Είναι αυτή η περίοδος του χρόνου που ανυπομονούμε όλοι να έρθουν τα Χριστούγεννα, και επιτέλους να μπούμε σε Christmas mood, δίνοντας και παίρνοντας δώρα και απολαμβάνοντας μία ζεστή κούπα σοκολάτας δίπλα από το στολισμένο μας δέντρο, παρέα με τα αγαπημένα μας πρόσωπα. Υπάρχει κάτι καλύτερο από αυτό άραγε;

Όσο πιο κοντά βρισκόμαστε λοιπόν στην αγαπημένη μας εποχή του χρόνου, τόσο κάνουν την εμφάνισή τους οι διαφημίσεις-υπερπαραγωγή που περιμένουμε πώς και πώς για να σχολιάσουμε και να συγκινηθούμε. Άλλωστε την περίοδο των εορτών ο ανταγωνισμός κορυφώνεται και στο διαφημιστικό πεδίο και οι διαφημίσεις των μεγάλων brands αποτελούν από μόνες τους, παραδοσιακά, ένα μεγάλο «γεγονός». Ας αφεθούμε λοιπόν στο πνεύμα και ας απολαύσουμε τις πρώτες χριστουγεννιάτικες διαφημίσεις της φετινής σεζόν!

«The Gift»: Η Disney κυκλοφόρησε τη νέα της χριστουγεννιάτικη διαφήμιση και ξεκινά να μετρά αντίστροφα για την καλύτερη εποχή του χρόνου!

Οι πρώτες Χριστουγεννιάτικες διαφημίσεις 2022

Let’s all watch it together

Μια χριστουγεννιάτικη διαφήμιση που συνδυάζει εξαιρετικά ατμοσφαιρικά χρώματα και μουσική, ώστε να συγκινήσει. Με τίτλο «Ας το δούμε όλοι μαζί», το φετινό θέμα είναι λιγότερο περίτεχνο από τα προηγούμενα χρόνια, επιλέγοντας να επικεντρωθεί σε ένα απλό και όμορφο μήνυμα. 

Έχοντας ως επίκεντρο έναν συνδυασμό αξιολάτρευτων παιδιών που απαριθμούν τα αγαπημένα τους πρόσωπα με τα οποία σκοπεύουν να καθίσουν και να παρακολουθήσουν το «Late Late Toy Show», μια ετήσια ειδική έκδοση της ιρλανδικής εκπομπής The Late Late Show, η διαφήμιση απομακρύνεται από τη συζήτηση για παιχνίδια, τηλεοράσεις ή άλλα υλικά πράγματα και εστιάζει στην απλή πράξη της συναναστροφής και της επικοινωνίας με τα αγαπημένα μας πρόσωπα.

The List

Η συγκινητική νέα χριστουγεννιάτικη διαφήμιση των McDonald’s 2022 δίνει το έναυσμα για την εκστρατεία #ReindeerReady των McDonald’s, η οποία φέτος έχει στο επίκεντρό της μια διαφορετική Εναλλακτική Χριστουγεννιάτικη Λίστα. Όταν σκεφτόμαστε μια “χριστουγεννιάτικη λίστα” – όπως ακριβώς ο Alfie στη διαφήμιση – συνήθως φέρνουμε στο μυαλό μας τόνους από δώρα που θα ανοίξουμε την ημέρα των Χριστουγέννων. Η εναλλακτική χριστουγεννιάτικη λίστα ανατρέπει αυτή την ιδέα και ενθαρρύνει τις οικογένειες και τους φίλους να αφιερώσουν λίγο χρόνο για να γράψουν μια λίστα με τα πράγματα που θέλουν να κάνουν μαζί πριν από τη μεγάλη μέρα.

