Τι είναι 75 days hard challenge που σήμερα το hashtag στο TikTok αριθμεί 734 εκατομμύρια προβολές; Γενικά τα αθλητικά challenges μου αρέσουν πολύ να τα παρακολουθώ. Μπορώ να κάτσω με τις ώρες να βλέπω ανθρώπους να γυμνάζονται, να τρώνε υγιεινά, να βγαίνουν έξω στη βροχή και το κρύο και να τρέχουν για να μην χάσουν τη δέσμευση που έχουν κάνει με τον εαυτό τους. Βλέποντας το challenge η αλήθεια είναι ότι σε ξεσηκώνει να το κάνεις και εσύ. Σήμερα θα σου γράψω όσα κατάλαβα από τους κανόνες και από τα αποτελέσματα που είδα στους ανθρώπους που ολοκλήρωσαν την πρόκληση με επιτυχία.

Τι είναι 75 days hard challenge;

Το challenge αυτό παίζει πολύ στο TikTok και πάρα πολλοί άνθρωποι έχουν δεσμευτεί να ασχοληθούν με τον εαυτό τους και να δεσμευτούν σε υγιεινές επιλογές και πράγματα που τους κάνουν πραγματικά καλό για 75 ημέρες, ή αλλιώς δυόμισι μήνες. Αξίζει να κόψω αυτό που ξέρω ότι με χαλάει, να εντάξω αυτό που εγγυημένα μου κάνει καλό σε σώμα και πνεύμα και να το κάνω με συνέπεια για 75 μέρες χωρίς σταματημό;

Οι κανόνες του challenge

Οι κανόνες είναι μόνο 6 και έχουν ως βάση τους το να καταφέρεις να επικεντρωθείς στην υγεία, τη φυσική κατάσταση αλλά και το πνεύμα.

  1. Ακολούθησε μια διατροφή
  2. Κάνε δύο φορές την ημέρα 45 λεπτές προπονήσεις, η μια από τις οποίες να είναι έξω
  3. Πιες 4 λίτρα νερό τη μέρα
  4. Διάβασε 10 σελίδες από ένα βιβλίο (όχι μυθιστόρημα) την μέρα
  5. Όχι αλκοόλ ή junk food
  6. Βγάλε φωτογραφία από την πρόοδό σου κάθε μέρα
skincare routine στη γυμναστική
Pexels

Επεξηγώντας λίγο τους κανόνες:

  • Ακολούθησε μια διατροφή. Όλοι ξέρουμε και έχουμε πάει τουλάχιστον μια φορά στο διατροφολόγο και έχουμε μια διατροφή ραμμένη πάνω στις ανάγκες μας. Αυτή τη διατροφή λοιπόν που δούλεψε ήδη μια φορά εμάς αλλά μετά, όταν φτάσαμε στο στόχο μας, την καταχωνιάσαμε στο συρτάρι πρέπει να ανασύρουμε και να κάνουμε με ευλάβεια 75 ημερών.
  • Δύο προπονήσεις 45 λεπτών. Αυτό θα μου πεις μπορεί να είναι πολύ κουραστικό, ειδικά για καθημερινή άσκηση, αφού οι περισσότεροι προπονητές, συστήνουν να κάνουμε ένα διάλειμμα μιας ημέρας ή δύο για να ξεκουραστούν οι μυς. Τις μέρες αυτές μπορούμε να κάνουμε ένα χαλαρό περπάτημα ή κολύμπι. Θεωρείται και αυτό άσκηση όσο και αν δε σου φαίνεται. Αν έχεις εγγραφή σε γυμναστήριο μπορείς να κάνεις κανονικά την προπόνησή σου το πρωί και το απόγευμα να βγεις στο στάδιο να τρέξεις 5 γύρους. Ή να κάνεις σχοινάκι. Ό,τι και αν διαλέξεις κάνε μόνο την άσκηση που απολαμβάνεις, αλλιώς θα βαρεθείς εγγυημένα πριν τελειώσει η εβδομάδα.
  • Σχετικά με τα 4 λίτρα νερού την ημέρα, θεωρώ ότι είναι πολλά, αλλά αν δεσμευτείς γύρω στα 2 λίτρα πιστεύω ότι είναι κάτι πολύ εφικτό. Σχετικά με την ενυδάτωση δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι κάνοντας και την άσκηση θα χάσουμε νερό με τον ιδρώτα οπότε με κάποιο τρόπο πρέπει να ενυδατωθούμε. Πάντα ένα παγούρι ή μπουκάλι είναι ο καλύτερος βοηθός για να μετρήσεις το νερό που πίνεις.
  • Διάβασε 10 σελίδες! Το πιο εύκολο σημείο της πρόκλησης. Άσε που διαβάζοντας κάθε μέρα σου ανοίγει η όρεξη να διαβάσεις λίγο ακόμα και λίγο ακόμα και έτσι διαβάσεις περισσότερο. Αν όμως κρατήσεις τις 10 σελίδες την ημέρα αυτό σημαίνει 750 σελίδες σε όλη τη διάρκεια της πρόκλησης, που μπορεί να μεταφραστεί σε δύο βιβλία. Το βιβλίο κάνει πολύ καλό στη ζωή μας και τα οφέλη του τα έχουμε απαριθμήσει άλλωστε άπειρες φορές.
  • Όχι αλκοόλ και όχι junk food. Το ευαίσθητο σημείο των περισσότερων από εμάς. Για το αλκοόλ μπορώ να πω ότι δεν με νοιάζει καθόλου, αλλά το junk food είναι ένα τεράστιο κεφάλαιο που πονά. Σκέφτομαι σαφώς τα οφέλη, δηλαδή, γλυτώνεις και τα χρήματά σου αλλά κάνεις και μεγάλο καλό στην υγεία σου. Καθαρίζεις εντελώς εσωτερικά και αυτό καθρεφτίζεται στο δέρμα, στα μαλλιά, στη διάθεσή σου και το έχουμε βιώσει όλοι όσοι τα έχουμε κόψει όλα αυτά τα σκουπίδια κατά καιρούς.
  • Βγάλε φωτογραφία της προόδου σου. Το δεύτερο πιο εύκολο κομμάτι της πρόκλησης. Βγάζε κάθε μέρα μια φωτογραφία για να δεις από που ξεκίνησες και πού έφτασες. Βγάλε τη φωτογραφία για να βλέπεις κάθε φορά που θες να ξεφύγεις πόσο δρόμο έκανες!

