Υπάρχουν άπειρες συμβουλές παραγωγικότητας. Σε βιβλία, video και podcast οι productivity guru μιλάνε για διάφορες τεχνικές ή συμβουλές για να κάνεις μια δουλειά ολοκληρωμένη και σωστά! Άλλος λέει κάνε τη δύσκολη δουλειά πρώτη, άλλος λέει μην διακόψεις τη δουλειά σου για τα πρώτα 90 λεπτά της ημέρας που είναι τα πιο παραγωγικά, άλλος να δουλεύεις την ώρα της ημέρας ανάλογα με το αν είσαι πρωινός ή βραδινός τύπος ανάλογα με την ώρα που είσαι πιο παραγωγικός. Σύμφωνα με μια νέα έρευνα, υπάρχει ένας τρόπος που μπορεί να ενισχύσει κατά πολύ την παραγωγικότητά σου.

Συμβουλές παραγωγικότητας σύμφωνα με νέα έρευνα

Αν δυσκολεύεσαι να τελειώσεις τη δουλειά σου, τα αποτελέσματα της νέας έρευνας ίσως είναι αυτό που χρειάζεται να διαβάσεις σήμερα. Τα «Micro-Breaks», μπορεί να βελτιώσουν την παραγωγικότητα. Πιο συγκεκριμένα, οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι η παύση μιας εργασίας για 10 λεπτά ή λιγότερο είχε ως αποτέλεσμα υψηλότερα επίπεδα δύναμης ώστε να τελειώσουν τη δουλειά τους και μειωμένη κόπωση στους συμμετέχοντες.

Αν έχεις διαπιστώσει ότι δεν μπορείς να ολοκληρώσεις την εργάσιμη ημέρα χωρίς να κάνεις μια σύντομη βόλτα ή να απομακρυνθείς για λίγο από το γραφείο σου, δεν είσαι ο μόνος. κάνοντας «μικρά διαλείμματα» ή να διακόψεις μια εργασία σε περιόδους 10 λεπτών ή λιγότερο, ενισχύει τη συνολική ευημερία και την παραγωγικότητά σου.

πώς να είμαι παραγωγικός
Pexels

Αποκατάσταση μετά το τέλος της εργασίας

Εστιάζοντας στην αποκατάσταση μετά το τέλος της εργάσιμης ημέρας. Λέγοντας αποκατάσταση θα μπορούσε να είναι κάποιες ασκήσεις stretching και αποσυμπίεση από την ημέρα με αναπνοές.

Ενώ οι εργαζόμενοι έχουν πολλές ευκαιρίες να κάνουν μεγαλύτερα διαλείμματα, τα Σαββατοκύριακα, την ελεύθερη ώρα μετά τη δουλειά, τις διακοπές , πραγματική δύναμη και ενεργειακό μπυστ μπορούν να δώσουν και τα μικρό διαλείμματα μέσα στην ημέρα.

Απαιτείται ενέργεια, όπως και προσπάθεια για την καθημερινή επίτευξη εργασιακών καθηκόντων και στόχων. Οι εργασιακές απαιτήσεις μπορεί να εξαντλήσουν τους ψυχολογικούς πόρους, δημιουργώντας εξάντληση και την κούραση και ταυτόχρονα πάλη με τον εαυτό μας γιατί δεν είμαστε αρκετοί να παράγουμε το έργο μας με ποιότητα.

Στις μελέτες υπάρχουν και διάφορες άλλες τεχνικές, μέσα σε αυτά τα «Micro-Breaks» εργασίας που περιελάμβαναν σωματικά διαλείμματα, χαλαρωτικές δραστηριότητες και ενδιαφέρουσες δραστηριότητες, όπως η παρακολούθηση βίντεο ή το να ακούσουν μουσική, αναπνοές.

Οι ερευνητές ανέλυσαν τα αποτελέσματα της μελέτης και διαπίστωσαν ότι τα μικρο-διαλείμματα διατήρησαν πολύ υψηλά τα επίπεδα σθένους και ανακούφισαν από την κούραση στους συμμετέχοντες. Όταν πρόκειται για αυξημένη απόδοση, οι ερευνητές σημειώνουν ότι όσο μεγαλύτερο είναι το διάλειμμα, τόσο καλύτερη είναι η απόδοση μεταξύ των υποκειμένων της μελέτης. Επιπλέον, το είδος της εργασίας από την οποία κάνετε ένα διάλειμμα έχει επίσης σημασία.

Τα μικρά διαλείμματα αύξησαν σημαντικά την απόδοση για την εργασία γραφείου και τις δημιουργικές ασκήσεις, αλλά όχι σε μια γνωστικά απαιτητική εργασία. Ο καθένας μας καλό είναι να κάνει δοκιμές και να βλέπει τι είναι αυτό που ταιριάζει στις δικές του ανάγκες. Δεν υπάρχει μια μέθοδος που ταιριάζει σε όλους.

Επίσης είναι γνωστό ότι για κάθε 20 λεπτά που είμαστε αφοσιωμένοι στον υπολογιστή θα πρέπει να κάνουμε ένα μικρό διάλειμμα κοιτώντας κάπου αλλού για λίγο. Άλλωστε με το να σε ξεκουράσεις, είναι ένας σίγουρος τρόπος να δημιουργήσεις μια πιο ποιοτική δουλειά και συνήθως με καλύτερα αποτελέσματα.

Το πιο πετυχημένο tip παραγωγικότητας ήταν πάντα μπροστά σου, αλλά δεν το γνώριζες

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News