήPhoto: unsplash/Vitchakorn Koonyosying

Οι ξηροί καρποί και οι σπόροι είναι τρόφιμα που φιλοξενούν ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, βιταμίνες Α, Β και Ε, μονοακόρεστα λίπη, μέταλλα και αντιοξειδωτικά.

Μπορείς έτσι, να ενυδατώσεις το δέρμα, να προωθήσεις την ελαστικότητά του, να αναζωογονήσεις τα κύτταρα και να προστατεύσεις τις ελεύθερες ρίζες.

Ορισμένοι μάλιστα, αναφέρουν πως σε καταπολεμούν και την κυστική ακμή.

Φρούτα

Τα περισσότερα φρούτα περιέχουν υψηλά επίπεδα βιταμινών Α και C και ισχυρά αντιοξειδωτικά που αναπληρώνουν τα θρεπτικά συστατικά στο δέρμα, προάγουν την παραγωγή κολλαγόνου και βοηθούν στο να διατηρήσεις το δέρμα σου απαλό.

Και δεδομένου ότι υπάρχουν ενδείξεις ότι το οξειδωτικό στρες προκαλεί φλεγμονή και παίζει ρόλο στην ακμή, τα αντιοξειδωτικά είναι ένας σημαντικός παράγοντας για το καθαρό δέρμα επειδή καταπολεμούν τις βλάβες των ελεύθερων ριζών.

Κι, όμως, υπάρχει ένα θετικό όταν υποφέρεις από ακμή!

Αβοκάντο

διατροφή και ακμή

Photo: unsplash/Thought Catalog

Μην αγχώνεσαι! Μπορείς ακόμη να απολαύσεις ένα avocado toast χάρη στις λιπαρές ουσίες, τις πρωτεΐνες και τις βιταμίνες! Είτε έχεις ξηρό δέρμα είτε οι πόροι σου φαίνονται μεγαλύτεροι λόγω του σπασμένου κολλαγόνου, το αβοκάντο μπορεί να σε βοηθήσει.

Η πρωτεΐνη βοηθά στη στήριξη των δομών του κολλαγόνου και της ελαστίνης στο δέρμα, ενώ το λίπος διατηρεί το δέρμα ενυδατωμένο.

Λαχανικά

Σπανάκι, kale, μπρόκολο όλα αυτά θα σε βοηθήσουν! Τα λαχανικά είναι γεμάτα με σίδηρο, ωμέγα-3 λιπαρά οξέα και βιταμίνες Α, Β και Ε, τα οποία υποστηρίζουν το ανοσοποιητικό σου σύστημα. Όλα αυτά βοηθούν το δέρμα σου να είναι υγιές.

Λάδι καρύδας

διατροφή και ακμή

Photo: Pixabay

Το λάδι καρύδας αν το εφαρμόσεις τοπικά θα μπορούσε ενδεχομένως να είναι αποτελεσματικό στη θεραπεία ακμής, χάρη στο λινολεϊκό οξύ και το λαουρικό οξύ.

Τα υγιή λίπη και η αντιβακτηριακή διατροφική σύνθεση διατηρούν την ακμή μακριά και βοηθούν να διατηρηθεί το δέρμα σου ενυδατωμένο. Μια δοκιμή αξίζει!

Διαβάστε επίσης:

Γιατί σ’ απασχολεί η ακμή μετά τα 25;

Photo: unsplash/Laia Núñez




Copyright © iPop 2012 - 2020 | All rights reserved