Ο Jonathon Harrington γνωρίζει τις απίστευτες δυνατότητες του ανθρώπινου σώματος και αποφάσισε να τις αποτυπώσει σε ένα φανταστικό φωτογραφικό πρότζεκτ. Η απίστευτη δύναμη και ευλυγισία του σώματος μέσα από τις 9 καλύτερες φωτογραφίες του βιβλίου του φωτογράφου, το οποίο μάλιστα δημιουργήθηκε για καλό σκοπό, αφού μέρος των εσόδων πηγαίνουν στο Canadian Breast Cancer Foundation.

Στο φωτογραφικό πρότζεκτ βλέπουμε μια σειρά από γυναίκες, οι οποίες κάνουν yoga χωρίς να φορούν κανένα ρούχο πάνω τους. Το γυμνό σώμα τους φαίνεται ακόμα πιο εντυπωσιακό με τις στάσεις yoga, οι οποίες δείχνουν τις τεράστιες δυνατότητες του ανθρώπινου σώματος.

Η yoga σε βοηθά να χτίσεις κορμί αλλά και να ενισχύσεις την ευλυγισία του σώματός σου. Τα πρώτα μαθήματα που θα παρακολουθήσεις μπορεί να σου φανούν δύσκολα, αλλά θα πρέπει να δώσεις χρόνο στον εαυτό σου και στο σώμα σου ώστε να προσαρμοστεί. Η yoga είναι κατάλληλη για όλους ανεξαρτήτως ηλικίας, φύλου και σωματικής κατάστασης. Απλώς η προπόνηση προσαρμόζεται στις δικές σου ανάγκες και καιρό με τον καιρό γίνεται πιο απαιτητική, όσο το σώμα σου δυναμώνει και συνηθίζει.

Εκτός, όμως, απ’ όλα τα σωματικά οφέλη, η yoga έχει τρομερά οφέλη στη συνολική σου υγεία! Μερικά απ’ τα πιο σημαντικά είναι τα εξής:

  • Συναισθηματική ενίσχυση. Κάθε είδους προπόνηση είναι αποδεδειγμένο ότι βοηθάει άτομα με κατάθλιψη να νιώθουν καλύτερα. Μελέτες έχουν δείξει ότι η yoga θα μπορούσε να ωφελήσει άτομα με σχιζοφρένεια, ψυχιατρικές ασθένειες και προβλήματα ύπνου.
  • Αύξηση της γονιμότητας. Τα τελευταία χρόνια, τα ζευγάρια έχουν στραφεί περισσότερο προς τη yoga ως μέσο για τη μείωση του στρες και την αύξηση των πιθανοτήτων να συλλάβουν παιδί. Αν και υπάρχουν λίγες μελέτες που δείχνουν ότι τα οφέλη της yoga περιλαμβάνουν ενίσχυση της γονιμότητας, έχει αποδειχθεί ότι η yoga μειώνει το στρες και μπορεί πράγματι να παίξει ρόλο στην αύξηση της γονιμότητας.
  • Κατάθλιψη. Έρευνα από την Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου και του McLean Hospital Harvard της Βοστώνης διαπίστωσε ότι υγιή άτομα που ασκούνται στη γιόγκα για μια ώρα, είχαν 27% αύξηση των επιπέδων του νευροδιαβιβαστή GABA σε σύγκριση με μία ομάδα ελέγχου που απλά καθόταν και διάβαζε για μια ώρα. Τα χαμηλά επίπεδα του νευροδιαβιβαστή GABA στον εγκέφαλο εντοπίζονται συχνά σε άτομα με κατάθλιψη. Επομένως, η γιόγκα μπορεί να βελτιώσει σημαντικά τη διάθεσή μας και να μειώσει τα συμπτώματα της κατάθλιψης και του άγχους.

9 φωτογραφίες που δείχνουν την απίστευτη δύναμη και ευλυγισία του σώματος:

 

 

Δες ακόμα:

Αν δεν μπορείς να κάνεις αυτήν την κίνηση με τα χέρια, το σώμα σου κάτι θέλει να σου πει!

Cover photo: Pexels