Νιώθεις ότι ο θυμός σου ξεχειλίζει από παντού, λόγω της κατάστασης με τον κορονοϊό, της απαιτητικής καθημερινότητάς σου αλλά κι άλλων προκλήσεων που αντιμετωπίζεις στην καθημερινότητά σου. Είσαι έξαλλη και θέλεις να δείρεις όλο τον κόσμο; Δες 5+1 τρόπους να κάνεις τον θυμό σου θετική ενέργεια! 

Πολλές φορές το μεγαλύτερο μέρος του θυμού μας προκαλείται από το αίσθημα ότι δεν έχουμε υπό τον έλεγχό μας την κατάσταση. Όταν αισθανόμαστε ανήσυχοι και θυμωμένοι, συμβαίνει επειδή νιώθουμε πως δεν υπάρχει λύση. Με όλη την αβεβαιότητα που υπάρχει γύρω μας, υπάρχουν πολλοί λόγοι για να νιώθεις θυμό.

Όμως, το να είσαι όλη την ώρα έξαλλη δεν είναι υγιές ούτε για σένα ούτε για τους ανθρώπους γύρω σου.

Δες 5+1 τρόπους να κάνεις τον θυμό σου, θετική ενέργεια!

Κάνε zoom out

Μερικές φορές, όταν είσαι συναισθηματικά φορτισμένη, μπορεί να σου είναι δύσκολο να καταλάβεις γιατί είσαι θυμωμένη, γι’ αυτό είναι καλό να κάνεις ένα βήμα πίσω και να βλέπεις την κατάσταση πιο αποστασιοποιημένα.

Γίνε δημιουργική

Σκέψου έξω απ’ το κουτί και βρες δημιουργικές λύσεις στο πρόβλημά σου! Μπορείς να αλλάξεις τα πράγματα προς το καλύτερο απλά με το να σκεφτείς με διαφορετικό τρόπο.

Πάρε μια βαθιά ανάσα

Υπάρχει ένας λόγος που οι ειδικοί μας προτείνουν να παίρνουμε μια βαθιά ανάσα όταν είμαστε θυμωμένοι. Όταν αισθάνεσαι θυμό, δεν παίρνεις αρκετό οξυγόνο. Η βαθιά ανάσα μπορεί να βοηθήσει να οξυγονωθεί ο οργανισμός σου και να ηρεμήσεις. Δες μερικές ασκήσεις αναπνοής εδώ.

Κάνε τη φωνή σου να ακουστεί

Το να εκφράζεις την άποψή σου στους σωστούς ανθρώπους θα σε κάνει να νιώσεις καλύτερα. Ειδικά εάν αυτή η άποψη μπορεί να φτάσει στα αυτιά ανθρώπων που μπορούν πραγματικά να ασκήσουν επιρροή.

Συζήτησε

Το να μιλάς με ανθρώπους που έχουν τις ίδιες σκέψεις με σένα, θα σου προσφέρει ένα αίσθημα ανακούφισης. Η ανταλλαγή απόψεων θα σε κάνει να νιώσεις ότι δεν είσαι η μόνη που ανησυχείς για την κατάσταση.

Αποτραβήξου

Μερικές φορές, το να βρεις περισπασμούς για τον εαυτό σου, μπορεί να είναι η λύση. Βρες κάποιον τρόπο να διοχευεύσεις την ενέργειά σου αλλού ώστε να απομακρύνεις το μυαλό σου απ’ όσα σε τρελαίνουν. Κάνε μια βόλτα, ξεκίνα ένα νέο χόμπι, διάβασε ένα καλό βιβλίο, απομακρύνσου για λίγο απ’ το πρόβλημα!

Κάνε τον θυμό σου θετική ενέργεια ακολουθώντας τις παραπάνω συμβουλές!

Διάβασε ακόμα:

Καιρός να μάθεις να κάνεις διαχείριση θυμού και να μην φτάνεις στα άκρα

Photo: Pixabay