Η πρωινή ρουτίνα που φτιάχνουμε είναι σαν να στήνουμε μια σειρά από ντόμινο: Τακτοποιούμε τα πάντα για να πετύχουμε αυτό που θέλουμε, αλλά μια λανθασμένη κίνηση μπορεί να τα κάνει όλα να καταρρεύσουν. Εξάλλου, όπως λέει ο σοφός λαός “Η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται” και αυτές οι πρωινές συνήθειες μπορούν πραγματικά να δώσουν τον τόνο ολόκληρης της ημέρας σου και γι’ αυτό θα πρέπει να τις προσέξεις πολύ.

Νιώθεις εξαντλημένη στο τέλος της ημέρας; Διώξε αυτές τις 4 συνήθειες

Οι πρωινές συνήθειες που μπορούν να καθορίσουν την ημέρα σου

Πατάς αναβολή

Είναι δελεαστικό να κλέψεις μερικά λεπτά ύπνου ακόμα, αλλά το να πατάς αναβολή έχει αρνητικό αντίκτυπο στη σωματική και συναισθηματική σου ευεξία, λέει η Joanna Kleinman, ιδιοκτήτρια του Κέντρου για Έκτακτες Σχέσεις. «Σωματικά, το πάτημα του κουμπιού αναβολής στην πραγματικότητα σε κάνει να είσαι νωθρός και λιγότερο παραγωγικός επειδή ξυπνάς επανειλημμένα από έναν βαθύ ύπνο», λέει ο Kleinman. «Συναισθηματικά, ετοιμάζεσαι να αργήσεις, να βιαστείς και να αγχωθείς το πρωί».

Η προφανής λύση, λέει ο Kleinman, είναι να σηκωθείς από το κρεβάτι αμέσως (ακόμα κι αν φαίνεται αδύνατο). «Αν ακούμε το μυαλό μας να μας λέει τι θέλουμε να κάνουμε, δεν θα μπορέσουμε ποτέ να κάνουμε τις θετικές αλλαγές που χρειαζόμαστε», λέει ο Kleinman.

Ελέγχεις το τηλέφωνό σου

Μια από τις πρωινές συνήθειες που μπορούν πραγματικά να καταστρέψουν την ημέρα σου είναι το να τσεκάρεις το κινητό σου πριν καλά καλά ανοίξεις τα μάτια σου. Τα email και οι ειδοποιήσεις αφορούν πράγματα που πρέπει να κάνεις, πράγματα που πρέπει να αγοράσεις, πράγματα που πρέπει να προσθέσεις στη λίστα υποχρεώσεων σου. Αυτό ισοδυναμεί είτε με τα πράγματα στα οποία θέλουν οι άλλοι να δώσεις προσοχή είτε με αυτά που λέει το μυαλό σου.

Ακόμα κι αν αφήσεις τα εισερχόμενά σου ήσυχα και κολλήσεις στο Instagram, μπορεί να κάνεις κακό στον ψυχισμό σου. Ως εναλλακτική, ξεκίνα τη μέρα σου με μια συνήθεια αυτοεπιβεβαίωσης όπως το manifestation ή ο διαλογισμός.

Προγραμματισμός της ημέρας

Εάν ξυπνάς και δεν έχεις ιδέα τι υπάρχει στο πρόγραμμά σου, πού πρέπει να πας ή τι θα φορέσεις, τότε η μέρα σου έχει ήδη ξεκινήσει άσχημα. Ο ψυχολόγος και πιστοποιημένος Master Coach Joel Ingersoll συνιστά να οργανώνεις τη μέρα σου το προηγούμενο βράδυ. Με αυτόν τον τρόπο, θα νιώσεις ανανεωμένη και έτοιμη να ξεκινήσεις το επόμενο πρωί.

Πιες νερό

Μπορεί να λαχταράτε ένα φλιτζάνι καφέ μόλις τα πόδια σου πατάνε στο πάτωμα, αλλά αυτό που πραγματικά χρειάζεται το σώμα σου είναι ένα ποτήρι νερό, λέει ο Ingersoll. Δεδομένου ότι δεν έχεις καθόλου υγρά στο σύστημά σου για τουλάχιστον έξι (ή ελπίζουμε οκτώ) ώρες, το σώμα σου είναι αφυδατωμένο. Μπορείς να πιείς καφέ, αλλά το σώμα σου θα λειτουργεί καλύτερα—θα έχει λιγότερους πονοκεφάλους, λιγότερη κούραση και μικρότερες σακούλες κάτω από τα μάτια σου—αν πίνεις πρώτα ένα ποτήρι νερό, λέει ο Ingersoll.

Πιες καφέ

Μην αισθάνεσαι ενοχή που πιάνετε το μπρίκι αφού πιείς νερό—είναι πραγματικά καλό και για το σώμα σας, λέει ο Ilyse Schapiro, εγγεγραμμένος διαιτολόγος και πιστοποιημένος διαιτολόγος/διατροφολόγος. «Ο καφές είναι μια εξαιρετική πηγή αντιοξειδωτικών και μπορεί να αυξήσει την ενέργεια καθώς και να βοηθήσει στη σταθεροποίηση της διάθεσής μας», λέει ο Schapiro. «Μπορεί επίσης να βοηθήσει να διατηρήσουμε τον εγκέφαλό μας πιο υγιή και το μυαλό μας πιο αιχμηρό».

Παραλείπεις το πρωινό

Η κατανάλωση ενός υγιεινού πρωινού που αποτελείται από ξηρούς καρπούς, φρούτα και βρώμη θα ικανοποιήσει τον εγκέφαλό σου και θα σε βοηθήσει να περάσεις μια δύσκολη μέρα στο γραφείο. Ωστόσο, είναι καλύτερο να παραλείψετε τα ντόνατς και τα κρουασάν, καθώς αυτά θα σου δώσουν υψηλό επίπεδο ζάχαρης και θα απλά θα αυξήσουν το στρες και το αίσθημα κόπωσης μετά από λίγες ώρες.

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News