Είσαι αφεντικό στη δουλειά σου. Έχεις αρκετές ευθύνες και πιθανότατα κάποιους υπαλλήλους που χωρίς τη προσπάθεια και τη δουλειά τους η επιχείρηση δεν θα πήγαινε τόσο καλά όσο θες. Έχεις ανάγκη την σωστή και ομαλή εργασία, αλλά και την αποδοτικότητα από τον κάθε υπάλληλο. Πώς θα το κάνεις αυτό; Για να μην «σπας» το κεφάλι σου, έχουμε για σένα ορισμένες μεθόδους για να κάνεις τους εργαζόμενους πιο παραγωγικούς. Διάβασε τις συμβουλές για πιο παραγωγικούς εργαζόμενους και σου εγγυόμαστε σίγουρα αποτελέσματα.

Η αποδοτικότητα και η παραγωγικότητα των υπαλλήλων είναι το Α και το Ω σε μια επιχείρηση, είτε μεγάλη είτε μικρή. Μάθε πώς να boostάρεις και πίστεψε με, αν βρεις το τρόπο θα είσαι πανευτυχής στον επαγγελματικό τομέα. Προφανώς και δεν θα εξαφανιστούν τα προβλήματα σου, αλλά θα ξέρεις ότι θα έχεις ένα «υγιές» προσωπικό, στο οποίο θα στηρίζεσαι.

Ποιες είναι οι συμβουλές για πιο παραγωγικούς εργαζόμενους;

Να είσαι αληθινός με το προσωπικό σου

Η ειλικρίνεια και η «ντομπροσύνη» είναι το παν σε μια εταιρεία. Ειδικότερα αν είσαι από τη μεριά του boss. Πρέπει να μάθεις να είσαι αληθινός και ειλικρινής με το προσωπικό σου. Ενημέρωσε τους υπαλλήλους σου για τα θέματα που αντιμετωπίζει η εταιρεία, ανέφερε τους τα καλά στοιχεία και τα βήματα μπρος που γίνονται. Εννοείται πως δεν πρέπει να τους μιζεριάσεις με τα προβλήματα που υπάρχουν, αλλά η αναφορά της πραγματικότητας ποτέ δεν έκανε κακό. Με αυτό θα σε νιώσουν πιο κοντά τους, θα υπολογίζουν παραπάνω σε σένα και θα ευαισθητοποιηθούν όντας καλύτεροι και πιο αποδοτικοί.

συμβουλές για πιο παραγωγικούς εργαζόμενους
Unsplash/CoWomen

Επιβράβευσε το προσωπικό σου

Ένα μπράβο, ένα συγχαρητήρια για έναν εργαζόμενο είναι πολύ σημαντικά. Επαίνεσε τους υπαλλήλους, ακόμα και για κάτι μικρό. Η ψυχολογική ανάταση που θα νιώσουν είναι κάτι που και την επιχείρηση θα ωφελήσει, αλλά και τον ίδιο. Αν είσαι και large δώσε και ένα μικρό tips, αυτό θα το εκτιμήσει ακόμα περισσότερο το προσωπικό σου.

Μην βγάζεις τα άγχη σου επάνω στο προσωπικό

Ναι, υπάρχουν πολλές δυσκολίες. Οι ευθύνες είναι πολλές, το άγχος επίσης και φτάσει στα όρια σου. Το προσωπικό σου δεν είναι ο σάκος του μποξ, άρα ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να ξεσπάσεις πάνω σε αυτό. Με την γκρίνια για ασήμαντα θέματα που τα έχεις μεγαλοποιήσει επειδή έχεις άγχος, δεν καταφέρνεις τίποτα. Αντιθέτως χαλάς τη διάθεση των υπαλλήλων σου γεγονός που μόνο αποδοτικούς δεν τους κάνει. Μείνε ευδιάθετος και άφησε τα προβλήματα σου εντός γραφείου και πες μια «καλημέρα», ένα «τι κάνετε» και θα εκτιμηθεί πάρα πολύ, από το να κάτσεις κλεισμένος σε τέσσερις τοίχους και να επικοινωνείς μόνο με τη γραμματέα.

συμβουλές για πιο παραγωγικούς εργαζόμενους
Freepik

Κάνε συχνότερα meetings

Για αρχή μην υπερβάλλεις. Οι επαγγελματικές συναντήσεις είναι πολύ σοβαρές και ταυτόχρονα πολύ εκπαιδευτικές για το προσωπικό. Σκοπός στα meetings είναι να δίνεις σαφής οδηγίες και να εξηγείς και το λόγο που τις δίνεις. Είναι απαραίτητο κάθε υπάλληλος να γνωρίζει το πως πρέπει να δουλεύει και το πως πρέπει να λειτουργεί στον εργασιακό του χώρο. Το να δίνεις σαφής οδηγίες και συμβουλές κάνει πιο εύκολη τη δουλειά του υπαλλήλου και ταυτόχρονα πιο αποδοτικό τον ίδιο. Keep it!

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News