Η αγένεια στη δουλειά μπορεί να είναι ο πιο σημαντικός λόγος για να μην πάρεις τη δουλειά ή να χάσεις τη δουλειά σου. Συνήθως αποφεύγω να χρησιμοποιώ τις αρνητικές λέξεις για να πω κάτι. Συνήθως προτιμώ να πάρω τη θετική λέξη από πεποίθηση. Το πρώτο πράγμα που μαθαίνουμε από τους γονείς μας, είναι η ευγένεια. Ή τέλος πάντων από τα πρώτα. Μια αξία που όταν την έχει ένας άνθρωπος τον κάνει πάντα να ξεχωρίζει, σε οποιοδήποτε χώρο και αν είναι, είτε στο εργασιακό, είτε στο φιλικό και κοινωνικό κομμάτι. Ξεκινάς να πας σε κάποια υπηρεσία, ή να αγοράσεις κάτι και με το που μπεις στο χώρο και διακρίνεις την αγένεια, φεύγεις χωρίς να τελειώσεις τη δουλειά σου και δεν ξαναπατάς ποτέ εκεί. Αντίθετα ο ευγενικός άνθρωπος είναι σαν τον ήλιο και τραβά κοντά του τους ανθρώπους.

Αγένεια στη δουλειά, το χαρακτηριστικό που κανείς δεν θέλει

Πρόσφατα έγραφα για: «Άσε στην άκρη τα βιογραφικά και τις συνεντεύξεις και δούλεψε σ’ αυτό που είναι ο εγγυημένος τρόπος να σε πάρουν στη δουλειά» και σίγουρα αυτό το στοιχείο είναι το νούμερο ένα για να σε πάρουν στη δουλειά. Ωστόσο η αγένεια θεωρώ ότι είναι κάτι που το φοράνε οι άνθρωποι σαν στέμμα και δεν εκείνοι που έχουν τέτοια συμπεριφορά δεν μπορούν να προσποιηθούν τόσο πολύ στις συνεντεύξεις και να μην καταλάβει ο εργοδότης περί τίνος έχουν να κάνουν.

Αν η θέση που προορίζεται για σένα είναι αυτή της εξυπηρέτησης πελατών θεωρείται δεδομένο ότι, θα πρέπει να μπορείς να συμπεριφερθείς με ευγένεια κατά τη διάρκεια της εργασίας σου, αλλιώς μην κάνεις αυτή τη δουλειά. Διάλεξε μια δουλειά που δεν έχει να κάνει άμεσα με κόσμο και με ανθρώπινη επαφή. Κάτσε πίσω από έναν υπολογιστή και δούλεψε μόνος σου.

Ο πελάτης θέλει να λύσει το πρόβλημά του και δεν τον ενδιαφέρει καθόλου αν εσύ είσαι εκεί για 8 ώρες και δίνεις λύσεις σε πελάτες. Δεν τον νοιάζει αν αυτό που ρωτάει υπάρχει στο Internet ή στο site της εταιρείας σου. Δεν τον νοιάζει αν είχες δύσκολη μέρα. Το μόνο που τον νοιάζει είναι να βρει αυτό που γυρεύει, χωρίς να είναι υποχρεωμένος να ακούσει γκρίνια, παράπονα, αγένεια.

Ανατροφοδότηση

Και αν εσύ ως υπάλληλος βιώνεις ένα μαρτυρικό 8ωρο κάθε μέρα στη δουλειά, προφανώς πρέπει να ψάξεις άλλη δουλειά γιατί δεν προορίζεσαι γι’αυτήν. Ευτυχώς σήμερα μπορείς εύκολα να απαλλαχθείς από τα καθήκοντά σου, με έναν απλό τρόπο και αυτός είναι με την ανατροφοδότηση από τους πελάτες που είναι πιο εύκολα από ποτέ μπορούν να πάρουν και να κάνουν ένα παράπονο για την αγενή συμπεριφορά σου στον υπεύθυνό σου ή να γράψουν μια δίκαιη κριτική στα social media, ή ακόμα και στο e-mail της εταιρείας σου γνωστοποιώντας το συμβάν.

Η ανατροφοδότηση, δημιουργεί στην καρτέλα σου ένα ιστορικό και την ετήσια βαθμολογία σου, του κατά πόσο κάνεις καλά τη δουλειά σου. Ανάλογα με αυτό το δεδομένο κρατάς τη θέση σου, λαμβάνεις αύξηση σε περίπτωση που έχει κέρδη η εταιρεία σου και θέλει να κάνει αυξήσεις στο προσωπικό.

Να είσαι περήφανος για τη φανέλα της ομάδας που φοράς. Γιατί το ομαδικό πνεύμα είναι το βασικό συστατικό μιας πετυχημένης επιχείρησης

Μην ξεχνάς ποιον έχεις απέναντί σου

Έχεις έναν άνθρωπο που σε χρειάζεται, ένας άνθρωπος που χάρη σε σένα μπορεί να φτιάξει η μέρα του. Μόνο ένα χαμόγελό μας και μια καλή κουβέντα είναι αρκετές να μεταδώσουν αυτήν την ωραία ενέργεια και την καλή διάθεση και στους άλλους ανθρώπους. Φαντάσου αυτός ο άνθρωπος που σήμερα ζητά τη βοήθειά σου, μέσα από αυτό που πληρώνεσαι μάλιστα για να βγάλεις τον επιούσιο, να βιώνει σήμερα μια προσωπική τραγωδία πόσο πιο εύκολη θα γίνει η ζωή του που θα βρεθείς στο δρόμο του.

Ας είμαστε αυτού του είδους οι άνθρωποι, που βοηθάμε και ανυψώνουμε τον διπλανό μας χωρίς να κερδίσουμε εμείς τίποτα, απλώς κάνοντας τη δουλειά μας. Χωρίς να σκεφτείς την ιδιοτέλεια και το προσωπικό σου συμφέρον, χωρίς να σκεφτείς ότι αν δεν είσαι ευγενής, θα χάσεις τη δουλειά σου. Ας είσαι ένας ευγενής ούτως ή άλλως. Έτσι για να ανθίσει ο τόπος γύρω σου.

F.I.R.E κίνημα: Πάρε «σύνταξη» πριν τα 40 και απόλαυσε τη ζωή όσο είσαι ακόμα νέος!

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News