Όλο αυτόν τον καιρό που μένεις σπίτι τι κάνεις για τον εαυτό σου; Ψυχικά και σωματικά… Επειδή λογικά ακόμα σκέφτεσαι τι θα απαντήσεις, σου έχουμε μερικές συμβουλές για να φροντίσεις τον εαυτό σου στο σπίτι, ξεκινώντας από σήμερα κιόλας.

Όταν μένεις για πολύ καιρό μες το σπίτι, είναι εύκολο να χάσεις την αίσθηση της ισορροπίας ανάμεσα στην επαγγελματική και την προσωπική σου ζωή και τα πράγματα μπορεί να είναι πιο δύσκολα από ό,τι θα μπορούσαν αν πήγαινες στη δουλειά σου. Είναι φυσιολογικό να έχεις αυτή την αίσθηση, όμως είναι πολύ σημαντικό να ξεκινήσεις και πάλι να ασχολείσαι με τον εαυτό σου και να σε περιποιείσαι τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά. Πώς να φροντίσεις τον εαυτό σου στο σπίτι και να επενδύσεις σε αυτόν, βελτιώνοντας συγχρόνως και τη διάθεσή σου;

Εύκολα tips για να φροντίσεις τον εαυτό σου στο σπίτι

Διάβασε ένα καλό βιβλίο

Ένα από τα πιο σημαντικά και κερδοφόρα που μπορείς να κάνεις είναι να διαβάσεις ένα καλό βιβλίο. Γενικά το να διαβάζεις είναι πολύ σημαντικό, ακόμα και άρθρα, όμως ένα καλό βιβλίο έχει πολύ περισσότερα να σου προσφέρει. Μεταξύ άλλων θα αποκτήσεις καινούργιες γνώσεις και θα διευρύνεις τους ορίζοντές σου.

φροντίσεις τον εαυτό σου στο σπίτι
Pexels

Φτιάξε μια καλή playlist

Η δύναμη της μουσικής δεν γνωρίζει όρια. Ακούγοντας μουσική θα νιώσεις πολύ καλύτερα, γι’ αυτό βάλε δυνατά την αγαπημένη σου μουσική, ακόμα κι όταν κάνεις δουλειές του σπιτιού. Θα δεις διαφορά στη διάθεσή σου!

Νιώθεις ότι μέσα στην καραντίνα δεν έχεις το κουράγιο να σηκωθείς απ’ τον καναπέ; Ξέρουμε τα λάθη που κάνεις!

Εστίασε στα θετικά

Μέσα στη μέρα βρες χρόνο για να εστιάσεις στα θετικά που σου συμβαίνουν, ενισχύοντας έτσι σημαντικά τη διάθεσή σου. Με αυτόν τον τρόπο θα ανακουφίσεις σημαντικά τα συναισθήματα του άγχους και της μελαγχολίας, θα ενισχύσεις την ψυχική σου δύναμη και τη θετικότητά σου και θα μπορέσεις να αισθάνεσαι περισσότερη ηρεμία και ξεκούραση ακόμα και τις αγχωτικές ημέρες. Εσύ για πράγματα είσαι ευγνώμων; Τι θετικό σου συνέβη σήμερα ή αυτή την εβδομάδα;

Ξεκίνα να γράφεις

Από το να κρατάς σημειώσεις μέχρι το να γίνεις συγγραφέας, το να γράφεις με οποιονδήποτε τρόπο είναι πολύ σημαντικό κι αποτελεί μια συνήθεια που μόνο καλό μπορεί να σου κάνει, ψυχικά και επαγγελματικά.

Δες εδώ γιατί είναι σημαντικό να γράφεις και πώς θα το κάνεις πράξη!

Αναβάθμισε το μπάνιο σου

Αρχικά σταμάτα να κάνεις μπάνιο τρέχοντας, με την ψυχή στο στόμα. Πρόσθεσε μερικές σταγόνες αιθέρια έλαια στη μπανιέρα, βάλε χαλαρή μουσική, άναψε ακόμα και κεριά αν θες και περιποιήσου. Μην ξεχάσεις να κάνεις απολέπιση, μάσκα προσώπου, μαλλιών και να ασχοληθείς με το δέρμα σου.

φροντίσεις τον εαυτό σου στο σπίτι
Pexels

Κάνε κάτι διασκεδαστικό με τους φίλους σου

Μπορεί να είσαι στο σπίτι, όμως αυτό δεν σημαίνει πως η καραντίνα θα σε κάνει και αντικοινωνικό. Κράτα επαφή με τους φίλους σου, μίλα μαζί τους μέσω Zoom ή Skype, δείτε την ίδια στιγμή ο καθένας από το σπίτι του την ίδια σειρά ή ταινία στο Netflix και σχολιάστε την μετά ή βγες μια βόλτα με συγκεκριμένα άτομα για περπάτημα, αν μένετε κοντά.

Ασκήσου πιο συχνά

Προσπάθησε να το κάνεις συνήθεια και απόκτησε ένα πρόγραμμα γυμναστικής το οποίο θα ακολουθείς τουλάχιστον 3 φορές την εβδομάδα. Αν δεν έχεις χώρο στο σπίτι, μπορείς να βγαίνεις και έξω για περπάτημα. Σε κάθε περίπτωση, η γυμναστική σε οποιαδήποτε μορφή της είναι ένας καλός τρόπος φροντίδας της σωματικής υγείας.

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News