Όλοι γνωρίζουμε τους συνήθεις τρόπους για να νικήσουμε την απογευματινή νύστα. Ο καφές είναι η κλασική επιλογή, ενώ πληθώρα επιστημονικών μελετών καταδεικνύουν τα οφέλη ενός γρήγορου υπνάκου. Μελέτες δείχνουν ότι η άσκηση είναι εξίσου χρήσιμη. Ωστόσο, αυτές οι λύσεις συχνά δεν λειτουργούν μετά το μεσημεριανό γεύμα όταν μάλιστα χρειάζεται παράλληλα να δουλέψεις. Αυτοί είναι μερικοί αναπάντεχοι μέθοδοι που θα σου δώσουν ενέργεια το μεσημέρι και θα σε βοηθήσουν να νικήσεις την νύστα.

5 λόγοι για να ξεκινάς τη μέρα σου με ενέργεια και πώς θα το καταφέρεις

Μέθοδοι που θα σου δώσουν ενέργεια το μεσημέρι

Διάβασε μυθοπλασία

Η Madison D., 29 ετών, ξοδεύει περίπου 15 λεπτά κατά τη διάρκεια του μεσημεριανού της διαλείμματος διαβάζοντας ένα βιβλίο μυθοπλασίας και ανακαλύπτει ότι συνήθως τη βοηθά να επαναφέρει και να καθαρίσει το μυαλό της για το υπόλοιπο της ημέρας», αναφέρει ο Self σε μια πρόσφατη συλλογή για τη βελτίωση της παραγωγικότητας. Ένας ψυχίατρος επιβεβαιώνει ότι η Madison έχει την επιστήμη με το μέρος της. “Η αποσύνδεση, η εστίαση σε κάτι άλλο και μετά η εκ νέου ενασχόληση μπορεί να σε βγάλει από αυτή την κατάσταση να είσαι κολλημένος ή αποθαρρυμένος όταν ασχολείσαι με αυτό με το οποίο έχεις να κάνεις.

Απόλαυσε ένα αγαπημένο σνακ

Το να κάνεις μια επιλογή από τυρί, κρέας, ψωμί, φρούτα ή οτιδήποτε άλλο υγιεινό φαγητό σου αρέσει, είναι σίγουρα ένας καλύτερος δρόμος για διαρκή ενέργεια από ένα ζαχαρωτό που θα προκαλέσει σύντομα πτώση του σακχάρου στο αίμα σου. Αλλά υπάρχει ένας άλλος λόγος για τον οποίο αυτό το ασυνήθιστο κόλπο μπορεί να σε βοηθήσει να κάνεις επαναφορά και να εστιάσεις ξανά μετά το μεσημεριανό γεύμα.

Τόσο οι δάσκαλοι του διαλογισμού όσο και οι ψυχολόγοι λένε ότι η παύση για να γευτείς πραγματικά οτιδήποτε τρως ή πίνεις είναι ένας απλός τρόπος για να δώσεις λίγη προσοχή στη μέρα σου. Και η ηρεμία του μυαλού και των νεύρων με αυτόν τον τρόπο μπορεί να σε βοηθήσει να αντιμετωπίσετε τις απογευματινές ώρες με περισσότερο κίνητρο.

Ξυπνάς λάθος κάθε μέρα. 5 τρόποι να αποκτήσεις περισσότερη ενέργεια το πρωί

Έκφρασε την ευγνωμοσύνη σου

Έρευνες έχουν δείξει πως το να εκφράζεις ευγνωμοσύνη σε κάνει πιο χαρούμενο, ήρεμο και αισιόδοξο. Τα αποτελέσματα είναι ακόμα πιο ευεργετικά όταν εκφράζεις ευγνωμοσύνη για πράγματα που έχουν κάνει οι άλλοι και όχι για τις προσωπικές σου χαρές. Κάνε ένα διάλλειμα και πες έναν καλό λόγο σε έναν συνάδελφό σου για κάτι που κατάφερε ή πάρε μια φίλη σου και πες της γιατί είσαι ευγνώμων για την σχέση σας. Αμέσως θα γεμίσεις ενέργεια και θα πάρεις κίνητρο να συνεχίσεις τη ημέρα σου.

Δώσε όνομα στα συναισθήματά σου

Μερικές φορές είσαι εξαντλημένος στη δουλειά επειδή έμεινες ξύπνιος όλο το βράδυ. Αλλά μερικές φορές αυτό που σε εξουθενώνει μέχρι το μεσημέρι είναι περισσότερο συναισθηματικό παρά σωματικό. Εάν υποψιάζεσαι ότι σέρνεσαι λόγω άγχους, έντασης, σύγκρουσης ή φόβου το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να δώσεις όνομα σε αυτό το συναίσθημα.

Το να ονομάσεις με ακρίβεια τα συναισθήματά σου είναι στην πραγματικότητα το ουσιαστικό πρώτο βήμα για να τα αντιμετωπίσεις. Και όσο πιο ακριβείς μπορείς να είσαι, τόσο το καλύτερο. Γι’ αυτό, αφιερώνοντας μερικά λεπτά για να σκεφτείς ακριβώς τη σωστή ετικέτα για την κατάσταση του μυαλού σου (ή ακόμα και να γράψεις γι’ αυτήν) είναι πιθανό να σε βοηθήσει να φτάσεις στο τέλος της εργάσιμης ημέρας με περισσότερη ενέργεια και καθαρότερο μυαλό.

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News