Πόσα πράγματα βάζεις στην to-do list σου; Οι ειδικοί σου λένε να την περιορίσεις σε 3 πράγματα κάθε μέρα για να δεις τη διαφορά στη ζωή σου. Γιατί ναι, για ν’ αλλάξεις τη ζωή σου αρκεί να κάνεις μια τόσο απλή κίνηση όπως το ν’ αναθεωρήσεις τις προτεραιότητες σου.

Μήπως ξυπνάς κάθε πρωί και σκέφτεσαι όλα αυτά που έχεις να κάνεις μέσα στην ημέρα και αγχώνεσαι να βρεις τρόπο να τα «χωρέσεις» όλα; Γράφεις στις σημειώσεις σου όλα όσα δεν παίρνουν αναβολή και στο τέλος της ημέρας στεναχωριέσαι και θυμώνεις που δεν πρόλαβες ξανά να βάλεις τικ σε όλα τα κουτάκια της λίστας σου;

Πόσα πράγματα βάζεις στην to-do list σου;

Όσο κι εάν δεν το πιστεύεις, υπάρχει τρόπος να «διορθώσεις» αυτό το αίσθημα που σε καταβάλλει και σε κάνει να νιώθεις ότι πρέπει κάθε μέρα να κάνεις όσα περισσότερα πράγματα γίνεται για να θεωρείσαι παραγωγική: Περιόρισε την to-do list σου σε 3 πράγματα κάθε μέρα!

Συγκεκριμένα, πρόκειται για τη συμβουλή του Dan Sullivan, ιδρυτή του Strategic Coach και είναι ίσως μια απ’ τις καλύτερες συμβουλές που έχουμε διαβάσει. Εάν και σύμφωνα με τον ίδιο, δεν συμφωνούν όλοι μαζί μας, και ιδιαίτερα οι επιχειρηματίες που τους το προτείνει και παραπονιούνται ότι τρία πράγματα την ημέρα δεν αρκούν για να επιτύχει κανείς στη ζωή του.

Unsplash/Ana Juma

Γιατί εμείς διαφωνούμε μαζί τους και γιατί νομίζουμε ότι 3 πράγματα στην to-do list σου κάθε μέρα, κι όμως, είναι το κλειδί για να επιτυχείς; Γιατί αυτός είναι ο τρόπος με τον οποίο μπορείς να ξεχωρίσεις τι πραγματικά έχει αξία και τι όχι. Τι πραγματικά πρέπει να γίνει μέσα στην ημέρα και τι δεν πειράζει εάν γίνει στο τέλος της εβδομάδας, του μήνα ή και ποτέ.

Τα τρία tips για να γίνεις πιο παραγωγικός από σήμερα

Με το να θέτεις 3 ημερήσιους στόχους στη λίστα σου, καλείσαι να σκεφτείς τι πράγματι έχει σημασία περισσότερο σήμερα, τι είναι αυτό που δεν παίρνει αναβολή και αυτό απ’ το οποίο θα ωφεληθείς περισσότερο. Όταν γνωρίζεις τι είναι αυτό που έχει σημασία, γνωρίζεις κι αυτό που δεν έχει.

Είναι μια πρακτική που θα σε βοηθήσει να βάλεις σε τάξη όχι μόνο την καθημερινότητα σου, αλλά και την ψυχική σου υγεία. Όταν κάθε μέρα θα βάζεις τικ και στα 3 κουτάκια της λίστας σου και όχι στα 23, θα νιώσεις ανακούφιση και ότι πραγματικά κατάφερες κάτι σημαντικό εκείνη την ημέρα.

Τέλος, σύμφωνα με τον Sullivan, το καλύτερο πράγμα που μπορούμε να κάνουμε για τη δουλειά μας, είναι να προγραμματίζουμε χρόνο που δεν θα αφιερώνουμε στη δουλειά μας. Μήπως θα πρέπει να το γράψεις κι αυτό στην ατζέντα σου;

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News