Αν μόλις βγήκες στην βραχυχρόνια μίσθωση και ψάχνεις να βρεις συμβουλές για airbnb οικοδεσπότες, μάζεψα και βρήκα τις 5 πιο χρήσιμες συμβουλές που θα σου λύσουν τα χέρια και θα σε βοηθήσουν πολύ στο κομμάτι της φιλοξενίας. Σύμφωνα με τους guru της φιλοξενίας και συγκεκριμένα της βραχυχρόνιας μίσθωσης, που κάνουν αυτό το επάγγελμα χωρίς να ανήκουν πραγματικά στην οικογένεια του τουρισμού, ψάχνοντας βρίσκεις τον τρόπο και τα πατήματά σου και σε αυτό το κομμάτι.

Οι 5 συμβουλές για airbnb οικοδεσπότες

  1. Στον τουρισμό προσφέρουμε εμπειρία. Εκτός από ένα κρεβάτι και καθαρά σεντόνια, προσφέρεις στον πελάτη σου την εμπειρία της φιλοξενίας σου και ό,τι αυτό συνεπάγεται. Όταν φύγει αυτός ο άνθρωπος και πάει σπίτι του, το ιδανικό είναι να θυμάται το σπίτι σου και κατά συνέπεια την πόλη σου με την καλύτερη γεύση.
  2. Από τα 6 σημεία που βαθμολογείσαι, στα 4 τουλάχιστον μπορείς να πάρεις το 5/5 εύκολα. Αυτά τα τέσσερα πάντα να τα στοχεύεις να πάρεις το 5 και για τα υπόλοιπα, παίζει ο καλεσμένος και τι άνθρωπος είναι. Η Επικοινωνία, η καθαριότητα και η άφιξη, ακρίβεια* είναι αυτά που καλό είναι να κυνηγήσεις το 5 και είναι και εφικτό να το κερδίσεις. Σχετικά με την τιμή και την τοποθεσία, παίζει ανάλογα με τον καλεσμένο.
  3. Να είσαι προετοιμασμένος για σχετικό ξεβόλεμα. Οι καλεσμένοι τις περισσότερες φορές είναι άνθρωποι που ξέρουν ότι δεν είσαι επαγγελματίας, δεν έχουν παράλογες απαιτήσεις, ξέρουν πού απευθύνονται και δεν δημιουργούν προβλήματα. Όμως υπάρχουν μυστήρια τρένα, άνθρωποι που ξεχνούν κλειδιά, ξεχνάνε γενικά πράγματα, κάνουν ζημιές, έρχονται αργά και φεύγουν αργά. Δεν απαντούν στα κινητά.
  4. Βάλε όρια! Μην γίνεσαι χαλί να σε πατήσουν επειδή έχουν μια κριτική να σε κρατάνε. Να είσαι επαγγελματίας και να μείνεις πιστός στην πολιτική της επιχείρησής σου. Να θυμάσαι ότι έχεις και εσύ το όπλο της κριτικής του καλεσμένου στο χέρι σου και αν η επικοινωνία ή η συμπεριφορά του δεν είναι καλή, είσαι προστατευμένος.
  5. Μην παίρνεις προσωπικά τις κριτικές. Οι κριτικές είναι ένα feedback για το αν κάνεις καλά τη δουλειά σου ή αν χρειάζεσαι κάπου βελτίωση. Το να καταφέρεις μια 5 αστερη κριτική δεν είναι δύσκολο, υπάρχουν συμβουλές που μπορείς να βρεις και να τις δοκιμάσεις, το θέμα δεν είναι αυτό. Το θέμα είναι ότι ακόμα και αν κάτι αρνητικό μας γράψουν δεν σημαίνει ότι είμαστε εμείς κακοί άνθρωποι, κακοί επαγγελματίες, έχουμε κακό σπίτι. Απλώς αυτό που προσφέρουμε δεν ταιριάζει στον συγκεκριμένο πελάτη. Πέρασε από ένα φίλτρο αυτά που σου γράφουν και θα δεις αν αυτό που σου λένε έχει βάση. Αν έχει βάση, βελτίωσέ το, ώστε να μην υπάρχει στο μέλλον αυτό το θέμα.
πόσο συχνά να πλένεις τα σεντόνια
Unsplash

Δέσμευση

Η βραχυχρόνια μίσθωση είναι κάτι που στην αρχή μπορεί να το θεωρήσεις δύσκολο. Είναι δέσμευση τεράστια, να είσαι εκεί, να δίνεις το σπίτι σου, να το προσφέρεις καθαρό, να κάνεις το κάτι παραπάνω, να είσαι κοινωνικός. Να απαντάς σε ανθρώπους που μπορεί να είναι δυσαρεστημένοι οι απαιτητικοί.

Σίγουρα τα λεφτά είναι καλύτερα από το να δίνεις το σπίτι σου με το μήνα, αλλά εδώ μιλάμε για τουρισμό. Μιλάμε για τη βαριά βιομηχανία της χώρας μας και το μόνο χαρτί που έχουμε να πουλήσουμε σήμερα στο εξωτερικό.

Στο πίσω μέρος του μυαλού σου έχε ως δεδομένο ότι οι άνθρωποι δεν θα ξεχάσουν ποτέ τον τρόπο που τους φέρθηκες, οπότε σε αυτήν την εμπειρία που πουλάς καλό είναι να κάνεις μια αξέχαστη εμπειρία σε όλα τα επίπεδα.

*Μην πεις ποτέ ψέματα γι’ αυτό που παρέχεις. Για την τοποθεσία σου, για το πώς είναι το σπίτι σου. Βάλε στις περιγραφές σου τα πάντα. Άλλωστε, η αλήθεια θα φανεί σύντομα, με την άφιξη του πελάτη σου και αν δεν είσαι ακριβής, αυτό θα σου στοιχίσει σε βαθμολογία.

Η τέχνη της φιλοξενίας: Tips από τους επαγγελματίες και όσα θες να ξέρεις για να γίνεις υπέροχη οικοδέσποινα

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News