Μήπως αυτή είναι η πιο συγκινητική Χριστουγεννιάτικη διαφήμιση που είδαμε φέτος;

Στη διαφήμιση εμφανίζεται ένα αγόρι που ονομάζεται Alfie, ο οποίος παρασύρεται γράφοντας τη χριστουγεννιάτικη λίστα του. Καθώς η λίστα του μεγαλώνει συνεχώς, η μητέρα του φαίνεται να πανικοβάλλεται και να ξεχωρίζει τη δική της λίστα υποχρεώσεων ενόψει της μεγάλης ημέρας. Καθώς τόσο η μαμά όσο και ο γιος συνεχίζουν να παρασύρονται από την προσμονή, ο Alfie μένει συντετριμμένος όταν η λίστα του χάνεται.

Η διαφήμιση τελειώνει με τον μικρό να κρατά το μόνο κομμάτι χαρτί που έχει απομείνει στα χέρια του, μια ζωγραφιά που απεικονίζει τον ίδιο με τους γονείς του, υπενθυμίζοντας του τι πραγματικά έχει σημασία στη ζωή.

Send from the heart this Christmas

Η φετινή διαφήμιση του An Post περιλαμβάνει τα απίστευτα φωνητικά της Lyra. Παίρνοντας έμπνευση από το πολυαγαπημένο μυθιστόρημα The Wonderful Wizard of Oz , η διαφήμιση παρουσιάζει τον εμβληματικό χαρακτήρα Tin Man που ξεκινάει ένα ταξίδι αναζητώντας μια καρδιά. Όμορφα γυρισμένο, το βίντεο δίνει μία άλλη διάσταση σε ένα απλό χριστουγεννιάτικο μήνυμα.

Αποστολή από την καρδιά. Ο Send Love βλέπει τον Tin Man να μην μπορεί να μπει στο πνεύμα των Χριστουγέννων μέχρι να λάβει μια απλή κάρτα «καρδιά» την οποία μπορεί να κλειδώσει στη θέση μιας πραγματικής καρδιάς. Η καμπάνια υπογραμμίζει τη χαρά και τη σύνδεση που μπορεί να προσφέρει η αποστολή μιας απλής κάρτας «από καρδιάς».

Joy For All

Η χριστουγεννιάτικη διαφήμιση των Boots, αν και πολύ πιο λαμπερή από τις παραπάνω, εξακολουθεί να εστιάζει στο απλό θέμα: Χαρά για όλους.

Η καμπάνια κάνει εξαιρετική δουλειά στο να κοροϊδεύει τα διάφορα δώρα – μεγάλα και πολύ μικρά – από ένα μπουκάλι αφρόλουτρο μέχρι μια φωτογραφία ενός αγαπημένου κατοικίδιου σκύλου, η χαρά μπορεί να έρθει στα απλά πράγματα και δεν χρειάζεται όλα τα δώρα να κοστίζουν πάντα ακριβά.

Με πρωταγωνίστρια την υποψήφια για BAFTA ηθοποιό Lydia West και το κομμάτι You Make My Dreams των Hall & Oates, η ταινία αφηγείται την ιστορία της Holly που βρίσκει ένα ζευγάρι μαγικά γυαλιά στο λεωφορείο, επιτρέποντάς της να δει τι φέρνει χαρά στους ανθρώπους, όποτε τα φοράει.

The Beginner

Ίσως το πιο αναμενόμενο βίντεο της σεζόν, η χριστουγεννιάτικη διαφήμιση του John Lewis είναι η σταθερά αγαπημένη των θεατών. Για το 2022, η γνωστή μάρκα επέστρεψε με κάτι εντελώς διαφορετικό

Φέτος λοιπόν, βλέπουμε έναν άντρα που κάνει ό,τι μπορεί για να προετοιμαστεί για την άφιξη την νέας ανάδοχης κόρης, Ellie. Μαθαίνει skating, αν και χτυπάει, στολίζει δέντρο και αυτή είναι μία υπέροχη ρεαλιστική ιστορία που μας ενημερώνει ότι περισσότερα από 108.000 παιδιά στο Ηνωμένο Βασίλειο βρίσκονται σε δομές. Τα John Lewis υπόσχονται ότι θα βοηθήσουν στις μελλοντικές ευκαιρίες όλων των νέων ανθρώπων.

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News