Τέλος οι «μαϊμού» τσάντες Louis Vuitton | Τι ανακοίνωσε ο οίκος

LIKE US ON FACEBOOK

Τέλος οι «μαϊμού» τσάντες Louis Vuitton; Η αλήθεια είναι πως πολλοί μπερδεύονταν και δεν ήταν σε θέση να ξεχωρίσουν τις αυθεντικές, από αυτές που είναι απομίμηση και περισσότεροι εκμεταλλεύονταν αυτήν την κατάσταση.

Τέλος, λοιπόν, οι «μαϊμού» τσάντες Louis Vuitton; Τι ανακοίνωσε ο γαλλικός οίκος; Μια καινοτομία για να ανιχνεύει την αυθεντικότητα και να περιορίζει το παρεμπόριο και την απομίμηση.

Πιο συγκεκριμένα,ο όμιλος πολυτελών ειδών LVMH λανσάρει μια πλατφόρμα blockchain για να εντοπίζει και να επιβεβαιώνει πως τα προϊόντα είναι αυθεντικά. Και αυτό ισχύει για όλους τους οίκους που περιλαμβάνονται στον συγκεκριμένο όμιλο, Louis Vuitton, Christian Dior, Celine και Givenchy.

Αυτή η νέα πλατφόρμα είναι κυρίως προς εξυπηρέτηση των πελατών ώστε να μπορούν να ανιχνεύσουν αλλά και να πιστοποιήσουν ότι το προϊόν που αγοράζουν είναι αυθεντικό. Πιο συγκεκριμένα, σε συνεργασία με τη Microsoft και την εταιρεία τεχνολογίας ConsenSys ανέπτυξαν την Aura που θα καταγράφει τον κύκλο ζωής ενός αντικειμένου για να αποδεικνύεται η προέλευση και να αποτρέπεται η αντιγραφή.

Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση απ’ τον όμιλο LVMH, «τα οφέλη για τους πελάτες είναι αυξημένη διαφάνεια και ενισχυμένα από ηθική άποψη προϊόντα», ενώ επισημαίνεται πως η συγκεκριμένη υπηρεσία θα είναι ανοιχτή σε όλα τα brands πολυτελείας, με όλα τα δεδομένα να παραμένουν εμπιστευτικά.

Ο οίκος Louis Vuitton θα κάνει την αρχή σε αυτή τη νέα τεχνολογία. Συγκεκριμένα, θα δώσει πρόσβαση στους πελάτες για την ιστορία των προϊόντων του, από τις πρώτες ύλες που έχουν χρησιμοποιηθεί έως τη στιγμή πώλησής τους, ώστε να ανιχνεύεται τελικά η αυθεντικότητά τους. Στη συνέχεια, θα ακολουθήσουν τα αρώματα Dior.

Κατά τη διαδικασία παραγωγής, κάθε προϊόν θα καταγράφεται στο κοινό μητρώο, δεν θα μπορεί να αναπαραχθεί και θα περιέχει μοναδικές πληροφορίες. Σαν να έχει δηλαδή, μια δική του, μοναδική ταυτότητα! Όταν ο πελάτης θα αγοράζει ένα προϊόν, θα χρησιμοποιεί τη συγκεκριμένη εφαρμογή για να λάβει το πιστοποιητικό AURA που περιέχει όλες τις πληροφορίες για το προϊόν.

Έτσι, ο πελάτης δεν μπορεί να παραπλανηθεί. Δηλαδή, αυτό έχει ως στόχο να παρέχει στον πελάτη διαφάνεια και Ενιαία Πηγή Αλήθειας (SsoT), ώστε να μπορεί να είναι σίγουρος ότι ένα προϊόν είναι πράγματι γνήσιο.

Ο κάθε καταναλωτής θα μπορεί να δει όλες τις λεπτομέρειες για την προέλευση και τις πρώτες ύλες που χρησιμοποιούνται και όλα αυτά με τη σειρά τους συνδέονται με την ηθική στην παραγωγή προϊόντων, την επιβάρυνση στο περιβάλλον, τις οδηγίες για τη φροντίδα τους, καθώς και την εξυπηρέτηση και τις διαθέσιμες υπηρεσίες μετά την πώληση. Δεν τις λες και ασήμαντες αυτές τις πληροφορίες!

Ο Κεν Τίμσιτ, διευθύνων σύμβουλος της ConsenSys Solutions, του επιχειρηματικού βραχίονα για το Blockchain, ομίλου ConsenSys, δήλωσε ότι «η AURA είναι μια πρωτοποριακή καινοτομία για την βιομηχανία πολυτελείας», προσθέτοντας ότι η πρωτοβουλία θα είναι επωφελής για όλο τον κλάδο καθώς θα προστατεύει τα συμφέροντα, την ακεραιότητα και την ιδιωτικότητα κάθε brand.

Διαβάστε επίσης:

Κρυφά sites για να αγοράσεις τις καλύτερες secondhand τσάντες!

Photo: AP

Copyright © iPop 2012 - 2017 | All rights reserved