Το άγχος κυριαρχεί σε ένα μεγάλο μέρος της ζωής μας. Μπορεί να αγχωνόμαστε για θέματα που έχουν να κάνουν με τη δουλειά μας, με την οικογένεια, τα χρήματα ή οποιαδήποτε άλλη πτυχή της ζωής μας που παρουσιάζει προβλήματα. Γνωρίζεις ακόμη ότι το άγχος επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό τόσο τη σωματική όσο και τη ψυχική σου υγεία. Γνωρίζεις, όμως, τους τρόπους με τους οποίους μπορείς να το μειώσεις και να επαναπροσδιορίσεις τη σχέση σου με το άγχος;

Οι ειδικοί της Mayo Clinic δημοσίευσαν 5 εύκολους και αποτελεσματικούς τρόπους για να μειώσεις το άγχος και να ζήσεις μια ζωή απαλλαγμένη από αυτό ή τουλάχιστον να το προσπαθήσεις. Ποιοι είναι αυτοί;

5 τρόποι να επαναπροσδιορίσεις τη σχέση σου με το άγχος

Άσκηση

Είναι η συμβουλή που διαβάζουμε ξανά και ξανά και φυσικά υπάρχει λόγος γι’ αυτό. Δεν χρειάζεται να πας σε κάποιο γυμναστήριο ή να κάνεις κάποιο άθλημα, μπορείς να πας για τρέξιμο, για περπάτημα ή μια βόλτα με το ποδήλατο. Σύμφωνα με τους ειδικούς, 30 λεπτά άσκησης την ημέρα είναι αρκετά για να σε κάνουν να αισθανθείς καλύτερα.

Ποια είναι η διαφορά μεταξύ κρίσης άγχους και κρίσης πανικού;

Κοιμήσου περισσότερο

Όταν δεν κοιμόμαστε καλά και για αρκετές ώρες, τα επίπεδα άγχους τείνουν να αυξάνονται και κατά συνέπεια το άγχος να είναι ο παράγοντας που δεν μας αφήνει να κοιμηθούμε σωστά. Ένας φαύλος κύκλος που για να τον σπάσεις θα πρέπει να προσπαθήσεις να δημιουργήσεις τη συνήθεια να κοιμάσαι για τουλάχιστον 7 με 9 ώρες κάθε βράδυ, έτσι ώστε το σώμα και το μυαλό σου να ξεκουραστούν και να επαναφορτίσουν για την επόμενη ημέρα.

Διάβασε τη συνέχεια του άρθρου για το άγχος στο mensarena.gr

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News