Λένε ότι όταν βάζεις σε μια σειρά το σπίτι σου, το γραφείο σου, μπαίνει σε μια σειρά και το μυαλό σου, η ζωή σου και πάει λέγοντας. Το υποστηρίζει και η Marie Kondo και η μέθοδος της Konmari, ενώ σίγουρα θα το υποστηρίζουν και μερικοί συνάδελφοί σου στη δουλειά. Μερικοί. Όχι όλοι. Συνήθως εκείνοι που τα έχουν όλα σε τάξη τόσο στο γραφείο όσο και στη ζωή τους. Μπορεί όταν ξεκίνησε η χρονιά, ένας απ’ τους στόχους που έθεσες να ήταν και να είσαι πιο παραγωγικός στη δουλειά σου. Και τελικά έγινες;

Ο χρόνος κυλά, οπότε εάν θέλεις να κάνεις έναν μικρό απολογισμό των στόχων που έβαλες, αυτή η περίοδος είναι η κατάλληλη στιγμή για να το κάνεις και για να σε βοηθήσουμε σου παρουσιάζουμε αυτούς τους 5 τρόπους.

1. Λιγότερα meetings 

Κι όμως, όταν ολοένα και περισσότερες εταιρείες διακόπτουν το καθημερινό τους πρόγραμμα για να κάνουν τουλάχιστον ένα meeting κατά τη διάρκεια της ημέρας, οι ειδικοί αναφέρουν ότι αυτά δεν είναι τόσο αποτελεσματικά όσο τείνουμε να πιστέψουμε ότι είναι. Ποιο είναι το μυστικό; Τα meetings που δεν ξεπερνούν τα 30 λεπτά και γίνονται τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα. Μάλιστα, για να είναι παραγωγικός ένας εργαζόμενος, οι ειδικοί λένε ότι τα meetings δεν είναι αναγκαία, αλλά αναγκαίο είναι να ξέρει από πριν το πρόγραμμα που θα ακολουθήσει στη δουλειά του. Εάν ξέρεις το πρόγραμμα που θα ακολουθήσεις μία μέρα πριν, είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα είσαι και πιο παραγωγικός, αλλά και πιο αποδοτικός!

Το μυστικό για να γίνεις πιο παραγωγικός στη δουλειά σου!

2. Απαλλάξου από τα άχρηστα αντικείμενα

Το να απαλλαγείς από όλα τα αντικείμενα στο γραφείο σου που δεν χρειάζεσαι είναι το Α και το Ω για την οργάνωση στο εργασιακό σου περιβάλλον. Η ανακύκλωση όλων των εγγράφων που δεν χρειάζεσαι είναι για παράδειγμα απαραίτητη, για να μπορέσεις να δώσεις έμφαση σε εκείνα που πρέπει. Μία ακόμη συμβουλή είναι ότι όσα αρχεία μπορείς να έχεις σε digital μορφή, σίγουρα δεν τα χρειάζεσαι και πάνω στο γραφείο σου, οπότε ήρθε η ώρα να τα πετάξεις. Έτσι λοιπόν, ένας σκληρός δίσκος σίγουρα δεν θα πρέπει να λείπει απ’ το γραφείο σου. Επίσης, θα πρέπει να απαλλαγείς από οτιδήποτε δεν είναι άμεσα συνδεδεμένο με τη δουλειά σου. Αυτό σημαίνει ότι δεν χρειάζεσαι ούτε τις φωτογραφίες από εκείνο το ταξίδι το περασμένο Καλοκαίρι ούτε τις ζωγραφιές των παιδιών σου πάνω από τον υπολογιστή σου. Οι ζωγραφιές αυτές είναι καλό να βρουν τη δική τους θέση στο σπίτι σου και όχι στο εργασιακό περιβάλλον.

Διάβασε τη συνέχεια στο mensarena.gr

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News