5 δοκιμασμένοι τρόποι που θα σε βοηθήσουν να βάλεις τη γυμναστική στη ζωή σου και να μη τη βγάλεις ποτέ ξανά

Δέσμευση!

Δεν θέλει τίποτα άλλο. Όλα τα μπορεί ο άνθρωπος ακόμα και αν λες από μέσα σου, τώρα μες το καλοκαίρι να κάνω κάτι τέτοιο; Θα πάω διακοπές και δεν θα πιω, ή δεν θα φάω σουβλάκι και κρέπες; Ή πώς θα κάνω γυμναστική στις διακοπές;

Κρατάω μικρό καλάθι με τις προκλήσεις αυτές και ειδικά τους λόγους που ξεκινούν; Γιατί το κάνεις; Για να αποδείξεις κάτι σε κάποιον άλλο; Γιατί να σε πιέσεις και να φτάσεις στα άκρα τον εαυτό σου; Κάνε το μόνο αν βρίσκεις σε αυτό κάποιο νόημα και μέχρι αυτό που κάνεις σου προσφέρει χαρά και ενθουσιασμό. Αλλιώς παράτα το.

Τις περισσότερες φορές τα παρατάμε ενώ ξεκινάμε με ενθουσιασμό, γιατί είναι δύσκολο, επίπονο, προκαλεί λιγότερο απόλαυση από την κρέπα ή το αλκοόλ. Όλα αυτά προσφέρουν βραχυπρόθεσμη απόλαυση.

Αν πραγματικά το θέλεις θα βρεις τον τρόπο, αν δεν το θες θα βρεις μια δικαιολογία

Στην πράξη

Αφού το πάρεις απόφαση και δεσμευτείς, ίσως θες να δείξεις στον εαυτό σου ότι αυτή τη φορά θα τα καταφέρεις να σταθείς συνεπής. Και η συνέπειά σου αυτή θα σου φέρει αποτελέσματα. Πώς μπορείς να προετοιμαστείς; Γράψε σε ένα χαρτί τις ημερομηνίες. Πότε ξεκινάς και πότε σταματάς, γράψε όλα όσα έχεις να κάνεις κάθε μέρα και κάνε τικ όταν το ολοκληρώσεις. Αν θες να το κάνεις μπορείς! Και όταν ολοκληρώσεις το πρόγραμμα, προφανώς αυτό θα έχει γίνει μια ευχάριστη συνήθεια που σου κάνει καλό. Καλή επιτυχία εύχομαι αν το κάνεις!

Η δέσμευση των 6 εβδομάδων που θα σου φέρει εγγυημένα θεαματικά αποτελέσματα στη ζωή σου

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News