Μιλάς πολύ στη δουλειά αλλά φτάνεις στο σημείο κάθε φορά να το συνειδητοποιείς πολύ αργότερα και να αναρωτιέσαι γιατί απλά δεν έβαλες ένα στοπ στον εαυτό σου; Μην ανησυχείς, είναι κάτι που μπορείς να διαχειριστείς, εάν αισθάνεσαι ότι η φλυαρία στη δουλειά σου δημιουργεί προβλήματα.

Υπάρχουν άνθρωποι που είναι πολύ κοφτοί και συνοπτικοί όταν μιλάνε για θέματα της δουλειάς κι άλλοι που απλά δεν μπορούν αν δεν αναλύσουν το κάθε τι. Και τα δύο αποδεκτά είναι, αλλά μερικές φορές όταν έχεις να κάνεις με συγκεκριμένους πελάτες και projects, η εκπαίδευση σε έναν πιο άμεσο τρόπο επικοινωνίας μπορεί να είναι απαραίτητη.

Αν και είναι υπέροχο να εκφράζεις τις απόψεις σου και να συμμετέχεις ενεργά σε κάθε συνομιλία, μπορείς πραγματικά να εκτοξεύσεις τη δουλειά σου και τα επικοινωνιακά σου skills με το να γίνεις λίγο πιο άμεσος σε ορισμένες συνομιλίες.

Το να μην ξέρεις πότε να σταματήσεις να μιλάς και σε μια παρουσίαση να καταναλώνεις τον περισσότερο χρόνο επειδή απλά δεν μπορούσες να συγκεντρώσεις τις ιδέες σου σε μικρότερες προτάσεις, μπορεί να σου δημιουργήσει πρόβλημα.

Γι’ αυτό, έχουμε 3 τρόπους για να σταματήσεις την περιττή φλυαρία στη δουλειά και να επικεντρώνεσαι σ’ όσα έχουν πραγματική σημασία.

Δυστυχώς δεν υπάρχει πάντα άπλετος χρόνος αλλά και υπομονή απ’ τους άλλους, επομένως επιβάλλεται να εξασκηθείς και σ’ αυτό!

Μιλάς πολύ στη δουλειά
Pexels

Μιλάς πολύ στη δουλειά και δεν μπορείς να βάλεις ένα στοπ; Ξέρουμε τι να κάνεις!

Κάνε παύσεις

Την επόμενη φορά που θα αισθανθείς ότι μιλάς πάρα πολύ, κάνε μια παύση. Πριν μιλήσεις, πάρε μια ανάσα, μέτρησε ως το 5 και συγκέντρωσε τις σκέψεις σου. Οι ειδικοί λένε ότι μια παύση 3 έως 5 δευτερολέπτων είναι αρκετή για να σε βοηθήσει να ξεκαθαρίσεις όλα όσα έχεις στο κεφάλι σου.

Θέλεις να είσαι πιο δυναμική στη δουλειά σου; Χρησιμοποίησε αυτές τις 5 φράσεις!

Επιβράδυνε τον ρυθμό σου

Οι σπουδαστές της νομικής μαθαίνουν πώς να χαμηλώνουν -κι όχι να υψώνουν- τη φωνή τους όταν επισημαίνουν συγκεκριμένα σημεία. Διδάσκονται επίσης να επιβραδύνουν σκόπιμα τον ρυθμό της ομιλίας τους, καθώς αυτό δείχνει στους ακροατές ότι έχουν να πουν κάτι σημαντικό.

Στην αρχή, αυτό μπορεί να είναι δύσκολο, καθώς απέχει πολύ από αυτό που έχεις συνηθίσει. Αλλά, πίστεψέ μας, αυτή η τεχνική θα σε οδηγήσει σε μεγαλύτερη επιτυχία.

Μιλάς πολύ στη δουλειά
Unsplash/CoWomen

Xρησιμοποίησε ένα πλαίσιο συνομιλίας

Υπάρχουν διάφορα πλαίσια συνομιλίας που θα σε βοηθήσουν να οργανώσεις καλύτερα τις σκέψεις σου, αλλά αν θέλεις κάτι πολύ απλό που μπορείς να δοκιμάσεις είναι το μοντέλο P-R-E-S (point, reason, example, summary).

Ας υποθέσουμε ότι απαντάς σε μια ερώτηση ή κάνεις ένα σχόλιο σ’ ένα meeting. Χρησιμοποίησε αυτό το μοντέλο των 4 βημάτων για να οργανώσεις τις σκέψεις σου:

  • Point
    Ξεκίνα με το βασικό σου σημείο.
  • Reason
    Εξήγησε τι προκαλεί το σχόλιό σου για το θέμα.
  • Example
    Δώσε ένα παράδειγμα για να σημειώσεις γιατί το σχόλιό σου είναι σημαντικό.
  • Summary
    Κλείσε την τοποθέτησή σου επαναλαμβάνοντας το κύριο σημείο σου.

Οι φράσεις που πρέπει να βάλεις στην καθημερινότητα σου στη δουλειά και μπορούν να αλλάξουν το status σου

Χρησιμοποιώντας αυτό το απλό πλαίσιο των τεσσάρων βημάτων, θα δώσεις στον εαυτό σου ένα πλάνο για να οργανώσεις τις ιδέες σου. Θα έχεις μια ξεκάθαρη αρχή, μέση και τέλος που θα σε εμποδίσει να χαθείς στα λόγια σου.

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News