Η Nike μόλις κυκλοφόρησε την καμπάνια της για το Euro Γυναικών και είναι πολλά περισσότερα από μία απλή διαφήμιση. Με ένα all-star cast και σε σκηνοθεσία Valentin Petit, το σύντομο βίντεο παρουσιάζει την ταχύτητα, την τεχνική ικανότητα και την καθαρή ποιότητα στο γυναικείο παιχνίδι που δεν ήταν ποτέ στα καλύτερά της. Το ποδόσφαιρό ποτέ δεν ήταν μόνο ανδρική υπόθεση.

Η συγκεκριμένη καμπάνια δημιουργήθηκε από την ομάδα Wieden+Kennedy του Λονδίνου και γιορτάζει την αυτοπεποίθηση και τις δεξιότητες των γυναικών σήμερα, καθώς και το μέλλον του γυναικείου παιχνιδιού, από τη στιγμή που βρίσκεται στο επίκεντρο αυτό το καλοκαίρι. 

Με πρωταγωνίστριες την αρχηγό της ομάδας Αγγλίας Leah Williamson, τη Γαλλίδα Marie-Antoinette Katoto, την Alexia Putellas από τη Barcelona, ​​την Ada Hegerberg από τη Νορβηγία, τη Magda Eriksson και την Pernille Harder από την Chelsea καθώς και τον παγκοσμίου φήμης freestyler Rocky Hehakaija και κορίτσια από ομάδες βάσης σε όλη την Ευρώπη, αυτή η καμπάνια περνάει το πιο ηχηρό μήνυμα για το γυναικείο ποδόσφαιρο.

Τι άλλο περιμένουμε για να υπάρχει ισότητα και στο ποδόσφαιρο; Το πιο “ανδρικό” άθλημα έχει κι αυτό τις άγνωστες πτυχές του

Γυναικείο ποδόσφαιρο – Nike: «Never Settle, Never Done»

Η Rocky ερωτηθείς για το τι σημαίνει αυτή η διαφήμιση για εκείνη και το παιχνίδι, είπε: «Το να είμαι μέρος αυτής της καμπάνιας είναι το παν για μένα και ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα. Μεγάλωσα παρακολουθώντας αυτές τις μεγάλες διαφημίσεις της Nike και τώρα βλέπω ότι το συγκεκριμένο brand δείχνει στον κόσμο ότι το γυναικείο ποδόσφαιρο είναι μια υπολογίσιμη δύναμη και είναι εδώ για να μείνει».

Παράλληλα με τον εορτασμό των αθλητών και του παιχνιδιού σήμερα, η διαφήμιση συμβάλλει στην προώθηση περισσότερων αλλαγών που θα βελτιώσουν το μέλλον του αθλήματος. Το επίπεδο του ποδοσφαίρου δεν ήταν ποτέ υψηλότερο – με επενδύσεις και κάλυψη από τα Μέσα Ενημέρωσης όμως, μπορεί να φτάσει ακόμα πιο ψηλά.

Όσοι συμμετέχουν στο παιχνίδι σήμερα κάνουν δίνουν τον δικό τους αγώνα για να δημιουργήσουν ένα καλύτερο μέλλον για την επόμενη γενιά. Η Ada Hegerberg συνεχίζει να αγωνίζεται ακούραστα για την ισότητα. Στη Βαρκελώνη, οργανισμοί όπως το Street Football x Barcelona και το The Women’s Soccer School Barcelona φροντίζουν ώστε οι αθλητές όλων των επιπέδων να έχουν την ευκαιρία να ζήσουν τις χαρές και τα οφέλη του ποδοσφαίρου. Στο Λονδίνο, το Level7Academy του πρώην επαγγελματία Mollie Kmita δημιουργεί προγράμματα πλήρους απασχόλησης κολεγίων για περισσότερους από 400 φοιτητές αθλητές. Εν τω μεταξύ, η Grenfell Athletic FC σε συνεργασία με τη Nike ξεκίνησε τη γυναικεία ομάδα του συλλόγου το 2021 και θα παίξει τους πρώτους αγώνες φέτος.

Η Ευρυδίκη Ναλμπάντη χρειάστηκε μόνο 58 δευτερόλεπτα για να αποδείξει πως το ποδόσφαιρο δεν είναι μόνο ανδρική υπόθεση – Ο σεξισμός δεν χωράει πουθενά

Η τελευταία καμπάνια της Nike έρχεται σε μια εποχή που υπάρχει σχετικά υψηλή αναγνώριση στο γυναικείο ποδόσφαιρο, η υψηλότερη μέχρι στιγμής. Ωστόσο, απομένουν πολλά να γίνουν, εξ ου και το κυρίαρχο μήνυμα της καμπάνιας, «Never Settle, Never Done». 

«Αυτό είναι το γυναικείο ποδόσφαιρο όπως δεν το έχεις ξαναδεί και αυτή είναι μόνο η αρχή», προσθέτει η W+F κι εμείς θα συμφωνήσουμε!

Γυναικείο ποδόσφαιρο – Nike: Δες εδώ το σχετικό βίντεο

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News

Tags :