Το πρωινό ξύπνημα, ειδικά αν δεν είσαι πρωινός τύπος, είναι μία επίπονη διαδικασία και αρκετά αγχωτική, ειδικά όταν ήδη έχεις αργήσει πολύ (ή και πάρα πολύ!!) στη δουλειά σου ή σε κάποιο ραντεβού! Το να μην είσαι πρωινός τύπος είναι κάτι το οποίο μπορείς να αλλάξεις, ειδικά αν το απαιτεί η καθημερινότητά σου. Πώς μπορείς να γίνεις πρωινός τύπος ακόμα και αν δεν είσαι; Δεν έχεις παρά να ακολουθήσεις τα παρακάτω βήματα και να μείνεις πειθαρχημένη σε αυτά!

ξυπνητήρι το Σαββατοκύριακο
Pexels

Πώς να γίνεις πρωινός τύπος

  1. Μην τρως αργά το βράδυ – Μην φας μεγάλη ποσότητα φαγητού πριν κοιμηθείς! Προσπάθησε τις τελευταίες δύο ώρες πριν πας για ύπνο να μη καταναλώνεις φαγητό.
  2. Βάλε ξυπνητήρι – Όχι μόνο βάλε ξυπνητήρι αλλά τοποθέτησε το και στην άλλη άκρη του δωματίου προκειμένου να αναγκαστείς να σηκωθείς και να μην πατήσεις απλά την αναβολή και κοιμηθείς για ακόμα “5 λεπτά”.
  3. Προγραμμάτισε την πρωινή σου ρουτίνα – Αυτό είναι κάτι που μπορεί να σου εξοικονομήσει χρόνο και επίσης να σε προστατεύσει προκειμένου να μη ξεχάσεις σημαντικά πράγματα που χρειάζεσαι να έχεις μαζί.
  4. Χόρτασε ύπνο – Φυσικά, αν δεν έχεις κοιμηθεί αρκετές ώρες πως περιμένεις να γίνεις ξαφνικά πρωινός τύπος; Φρόντισε να έχεις κοιμηθεί τουλάχιστον 7-9 ώρες και σου υπόσχομαι πως το πρωινό ξύπνημα θα σταματήσει να είναι τόσο βάναυσο.
  5. Πιες γάλα πριν τον ύπνο – Ένα ποτήρι γάλα πριν τον ύπνο θα σε κάνει να χαλαρώσεις και να κοιμηθείς πιο εύκολα. Ακόμα και αν δεν είσαι του γάλατος μπορείς να δοκιμάσεις ένα ζεστό τσάι (-ιδανικά όχι πράσινο λόγω της αυξημένης καφεΐνης που περιέχει)
  6. Κλείσε το κινητό σου – Στην αρχή μπορεί να δυσκολευτείς, ωστόσο αυτό θα σου εξασφαλίσει έναν ανεπηρέαστο ύπνο καθώς δε θα έχεις κάτι να σε αποσπά πριν κοιμηθείς και κανέναν ήχο από τυχόν notification καθώς κοιμάσαι.
  7. Ετοίμασε τα πάντα το προηγούμενο βράδυ – Ένα ιδανικό πρωινό είναι ένα πρωινό όπου αν έχεις ετοιμάσει τα ρούχα που θα φορέσεις και το φαγητό που θα πάρεις μαζί στη δουλειά δε θα χρειαστεί να σε απασχολήσει απολύτως τίποτα και θα ετοιμαστείς με την ησυχία σου.
  8. Χαλάρωσε και πάρε το χρόνο σου – Η σημασία του να είσαι πρωινός τύπος έγκειται στο ότι μπορείς να απολαύσεις το πρωινό σου και έτσι να ξεκινήσεις τη μέρα σου έχοντας ήδη την απαιτούμενη ενέργεια που χρειάζεσαι. Επίσης μπορείς να ρίξεις και μία γρήγορη ματιά στα νέα της ημέρας όσο θα χαλαρώνεις πριν ξεκινήσεις τη ρουτίνα σου.
  9. Φύγε στην ώρα σου από το σπίτι – Ήρθε η ώρα να σταματήσεις να τρέχεις πανικόβλητη για να φτάσεις στη δουλειά και πολύ απλά να φύγεις στην ώρα σου. Αποχαιρέτα το τρέξιμο και το στρες καθώς θα έχεις τον απαραίτητο χρόνο να είσαι on time!

Με αυτά τα 9 απλά βήματα μπορείς κι εσύ να γίνεις πρωινός τύπος και να ξεκινήσεις να απολαμβάνεις καλύτερα το πρωινό σου!

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News