Μήπως έχεις κι εσύ εμμονή με το μαύρισμα; Αν ναι, τότε από το να καταφεύγεις σε άλλους, μη φυσικούς τρόπους για να μαυρίσεις, είναι προτιμότερο να εντάξεις στη διατροφή σου αυτές τις τροφές για τέλειο μαύρισμα!

Αν θέλεις να αποκτήσεις το πολυπόθητο chocola χρώμα, και η ιδέα των τεχνιτών τρόπων δεν σε ενθουσιάζει, και καλά κάνει, τότε ξεκίνα από σήμερα κιόλας να τρως τις συγκεκριμένες τροφές που προσφέρουν τέλειο μαύρισμα και θα δεις διαφορά. Εντάξει, για να είμαστε ειλικρινείς όχι και κατευθείαν, όμως με τον καιρό θα δεις πως θα μαυρίζεις πιο εύκολα και με περισσότερη διάρκεια.

Τροφές για τέλειο μαύρισμα

  • Γενικότερα τα δημητριακά ολικής άλεσης, τα γαλακτοκομικά, το κρέας, τα ψάρια, τα φρούτα και τα λαχανικά , περιέχουν Βιταμίνη Β. Η βιταμίνη αυτή , είναι ο απόλυτος σύμμαχος στην προσπάθεια σου για να μαυρίσεις.
  • Η βιταμίνη C που βρίσκεται στις φράουλες, το ακτινίδιο, τα πεπόνια, τις ντομάτες, τις πιπεριές και στα εσπεριδοειδή.
  • Η βιταμίνη Ε που βρίσκεται στα ψάρια, στο κρέας, στους ξηρούς καρπούς και στη σοκολάτα υγείας.
  • Τα καρότα , καθώς περιέχουν Β-καροτένιο.

Αν δεν θέλεις να ξεθωριάσει το μαύρισμά σου, βρήκαμε τον τρόπο! 

  • Οι ντομάτες, τα καρπούζια, το ροζ γκρέιπφρουτ , το ρόδι , τα βατόμουρα , οι φράουλες και το κόκκινο σταφύλι.
  • Στα αυγά, το γάλα, το τυρί και τα πράσινα λαχανικά , εντοπίζουμε τη βιταμίνη 12 που ενεργοποιεί την μελανίνη του οργανισμού μας.
  • Τα μανιτάρια, το συκώτι, τα θαλασσινά, τα μπιζέλια και τα καρύδια , επιταχύνουν την διαδικασία του μαυρίσματος. Παράγουν ένα ένζυμο που ενεργοποιεί τη παραγωγή μελανίνης.

Διάβασε ακόμα:

Τα makeup tips που θα αναδείξουν το μαύρισμά σου

Photo: Pexels