Κι όμως μία καθημερινή συνήθεια που κάναμε πολλοί ως παιδιά μπορεί να βελτιώσει σημαντικά την ψυχική σου υγεία, αν την ξεκινήσεις και πάλι. Έχεις σκεφτεί ποτέ να ξεκινήσεις να γράφεις ημερολόγιο; Σου έχουμε τον πιο σημαντικό λόγο για να αρχίσεις να το κάνεις.

Θες να χαλαρώσεις, να ηρεμήσεις από τον φόρτο εργασίας και τις υποχρεώσεις της καθημερινότητας και έχεις δοκιμάσει ένα σωρό τρόπους, αλλά δεν “πιάνουν”. Μην παιδεύεσαι πολύ, αφού μια παιδική συνήθεια είναι αυτή που θα σου λύσει τα χέρια και θα σε χαλαρώσει μες την ημέρα. Φυσικά αυτή δεν είναι άλλη από το να κρατάς ημερολόγιο με το τι κάνεις σε γενικές γραμμές μες τη μέρα κι έχουμε όλους τους λόγους για να ξεκινήσεις να το κάνεις, αν δεν το έχεις εφαρμόσει ήδη στην καθημερινότητά σου.

5 πράγματα που πρέπει να σταματήσεις να κάνεις σήμερα κιόλας αν θες να είσαι ευτυχισμένος

Πώς το να γράφεις ημερολόγιο μπορεί να επηρεάσει την ψυχική σου υγεία;

Το ημερολόγιο μπορεί να φανεί θαυματουργό, αφού σε βοηθάει πολύ στην αντιμετώπιση της ψυχικής και συναισθηματικής υπερφόρτωσης. Βομβαρδίζεσαι συνεχώς από νέες πληροφορίες και το μυαλό σου τρέχει συνεχώς για να ξεχωρίσει ποιες είναι χρήσιμες, ποιες άχρηστες και ποιες ίσως χρειαστείς αργότερα. Νιώθεις, όμως, σε κάποια στιγμή πως υπερφορτώνεσαι, πιέζεσαι και θες κάπου να τα πεις, να ξεσπάσεις, να συγκεντρώσεις τις σκέψεις σου. Κι επειδή δεν σημαίνει πως αυτός που παίρνεις τηλέφωνο θα το σηκώνει κάθε φορά που τον χρειάζεσαι, ξεκίνα να γράφεις ημερολόγιο και να συγκεντρώνεις τις σκέψεις και τα συναισθήματά σου σε αυτό. Όταν τα δεις όλα γραμμένα, θα νιώσεις πιο ανάλαφρα, σα να σου έφυγε ένα βάρος.

γράφεις ημερολόγιο
Pexels

Επίσης, μελέτες έχουν δείξει πως το να γράφεις για τον εαυτό σου στο ημερολόγιό σου μπορεί να βελτιώσει τις διαταραχές της διάθεσης, την υγεία σου μετά από μια καρδιακή προσβολή, να μειώσει τις ιατρικές επισκέψεις και να ενισχύσει τη μνήμη σου. Μερικοί ερευνητές πιστεύουν ότι με το γράψιμο και στη συνέχεια την επεξεργασία των ιστοριών, μπορείς να αλλάξεις τις αντιλήψεις σου για τον εαυτό σου και να εντοπίσεις τα εμπόδια που στέκονται στο δρόμο σου.

Αν έχεις χρόνο, ξεκίνα να γράφεις τόσο το πρωί όσο και το βράδυ. Αφενός το πρωί για να οργανώσεις καλύτερα την ημέρα σου και να δώσεις στον εαυτό σου μια ώθηση ώστε να ξεκινήσεις τη μέρα σου και αφετέρου το βράδυ για να εκτονωθείς και να ξεφορτωθείς τα αρνητικά συναισθήματα που σου δημιουργήθηκαν μες τη μέρα. Έτσι, θα αδειάσεις το μυαλό σου στο χαρτί, μειώνοντας το άγχος και την απογοήτευση και επενδύοντας μόνο στα θετικά.

Tip! Μην ξεχνάς να γράφεις αυτά για τα οποία είσαι ευγνώμων. Σημειώνοντάς τα, θα βρεις όλους τους λόγους για να αισθάνεσαι όμορφα και να αδράξεις τη μέρα!

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News