Σε διευκρινίσεις σχετικά με το τεχνικό πρόβλημα που αντιμετώπισαν χιλιάδες πολίτες υποβάλλοντας τις αιτήσεις για το Power Pass προχώρησε το υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής.

Περίπου 2.500 ηλεκτρονικές αιτήσεις που έχουν ήδη γίνει από τους δικαιούχους, εμφανίστηκαν ξαφνικά να επιστρέφουν σε κατάσταση επεξεργασίας.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του υπουργείου, η εμπλοκή αφορά τους δικαιούχους που υπέβαλαν αρχικά την αίτηση για την ρήτρα αναπροσαρμογής και στη συνέχεια κατέθεσαν τη φορολογική τους δήλωση, όπου σημείωσαν τη διεύθυνση της νέας τους κατοικίας.

Αυτές είναι οι συσκευές «βαμπίρ» που ρουφάνε ενέργεια και χρήματα από το πορτοφόλι σου

Power pass – Ακύρωση αίτησης: Τι αναφέρει το υπουργείο;

Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του το υπουργείο:

Πολίτες οι οποίοι υπέβαλαν τη δήλωση για το power pass και ακολούθως τη φορολογική τους δήλωση, χρειάστηκε να υποβάλουν εκ νέου τη δήλωση του power pass μόνο στις περιπτώσεις που άλλαξαν τη διεύθυνση κατοικίας τους στη φορολογική δήλωση και έκαναν εκ νέου ταυτοποίηση στο power pass.

Όπως τονίζεται στις οδηγίες προς τους πολίτες, η αλλαγή διεύθυνσης πρέπει να προηγηθεί της αίτησης για το power pass, και πραγματοποιείται στην πλατφόρμα https://www1.aade.gr/saadeapps3/powerpass/katoikia

Σε όσους έκαναν σωρευτικά τις δυο παραπάνω ενέργειες, εμφανίζεται το εξής μήνυμα:

«Τα Στοιχεία Κύριας Κατοικίας έχουν τροποποιηθεί με αποτέλεσμα η κατάσταση της αίτησής σας να αλλάξει και να εκκρεμεί η υποβολή της. Παρακαλώ επιβεβαιώστε τα στοιχεία της αίτησής σας και προχωρήστε στην υποβολή της χρησιμοποιώντας το κουμπί Υποβολή Αίτησης παρακάτω».

Υπενθυμίζεται πως λόγω συνεχούς ροής αιτήσεων και προκειμένου να διευκολυνθούν οι πολίτες, δίνεται παράταση ως τις 5 Ιουλίου για την υποβολή αιτήσεων ενίσχυσης για την αντιμετώπιση της αύξησης κατανάλωσης ηλεκτρικού ρεύματος (power pass) στη σχετική πλατφόρμα.

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News