Η μια μέρα διαδέχεται την άλλη, τρέχουμε από τη δουλειά στο σπίτι, σε δραστηριότητες, ψώνια και καθώς περνούν οι μέρες και διαδέχονται οι εποχές η μια την άλλη οι μέρες μοιάζουν όλες ίδιες και πολύ συχνά χωρίς σκοπό. Τα καμπανάκια ηχούν επικίνδυνα στα αυτιά μας και η διατήρηση της ψυχικής υγείας είναι κάτι παραπάνω από επιτακτική ανάγκη. Σύμφωνα με έρευνες που διενεργήθηκαν από το  Mental Health Foundation τι πράγματα να κάνεις για τον εαυτό σου και κάποια προληπτικά μέτρα ώστε να διασφαλίσεις την ψυχική σου υγεία και την ενίσχυση της ευημερίας.

ψυχική υγεία και περιβάλλον

“Ξύπνησα ένα πρωί και δεν μπορούσα να αγωνιστώ. Πώς να συνεχίσω;” – Η Simone Biles μιλά για την ψυχική υγεία, τον βιασμό και τον ρατσισμό στον αθλητισμό

Οι καταλληλότερες ενέργειες που μπορώ να κάνω

  1. Βελτίωσε την ποσότητα και την ποιότητα του ύπνου
  2. Κατανόησε και μάθε τον τρόπο να διαχειρίζεσαι τη διάθεσή σου και τα αρνητικά συναισθήματα
  3. Επένδυσε στη διασκέδαση ή δημιούργησε την εντύπωση της προσμονής για κάτι
  4. Αφιέρωσε χρόνο στο πράσινο και τη φύση
  5. Αναζήτησε βοήθεια
  6. Να είσαι περίεργος και ανοιχτός σε νέες εμπειρίες
  7. Προτίμησε ένα πρότυπο την υγιεινή διατροφή
  8. Βοήθησε τους άλλους και έχε έναν σκοπό
  9. Βάλε τη σωματική δραστηριότητα στη ζωή σου
  10. Εξασκήσου στην ευγνωμοσύνη και καλλιέργησε την ελπίδα (φτιάξε ένα τετράδιο ευγνωμοσύνης που θα γράφεις συχνά γι αυτά που αισθάνεσαι ευγνώμων)
  11. Δώσε χρόνο και ενίσχυσε τις σου κοινωνικές σχέσεις, μην απομονώνεσαι
  12. Ζήτα υποστήριξη για θέματα γονεϊκότητας

20 καθημερινά και δωρεάν πράγματα που μπορούν να σε κάνουν χαρούμενη

Όλα εκείνα τα μικρά καθημερινά πράγματα που κάνουν πραγματικά τη διαφορά

Το Α και το Ω είναι το να κατανοήσουμε τα συναισθήματά μας. Όταν έρθει κάτι που μας αγχώνει, μας πιέζει, που κάποιες φορές ίσως είναι ικανό να μας κάνει να χάσουμε τη γη κάτω από τα πόδια μας, να το ακούσουμε και να μην το κρύψουμε. Να μας ακούσουμε, να μας καταλάβουμε και να προσπαθήσουμε να το εξηγήσουμε όσο γίνεται πιο ξεκάθαρα.

Τέσσερις βαθιές εισπνοές και εκπνοές είναι αρκετές για να πάρει ο εγκέφαλός μας το οξυγόνο που χρειάζεται για να νιώσουμε στη στιγμή πιο ανάλαφροι και φρέσκοι. Ένας τακτοποιημένος χώρος, χωρίς περιττά φορτώματα, το να γράψεις ημερολόγιο, ή να κάνεις manifestation αποδεδειγμένα από έρευνες μπορεί να σε βοηθήσει στην κάθε μέρα σου. Τα φρέσκα λουλούδια στο βάζο, το να έχεις τακτοποιήσει τα πράγματα για εσένα τι θες, ποιος είσαι, γιατί είσαι εδώ.

Και αν τα πράγματα δυσκολέψουν πολύ μη τα αφήσεις να σε βυθίσουν σε αυτή την μαυρίλα, ζήτα βοήθεια άμεσα, μη συνεχίζεις να σου κάνεις κακό. Η ζωή είναι μια γιορτή. Αν δεν νιώθεις καλά είναι απολύτως φυσιολογικό! Ψάξε μέσα σου τις απαντήσεις και τα πράγματα να κάνεις για τον εαυτό σου για να σε βοηθήσεις και να διασφαλίσεις ότι θα διατηρήσεις την ψυχική σου υγεία.

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News