Η Virgin Atlantic έλαβε μία σπουδαία απόφαση, η οποία επιτρέπει στα μέλη του πληρώματός της να εκφραστούν και να είναι ο εαυτός τους! Από εδώ και πέρα οι υπάλληλοί της θα μπορούν να φορούν όποια από τις στολές της τους κάνει να νιώθουν πιο άνετα, ανεξάρτητα από το αρχικό ανδρικό ή γυναικείο σχέδιο της κόκκινης φούστας ή του μπορντό παντελονιού της.

Η αεροπορική εταιρεία έχει ανακοινώσει μια πολιτική ταυτότητας φύλου που επιτρέπει στο προσωπικό της να επιλέξει ποια από τα ρούχα σχεδιασμένα από τη Vivienne Westwood θα φορέσουν στη δουλειά – «ανεξάρτητα από το φύλο, την ταυτότητα φύλου ή την έκφραση φύλου». 

Αυτή είναι η πιο πολύχρωμη αεροπορική εταιρεία του κόσμου! Και μάντεψε…λειτουργεί με βάση την αγάπη

Ρούχα ανεξαρτήτως φύλου σε αεροπορική: Ένας τρόπος για να εκφράσει το εργατικό δυναμικό την ποικιλομορφία του

Η Virgin εξήγησε πως η απόφασή της αυτή αντικατοπτρίζει την ποικιλομορφία του εργατικού δυναμικού της και για να ενισχύσει την καμπάνια της κατά των αποκλεισμών. Πρόσφατα, μάλιστα, είχε λάβε αποφάσεις και είχε επιτρέψει στα μέλη του πληρώματός της να έχουν ορατά τα τατουάζ.

Η αεροπορική εταιρεία θα αρχίσει επίσης να χρησιμοποιεί κονκάρδες στις οποίες θα αναγράφονται αντωνυμίες για να μπορεί τόσο το πλήρωμα όσο και οι ταξιδιώτες να τις φορούν και να τους απευθύνονται με τον επιθυμητό τρόπο.

Τα συστήματα έκδοσης εισιτηρίων της θα επιτρέπουν επίσης σε άτομα των οποίων τα διαβατήρια έχουν ενδείξεις ουδέτερου φύλου – διαθέσιμο στις ΗΠΑ, την Ινδία και το Πακιστάν – να ταξιδεύουν χρησιμοποιώντας αυτούς τους κωδικούς φύλου.

Αεροπορική εταιρεία βάζει τέλος στην σεξουαλικοποίηση των αεροσυνοδών με μια απλή κίνηση!

Ο Juha Järvinen, εμπορικός διευθυντής της Virgin Atlantic, δήλωσε: «Είναι πολύ σημαντικό να δίνουμε τη δυνατότητα στους ανθρώπους μας να αγκαλιάζουν την ατομικότητά τους και να είναι ο πραγματικός τους εαυτός στη δουλειά. Για το λόγο αυτό θέλουμε να επιτρέψουμε στους ανθρώπους μας να φορούν τη στολή που τους ταιριάζει καλύτερα και τον τρόπο με τον οποίο ταυτίζονται και να διασφαλίσουμε ότι οι πελάτες μας θα απευθύνονται με τις προτιμώμενες αντωνυμίες τους».

Η αεροπορική εταιρεία ήταν από τις πρώτες που χαλάρωσε τους κανόνες για το μακιγιάζ σε έναν κλάδο όπου το πλήρωμα συχνά πρέπει να ακολουθεί αυστηρές οδηγίες για την εμφάνιση.

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News