Όπως έχουμε ξαναπεί, είναι πολύ λογικό η διάθεσή σου το Φθινόπωρο και τον Χειμώνα να αλλάζει και συνήθως δεν αλλάζει προς το καλό. Σε πιάνει μια μελαγχολία, μια κατάθλιψη, νιώθεις ένα βάρος, ακόμα κι αν δεν έχει αλλάξει τίποτα στη ζωή σου.

Ακόμα κι αν σου αρέσει το Φθινόπωρο, αλλά και ο Χειμώνας, αυτό δεν σημαίνει πως η διάθεσή δεν μεταβάλλεται και δεν επηρεάζεται. Μπορεί ένας λόγος να είναι ο καιρός, όμως αν δεν έχει αλλάξει κάτι στη ζωή σου, τότε ίσως να κάθεσαι και να μελαγχολείς αδίκως.

Αυτοί οι μήνες είναι λίγο πιο “σκοτεινοί”, αλλάζει και η ώρα, νυχτώνει πιο νωρίς, κάνει και κρύο, δεν θέλει και πολύ για να κλειστείς μέσα και να πέσεις με τα μούτρα στο φαγητό, τα γλυκά και τις ταινίες. Ωστόσο, μήπως θα έπρεπε να μην σε παίρνει τόσο από κάτω; Και τι έγινε που η διάθεσή σου το Φθινόπωρο και τον Χειμώνα αλλάζει; Εσύ θα την βελτιώσεις και πάλι με μερικά εύκολα βήματα.

Η ψυχολογία σου επηρεάζεται απ’ την αλλαγή της θερμοκρασίας! Δες με ποιο τρόπο

Τι μπορείς να κάνεις, λοιπόν;

Θέσε έναν εύκολο στόχο

Ήρθε η ώρα να βάλεις έναν καλό στόχο, που τόσο καιρό θες να πετύχεις, αλλά δεν το ‘χεις πάρει και τόσο στα σοβαρά. Καλό θα ήταν να ξεκινήσεις μ’ έναν στόχο που θες πολύ, αλλά που δεν είναι και τόσο δύσκολος να πραγματοποιηθεί. Θα σε βοηθήσει να νιώσεις καλύτερα, αν πετύχεις έναν μικρό στόχο που έχει σαφές τέλος, όπως το να ξεκινήσεις επιτέλους μαθήματα yoga ή ισπανικά, που τόσο καιρό ήθελες.

διάθεσή σου το Φθινόπωρο και τον Χειμώνα
Pexels

Δες τι χρειάζεσαι αυτούς τους μήνες

Τώρα είναι η ώρα να ξεκινήσεις να αποθηκεύεις πράγματα για τον Χειμώνα που θα σου φανούν χρήσιμα. Για παράδειγμα, είναι μια καλή στιγμή να κάνεις πιο άνετο το σπίτι σου κι ειδικά το δωμάτιό σου και πιο ζεστό μάλιστα. Δες τις αλλαγές που πρέπει να κάνεις στο υπνοδωμάτιό σου ενόψει Χειμώνα!

Άσε τον ήλιο να σε φωτίσει το πρωί

Καθώς οι μέρες γίνονται συντομότερες και ψυχρότερες, είναι πολύ λογικό η διάθεσή σου να αλλάζει, όμως υπάρχει λύση. Τα πρωινά βγες έξω στον ήλιο και άσε τον να σε φωτίσει, πηγαίνοντας μια μικρή έστω βόλτα με τα πόδια, αλλά και άνοιξε τα παντζούρια και τις κουρτίνες του σπιτιού σου για να μπει το φως μέσα. Άσε που θα εκτεθείς και λίγο στον ήλιο, παίρνοντας βιταμίνη D, που θα σε βοηθήσει να ενισχύσεις τον ανοσοποιητικό σου.

διάθεσή σου το Φθινόπωρο και τον Χειμώνα
Pexels

Δημιούργησε μια ευχάριστη playlist

Η αισιόδοξη μουσική μπορεί πραγματικά να σε βοηθήσει να νιώσεις καλύτερα, οπότε δημιούργησε μια λίστα αναπαραγωγής τραγουδιών που ξέρεις πως σίγουρα θα σε ξεσηκώσουν και θα σου φτιάξουν τη διάθεση.

Κάνε κάτι καλό για κάποιον άλλο

Το να δίνεις και να προσφέρεις σε άλλους πάντα σε κάνει να νιώθεις όμορφα. Γι’ αυτό βάλε στόχο να φωτίσεις την ημέρα κάποιου, κάνοντας για παράδειγμα μια έκπληξη σ’ έναν φίλο σου, λέγοντας μια καλή κουβέντα στον αγαπημένο σου, δίνοντας στήριξη στην οικογένειά σου, προσφέροντας φαγητό σ’ έναν άστεγο. Μικρές πράξεις που μπορούν να δώσουν χαρά σε κάποιον άλλο είναι αρκετές για να νιώσεις όμορφα.

διάθεσή σου το Φθινόπωρο και τον Χειμώνα
Pexels

Οργανώσου

Πολλές έρευνες δείχνουν ότι η καλύτερη οργάνωση σε βοηθά να νιώθεις πιο ευτυχισμένος στο σπίτι σου. Προσπάθησε να μην ζεις μες την ακαταστασία και ό,τι άχρηστο έχεις απλά πέτα το. Φτιάξε τις ντουλάπες σου, μείωσε τη χαρτούρα και τα περιττά αντικείμενα και ελάφρυνε τον χώρο σου.

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News