Η Selena Gomez χρησιμοποιεί την πλατφόρμα και τις επιχειρήσεις της για να υποστηρίξει οργανισμούς ψυχικής υγείας, ενώ παράλληλα προσπαθεί να ανοίξει τον δημόσιο διάλογο γύρω από αυτό το θέμα, για το οποίο δεν μιλάει κανείς. Ο μήνας ευαισθητοποίησης για την Ψυχική Υγεία, έχει ξεκινήσει και η αγαπημένη μας star βρίσκεται για άλλη μία φορά δίπλα σε όσους το έχουν πραγματική ανάγκη.

Η Selena Gomez ανακοίνωσε στο Instagram ότι ξεκινά μια καμπάνια με τίτλο «Τα λόγια σου έχουν σημασία» για να αυξήσει την ευαισθητοποίηση σχετικά με τις λέξεις που χρησιμοποιούν οι άνθρωποι όταν συζητούν για την ψυχική υγεία – και πόσο τα επιπόλαια αστεία για ψυχικές ασθένειες μπορούν να στιγματίσουν ή να μειώσουν τους ανθρώπους που ζουν με αυτές τις συνθήκες.

Wondermind: Η νέα πλατφόρμα ψυχικής υγείας μιλάει για όσα όσα αποφεύγουμε και πίσω από την πρωτοβουλία κρύβεται η Selena Gomez

Η νέα καμπάνια της Selena Gomez και το σπουδαίο μήνυμα

«Οι λέξεις μπορούν να αποτελέσουν εμπόδιο για τους ανθρώπους που αναζητούν βοήθεια και προσπαθούν να αυξήσουν το στίγμα που σχετίζεται με την ψυχική υγεία», σημείωσε η Gomez σε ένα ολιγόλεπτο βίντεο που κοινοποίησε στο Instagram της. «Πολλές από αυτές τις λέξεις έχουν γίνει αποδεκτές για πολύ καιρό, και είναι καιρός να συνειδητοποιήσουμε τις λέξεις που χρησιμοποιούμε…επειδή έχουν σημασία».

«Είμαι περήφανη που ξεκινάω το «Your Words Matter», την εκπαιδευτική μας εκστρατεία Rare Impact by Rare Beauty x Mental Health First Aid για το πώς να μιλάμε για την ψυχική υγεία. Ακόμη και στο δικό μου βίντεο στο TikTok, που είπα ότι είμαι ψυχοπαθής, τώρα συνειδητοποιώ ότι τα λόγια μου έχουν σημασία και μπορούν να έχουν ισχυρό αντίκτυπο. Όπως όλοι εσείς, έτσι και εγώ μαθαίνω κάθε μέρα. Μπορεί να βγούμε εκτός ελέγχου, και αυτό είναι εντάξει, αυτό που είναι σημαντικό είναι να προσπαθήσουμε να τα πάμε καλύτερα και να δείξουμε συμπόνια στον εαυτό μας».

Η Selena Gomez βάζει τέλος στα social media προστατεύοντας την ψυχική της υγεία

Το make up brand της Gomez, Rare Beauty, θα συνεχίσει επίσης να συγκεντρώνει χρήματα για το Rare Impact Fund, το οποίο επιδιώκει να επεκτείνει τις υπηρεσίες ψυχικής υγείας για νέους σε σχολεία και εκπαιδευτικά περιβάλλοντα. Η σειρά ομορφιάς κυκλοφορεί επίσης ένα περιορισμένης έκδοσης πουλόβερ με λαιμόκοψη, για να γιορτάσει τη νέα καμπάνια. 

Η Serendipity Brands, συνιδιοκτήτρια της Gomez, θα δωρίσει επίσης 1 $ από κάθε παγωτό που πωλείται στο Rare Impact Fund αυτόν τον μήνα.

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News