Ο Οκτώβριος είναι ο μήνας της πρόληψης και της ενημέρωσης για τον καρκίνο του μαστού και η σχεδιάστρια Stella McCartney μαζί με το καστ του «Sex Education» πήραν την πρωτοβουλία να δημιουργήσουν ένα τρίλεπτο βίντεο. Το «Toilet, Teeth, Tits (TTT)» ήρθε για να διαλύσει όλους τους μύθους γύρω από τον καρκίνο του μαστού και να ευαισθητοποιήσει σχετικά με τη σημασία της αυτοεξέτασης.

Το «Toilet, Teeth, Tits (TTT)» είναι η έβδομη ετήσια καμπάνια της Stella McCartney, αυτή τη φορά σε συνεργασία με το καστ του Sex Education, για τον μήνα ευαισθητοποίησης για τον καρκίνο του μαστού και περιλαμβάνει ένα παιχνιδιάρικο τρίλεπτο βίντεο. Ο στόχος του, χρησιμοποιώντας το χιούμορ, είναι να διαλύσει τους μύθους για την ασθένεια, ενώ παράλληλα ενημερώνει και ωθεί τις γυναίκες της επόμενης γενιάς να ενσωματώσουν τον αυτοέλεγχο στην ρουτίνα τους μέσω ενός πιασάρικου μηνύματος: «Χρησιμοποιήστε την τουαλέτα, βουρτσίστε τα δόντια σας, ελέγξτε το στήθος σας.»

Τα Instagram φίλτρα του “Digital Race for the Cure” σε καλούν να αγωνιστείς για την καταπολέμηση του καρκίνου του μαστού από όπου και αν βρίσκεσαι

Μια συγκινητική καμπάνια για καλό σκοπό!

«Φέτος είναι η έβδομη καμπάνια μας για την ευαισθητοποίηση για τον καρκίνο του μαστού και είμαι πολύ περήφανη για αυτό που έχουμε πετύχει» περιγράφει η σχεδιάστρια Stella McCartney. «Η μαμά μου η Linda παραμένει για πάντα στην καρδιά μου και με παρακινεί να μην επαναπαύομαι μέχρι να συγκεντρώσουμε αρκετά χρήματα και γνώση για να τερματίσουμε αυτή την φρικτή ασθένεια».

Η Βρετανίδα σχεδιάστρια μόδας Stella McCartney πρωταγωνιστεί ως μια εκπαιδεύτρια με το όνομα Έλα Άλετς. Το τρίλεπτο βίντεο περιλαμβάνει, επίσης, τους Aimee Lou Wood, Chinenye Ezeudu, Sami Outalbali, Mimi Keene, Chaneil Kular και Simone Ashley.

Κάθε πότε πρέπει να κάνεις check up για τον Καρκίνο του Μαστού σύμφωνα με την ηλικία σου

«Ήταν τόσο διασκεδαστικά τα γυρίσματα και είναι μια τόσο σημαντική καμπάνια να συμμετέχεις, καθώς το θέμα είναι κοντά στην καρδιά μας» δήλωσε η Ezeudu για το έργο. «Αν κάτι είναι αστείο και γίνει με ενδιαφέροντα τρόπο, είναι ο καλύτερος τρόπος για να μάθεις» προσθέτει η Keene.

Η συνεργασία αυτή είναι ιδανική, καθώς το βρετανικό brand προσέγγιζε πάντα σοβαρά θέματα με αίσθηση του χιούμορ. Και με την τηλεοπτική σειρά να έχει απήχηση σε μια νεότερη δημογραφική ομάδα πέρα από το κοινό που απευθύνεται η Stella McCartney, η καμπάνια έχει ακόμη μεγαλύτερο εύρος.

«Οι ηθοποιοί ήταν πολύ αφοσιωμένοι και ενθουσιασμένοι που θα στήριζαν τον αγώνα κατά του καρκίνου του μαστού και μου αρέσει πόσο εύκολο και διασκεδαστικό είναι να θυμάσαι να ακολουθείς το Toilet, Teeth, Tits (TTT)!» λέει η McCartney για τη συνεργασία.

Στατιστικά στοιχεία για τον καρκίνο του μαστού που όλες πρέπει να ξέρουμε!

«Ελπίζω ότι οι νέες γυναίκες θα ενσωματώσουν αυτά τα τρία απλά βήματα στην πρωινή τους ρουτίνα και ότι μπορούμε να σώσουμε αυτές και τις οικογένειές τους από τον τρομερό αντίκτυπο αυτής της ασθένειας».

Ταυτόχρονα με το βίντεο, το brand κυκλοφόρησε, επίσης, μια σειρά από αποκλειστικά μπλουζάκια TTT, ως μέρος της χειμερινής collection για το 2021, ενώ το Stella McCartney Cares θα χαρίζει ένα σουτιέν Louise Listening μετά τη μαστεκτομή, για κάθε μπλουζάκι που θα πωληθεί.

Με τον καρκίνο του μαστού να είναι η πιο κοινή μορφή της νόσου, ο μήνας ευαισθητοποίησης για τον καρκίνο του μαστού – και η ενημερωτική καμπάνια της Stella McCartney – διαδραματίζουν σπουδαίο ρόλο στην υπενθύμιση ανδρών και γυναικών κάθε ηλικίας, να ελέγχουν τακτικά το στήθος τους.

Δες εδώ το βίντεο:

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News