Πώς θα ήταν διάσημα logos εάν είχαν σχεδιαστεί κατά τη διάρκεια του κορονοϊού

LIKE US ON FACEBOOK

Ένας Σλοβένος γραφίστας επανασχεδίασε διάσημα logos για να δείξει τι μορφή θα είχαν εάν είχαν σχεδιαστεί κατά την περίοδο του κορονοϊού!

Ο Jure Tovrljan επανασχεδίασε τα διάσημα logos, ανάμεσα στα οποία είναι πολύ γνωστά brands, όπως οι Ολυμπιακοί Αγώνες, τα Starbucks και η Nike, για να δείξει πώς ο κορονοϊός έχει επιδράσει στην ζωή μας.

Σε μια σειρά με 12 φωτογραφίες, ο Tovrljan πήρε logos brands που είναι πολύ αναγνωρίσιμα για να αποτυπώσει το πώς η πανδημία έχει επηρεάσει τους ανθρώπους και τις επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο.

“Πιστεύω ότι τα iconic logos είναι ένα εικαστικό με το οποίο είμαστε όλοι εξοικειωμένοι”, δήλωσε ο ίδιος στο dezeen.com, ενώ συνέχισε λέγοντας πως όταν κάποιος διαταράσσει την εικόνα τους με τον οποιοδήποτε τρόπο, νιώθουμε αμήχανα.

Επομένως, μπορούν πολύ εύκολα να τραβήξουν την προσοχή. Αυτές τις μέρες, οι άνθρωποι τείνουν να δίνουν περισσότερη προσοχή στα μεγάλα brands παρά στους ηγέτες του κόσμου

Η δουλειά που έχει κάνει είναι πραγματικά μοναδική! Έχει αλλάξει το κάθε λογότυπο με τέτοιο τρόπο ώστε να περνάει ένα ξεχωριστό μήνυμα! Οι κύκλοι των Ολυμπιακών Αγώνων έχουν απομακρυνθεί, ενώ τα δύο κυκλάκια της Mastercard δεν είναι πια ενωμένα!

Πώς θα ήταν διάσημα logos εάν είχαν σχεδιαστεί κατά τη διάρκεια του κορονοϊού:

Mastercard

Starbucks

NBA

Ολυμπιακοί Αγώνες

Nike

LinkedIn

US Open

United Airlines

Goodyear

Corona

Target

διάσημα logos

Mobil

Δες ακόμα:

Το πιο απαιτητικό τεστ με logos | Μπορείς να κάνεις το απόλυτο;




Copyright © iPop 2012 - 2020 | All rights reserved